No mulla muuten sama mutta rajotettu boxi ja menee tuon mainitsemani 92km/h... joten mulla varmaa sama 100km/h aika lähellä kun vaihan ton boxin... Tosin vaihdan kyllä luultavasti samalla muutakin...junski kirjoitti:ei muuten mut mul on nyt 15" eessä ja sit wrp:n tehari 145 suutin ja viri cdi niin kulkee sen 100km/h muilla tainnu mennä kovempaakin!?
Falmekin FORCE 400 PRO
- SureShot
- 2WD
- Viestit: 53
- Liittynyt: 16 Heinä 2008 17:05
- Mönkijä:: Falmek Force 400 Pro -08
- Paikkakunta: Helsinki
-
- Noppeli
- Viestit: 15
- Liittynyt: 30 Kesä 2008 09:43
- Paikkakunta: Kajaani
K&N on ja mahtuu kotelon sisään, ainakin ala/keskivääntö kohdillaan. Huippuja ottaa 105km/h ja todellistajunski kirjoitti:mitähän paremmin virtaavaa suodatinta muut on käyttänyt/kokenut hyväksi?
ja sellanen pitäs olla et sopis sinne vakio laatikkoon sisälle.. ei viihtis ostaa raptorin omaa ku maksaa jotain 160€
Nonii, nyt on sitten laakerit vaihdettu. Tässä olisi laakereiden tyypit, jos joku joskus tarvitsee. Takaakseli: skf 6007-2rs1 (2kpl), stefa 45*62*8 (2kpl). Takahaarukka: skf hk 2220 (2kpl), ja sitten vielä 2 kpl holkkeja halkaisija 16/22 ja pituus 35.xterror kirjoitti:Taas tuli pieniä huolia, menee takahaarukan laakerit vaihtoon, ja vaihdan samalla akselin laakerit kun tuntuu pykältävän aika rajusti. Onkos kellään heittää laakerien numeroita, niin voisi käydä tilailemassa jo ennen purkamista?
Force400
Ei tullu mitään työkaluja mukana mulla. ohjekirjankin sai vasta kun kyseli perään.
Mites muilla tuo pakki pelittää? Omasta sitä ei saa pois päältä kuin että laittaa samalla ykkösen päälle,nostaa kytkintä vähän ja samalla kääntää sitä pakin vipua pois päältä.Joskus jos mönkiä vähän liikkuu vielä niin saattaa lähteä pois ilman tuota vaihde kikkailua.
Mites muilla tuo pakki pelittää? Omasta sitä ei saa pois päältä kuin että laittaa samalla ykkösen päälle,nostaa kytkintä vähän ja samalla kääntää sitä pakin vipua pois päältä.Joskus jos mönkiä vähän liikkuu vielä niin saattaa lähteä pois ilman tuota vaihde kikkailua.
Mulla oli 350 TL Raptori ja samat pakki ongelmat tuli aina kun öljyt rupesivat olemaan finaalissa, vaikka oikea öljynvaihto väli olisi ollut vasta usean sadan km päässä.
Koneen, tai siis öljyjen ollessa kylmät/haaleat/lämpimät pakki lähti normaalisti pois, mutta kun ölpät 'kuumat' esim. monttuajojen jälkeen niin jopa pakki oli jtn. muuta kuin helppo ottaa pois päältä.
Näin siis vaikka mulla oli liskossa jälki asennuksena laitettu öljynlauhdutin.
Tuoreilla, ~alle 500km ajetuilla öljyillä kuumanakin toimi Ok.
Koneen, tai siis öljyjen ollessa kylmät/haaleat/lämpimät pakki lähti normaalisti pois, mutta kun ölpät 'kuumat' esim. monttuajojen jälkeen niin jopa pakki oli jtn. muuta kuin helppo ottaa pois päältä.
Näin siis vaikka mulla oli liskossa jälki asennuksena laitettu öljynlauhdutin.
Tuoreilla, ~alle 500km ajetuilla öljyillä kuumanakin toimi Ok.
kävi tuossa eilen silleen kun lähin ajelemaan, vehje pätkäisi pari kertaa kesken ajon virtoja, seuraavan kerran kun olin lähössä ajamaan niin mittariin tuli virrat pienellä viiveellä, sit kun heiluttelin johtoja niin hävis kaikki sähköt koko vehkeestä.. aikani ku rassasin ja tutkin niin vika löytyi, pääsulakkeen liitin oli löysällä ja ei ottanut kunnolla kosketusta, huomasin vaan sitten kun tutkailin että kaikki nuo apikot on hyvä puristaa hiukan tiukemmalle. nyt taas pelittää.. joku muistaakseni kirjoitteli tuolla aikaisemmin että oli virrat hävinnyt, oiskohan samaa vikaa.?.
Force400