Eli tuossa tietoa niistä boxseista, en tiedä onko tuo tarjous enää voimassa, ja jossain oli maininta, että rajoittamattoman boxsin hinta ois noin 100e. Välityksistä sen verran, että 15 ratas edessä ja vakio takana mikä nyt onkaan en muista kokoa niin on aika jees kiihtyy vielä hyvin ja huippuja ottaa noin 105-110km/h, tietysti on myös muuten rukattu.Jorkki kirjoitti:Hyvä että on vehkeet pelittänyt. Pistän kuvia meidän omalle nettisivulle ens viikolla. Pitää vaan saada otettua vähän parempia ku noi nykyiset on tosi surkeita. Se cdi-boxi juttu muuttu taas hiukan. Eli loppujen lopuks niitä oli kolmea sorttia. Rajoitettuja, EI-rajoitettuja, ja niitä 30h. laskevia. Nyt mulla on niitä kaikkia hyllyssä mut luulen että toi EI-kuristettu on se jonka kaikki haluu. Pitää vaan jaksaa rullata ekaks se 30h hissukseen ennenkuin alkaa uruttaa kunnolla. Ja tieliikenteessähän se on liian tehokas eli laiton, siis virallisesti en suosittele sitä kenellekkään. Vielä ei oo yhtään osoitetta tullu mulle asti että pääsisin postittamaan noi kartioholkit. Samaten selvis että siellä on nyt asiakkailla vähän joka versiota cdi-boxia ja sen voin vaihtaa maksutta toisenlaiseen jos joku haluaa. Vanha pitäis lähettää mulle takas kun uus on tullu.
Falmekin FORCE 400 PRO
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 30 Kesä 2008 09:43
- Paikkakunta: Kajaani
cd-boxi
Mulla kun oli force nii siinä oli ainakin yhden baarin verran.. Takaiskari oli säädetty nii jäykäksi ku mahdollista muuten se olis ollu pohjassa koko ajan ja perä olis ollu alhaalla kun tuota painookin on jonkun verran
mut niin se oli ainakin mulle hyvä, etuiskarit oli taas sitten löysimmällä... Mut jos on joku 70kg sälli nii asia erikseen..

onko muilla ollu ongelmia ton wrp:n tehoputken kans? aattelin ku eilen laitoin sen paikalleen niin oli se kiinnitys holkki alkukäyrästä väärä et ei saanu jenkatappeja osumaan reikiin.. et ei auttanut ku ite suurentaa niitä reikiä et sai putken kiinni. entä onko muut ajanut tiellä ilman voicekilleriä? oli meinaan aika julmat soundit 

-
- 4WD
- Viestit: 239
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 18:32
- Mönkijä:: Yamaha YFZ450
- Paikkakunta: Salo
- Viesti:
juu siinä on pieni sovitusmoka.... ite tein niin että otin orggisputkesta sen laipan ja laitoin siihen wrp:n putkeen.junski kirjoitti:onko muilla ollu ongelmia ton wrp:n tehoputken kans? aattelin ku eilen laitoin sen paikalleen niin oli se kiinnitys holkki alkukäyrästä väärä et ei saanu jenkatappeja osumaan reikiin.. et ei auttanut ku ite suurentaa niitä reikiä et sai putken kiinni. entä onko muut ajanut tiellä ilman voicekilleriä? oli meinaan aika julmat soundit
----- Yamaha YFZ 450 ------
Onkos muilla ollut sähkövikoja forcessa?Eli laite seisonut pihassa pari kuukautta ja nyt kun oisin tarvinnut,niin ilmestyi ihme vikoja!Eli virrat katoaa kun painaa jarrua tai laittaa valot päälle,parkeilla pysyy virrat päällä??? Seuraavana päivänä ei löytynyt virtoja lainkaan,vasta seuraavana aamuna ihmettelin mitä raksutusta kuuluu mönkijästä,vaikka virrat on pois päältä,niin siellä vilkutti kaks vihreetä valoo mittarissa ja joku rele raksutti?No hain avaimet sisältä ja laitoin koneen käyntiin,niin startti jäi päälle koneen käydessä,eikä sammunut mistään eli vedin akunkengät irti ja annoin olla???
Taas tuli pieniä huolia, menee takahaarukan laakerit vaihtoon, ja vaihdan samalla akselin laakerit kun tuntuu pykältävän aika rajusti. Onkos kellään heittää laakerien numeroita, niin voisi käydä tilailemassa jo ennen purkamista?
Sitten vielä, onko forcen takaakseli sama kuin 350 raptorissa? Jos katselis tuollaista valmiiksi leveää akselia samaan remppaan.
Sitten vielä, onko forcen takaakseli sama kuin 350 raptorissa? Jos katselis tuollaista valmiiksi leveää akselia samaan remppaan.
Force400
Morjesta!
Elikkä olis itellä kiinnostus heränny tällästä laitosta kohti kun tän keskustelu alueen jokasen viestin oon lukenut
Ens vuonna itellä täyttyy 18vuoden ikä ja eka olin et pyörää alle kun sillä on tullu jo pari vuotta nyt ajeltua, mutta toisaalta kiinnostais myös koittaa miltä tälläinen yamahan lisenssillä varustettu vehje tuntuu perseen alla.
Yleisesti ottaen miten porukalla on tälläiset kestänyt ja missä kohtaa on ruvennut suurempia ongelmia löytymään mönkkäreistänne? elikkä onko hintansa veroinen ja tietysti näistähän kaikkea pientä näpräystä aina löytyy mutta itselle se on ainakin vain plussaa koska tykkään näprätä pyörienkin kanssa niin eiköhän tästäkin omat "kiksinsä" sais
Mitä mieltä tän foorumin käyttäjät ovat kyseisestä vehkeestä? Elikkä miten tälläinen liikahtaa tälläisen ~80 kilosen kaverin alla rajottamattomalla boksilla ja ehkä myös tolla wrp:n putkel? Kuinka usein tällästä joutuu huoltamaan ja mitkä ovat ns. tyyppivikoja tälläses? Ja kuinka paljon tällänen vehje vie bensaa ja muuta tällästä yleistä tietoo kaipaisin tästä
kuinka paljon esim tankillisella ajaa ja kuinka katteet kestävät pienet osumat etc.
Olis kyl helvet*n hyvä jos tällästä pääsis esimerkiksi koeajamaan jossain ettei ihan "sikaa säkissä" ostais
mut noi koeajo mahdollisuudet taitaapi jäädä aika vähille, kun kellään tutulla / puolitutullakaan tällästä laitosta tallista löydy
Tähänkin mennessä itte ajellu vain 50cc mönkijällä niin siitä en oikee minkäänlaisia kiksejä saanut mutta toisaalta tällänen isompi mönkijä olis kiva ns. kikkailukäyttöön tonne kaduille ja mm hiekkateille
mutta tosiaan jos tollanen koeajo olis esim maahantuojan kautta mahdollista elikkä niinkun tos aikasemmin puhuttiin niin yks mönkijä pakuun ja eikun kiertämään suomea
sillon koeajajiakin vois vähä sytyttää tälläsen osto ja omallakin kohdalla se aivan varmasti helpottais päätöksen tekoa 
Mitäs muuten kun tuol falmekin sivuilla lukee et "KUVAN VARUSTEILLA REKISTERÖITYNÄ 4990,-" niin mitä noihin varusteisiin kuuluu?
Kun ite miettiny jos sitä tälläisen hommais niin WRP:n putkistolla ja levityspaloilla ainakin olis tarkotus ostaa
Miten tälläinen peli soveltuu katu "stunttailuun" elikkä onko alusta liian pehmeä esim endoiluun kun se on säädetty kireimmälleen? ja millaset jarrut tälläsestä löytyy ja onko niiden tehoa kuinka helppo parantaa? millasissa hinnoissa muuten pyörivät tälläisiin tollaset ns. "katurenkaat"? elikkä ei niin karkealla kuviolla olevat vaan vähän katuystävällisemmät renkaat
Elikkä olis itellä kiinnostus heränny tällästä laitosta kohti kun tän keskustelu alueen jokasen viestin oon lukenut

Yleisesti ottaen miten porukalla on tälläiset kestänyt ja missä kohtaa on ruvennut suurempia ongelmia löytymään mönkkäreistänne? elikkä onko hintansa veroinen ja tietysti näistähän kaikkea pientä näpräystä aina löytyy mutta itselle se on ainakin vain plussaa koska tykkään näprätä pyörienkin kanssa niin eiköhän tästäkin omat "kiksinsä" sais

Mitä mieltä tän foorumin käyttäjät ovat kyseisestä vehkeestä? Elikkä miten tälläinen liikahtaa tälläisen ~80 kilosen kaverin alla rajottamattomalla boksilla ja ehkä myös tolla wrp:n putkel? Kuinka usein tällästä joutuu huoltamaan ja mitkä ovat ns. tyyppivikoja tälläses? Ja kuinka paljon tällänen vehje vie bensaa ja muuta tällästä yleistä tietoo kaipaisin tästä

Olis kyl helvet*n hyvä jos tällästä pääsis esimerkiksi koeajamaan jossain ettei ihan "sikaa säkissä" ostais


Tähänkin mennessä itte ajellu vain 50cc mönkijällä niin siitä en oikee minkäänlaisia kiksejä saanut mutta toisaalta tällänen isompi mönkijä olis kiva ns. kikkailukäyttöön tonne kaduille ja mm hiekkateille



Mitäs muuten kun tuol falmekin sivuilla lukee et "KUVAN VARUSTEILLA REKISTERÖITYNÄ 4990,-" niin mitä noihin varusteisiin kuuluu?
Kun ite miettiny jos sitä tälläisen hommais niin WRP:n putkistolla ja levityspaloilla ainakin olis tarkotus ostaa

Miten tälläinen peli soveltuu katu "stunttailuun" elikkä onko alusta liian pehmeä esim endoiluun kun se on säädetty kireimmälleen? ja millaset jarrut tälläsestä löytyy ja onko niiden tehoa kuinka helppo parantaa? millasissa hinnoissa muuten pyörivät tälläisiin tollaset ns. "katurenkaat"? elikkä ei niin karkealla kuviolla olevat vaan vähän katuystävällisemmät renkaat
