Shineray XY250STIXE keskustelu!
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
imulautanen 34mm pituus 92mm pako 29mm
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Kiitos, eli kaasari kokoa 34 olis optimaalisin. Kumpa parempi suoraveto VM34 vai kiihdytyspumpullinen TM33-12 ? ja miksi ?thebeet83 kirjoitti:imulautanen 34mm pituus 92mm pako 29mm
- JWS-racing
- 3WD
- Viestit: 65
- Liittynyt: 05 Elo 2008 15:43
- Paikkakunta: helsinki
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
moi onko jollain syylärin mittoja siinä holleilla ja letkujen kiinnitys koko?, mul on mönkkäri mökillä ni ei nää niit.
sit toinen juttu, venttiili kopan kannessa on yksi pultti vaakatasossa niin onko siinä ikäänkuin piikki kärki siinä pultissa. mulla on vissiin hukassa se pultti mut muistelisin et siinä oli piikki kärki????
sit toinen juttu, venttiili kopan kannessa on yksi pultti vaakatasossa niin onko siinä ikäänkuin piikki kärki siinä pultissa. mulla on vissiin hukassa se pultti mut muistelisin et siinä oli piikki kärki????
Shineray XY 250 STIXE
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
lämmityslaitten kenno jonka mitat leveys22cm. korkeus16cm. syvyys5cm ainakin menee flektin kanssa heittämällä. mitä sen vaakatasosen pultin alta löytyy?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
42 piikkinen on minulla vanha vakio ratas joka on tehtaan jäljiltä...thebeet83 kirjoitti:ei kiirusta kun kävin uuden auton ostin
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Kertokeehan mikä pelittäis parhaiten kun mulla ei pysy noi pakoputken pultit kiinni ja pinnapultit menee poikki. Nyt toinen on jo toistamiseen katkennut sinne sisään
, pesättää tällänen. Aikasemman vaihto huollossa ilmatteeksi (takuu oli voimassa). Nyt on pakko vaihtaa ite kun joutuu irrottamaan varmaan sylinterin tai ainakin syylärin, huoltomies jos laittaa niin maksaa manteleita. Ajattelin pistää rosteri tangot seuraavaksi, eipähän pitäis heti katketa....vissii
. Vai mahtaako lämmetä tarpeeksi (laajeta) nuo rosteriset, ettei nekin sitte putoa matkalla.


Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Eihän täs mielentilassa näköjään osaa edes kirjottaa... no koittakaa saada selvää
. ***kele sentään.

Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Mulla meni kanssa molemmat poikki ja sain takuuseen uudet pht-speedistä, sovittiin ettei laiteta sinne niitä alkuperäisiä pa*koja vaan sellaset jotka kestää ja niin kävi, ei enään löysty eikä poikkeile ja reilu 1500 km sen jälkeen ajettu. Soita sinne kakelle ja kysy, se kyllä tietää kertoa ja varmaan postittaa sulle paremmat...
Löysin selaillessani tämmösiä:
http://www.shop-021.de/qofshop-s55h47-Shineray.html - saksalainen osakauppa jossa mm. eri piikkisiä etu- ja takarattaita yms tuning osaa shinukkaan kaupan.
http://www.tuning-quad.de/epages/612681 ... 20STIXE%22 - myöskin saksalainen jossa varaosien ja tuning osien hinnat vähän eri luokkaa kuin täällä suomessa... mm 30 mm kaasari STIXE:en 59.90 eur...
Kätevä ilmainen kääntäjä http://fi.babelfish.yahoo.com/translate_txt jos ei saksa taitu suussa (valitse saksa- englanti koska suomi ei ole vaihtoehtona)
Löysin selaillessani tämmösiä:
http://www.shop-021.de/qofshop-s55h47-Shineray.html - saksalainen osakauppa jossa mm. eri piikkisiä etu- ja takarattaita yms tuning osaa shinukkaan kaupan.
http://www.tuning-quad.de/epages/612681 ... 20STIXE%22 - myöskin saksalainen jossa varaosien ja tuning osien hinnat vähän eri luokkaa kuin täällä suomessa... mm 30 mm kaasari STIXE:en 59.90 eur...
Kätevä ilmainen kääntäjä http://fi.babelfish.yahoo.com/translate_txt jos ei saksa taitu suussa (valitse saksa- englanti koska suomi ei ole vaihtoehtona)
Viimeksi muokannut paasse, 25 Maalis 2009 20:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Olikos se Järvenpäässä tuo pht-speed. Pitänee pirautella sinne sitten. Muistatko sitä pultin kokoa jos soittenlen sinne vai onko se jokin standardi juttu. Joissaa mestoissa ne käyttää liimaa samalla kun laittavat pinnapultit paikalleen.
Pieru on vain henkistä pahoinvointia...
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Ja välillä voidaan todella pahoin.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
jaakkima kirjoitti:Olikos se Järvenpäässä tuo pht-speed. Pitänee pirautella sinne sitten. Muistatko sitä pultin kokoa jos soittenlen sinne vai onko se jokin standardi juttu. Joissaa mestoissa ne käyttää liimaa samalla kun laittavat pinnapultit paikalleen.
Järvenpäästä löytyy joo ja koosta ei ole muistikuvaa, liekkö edes kysynyt kun siellä laitettiin paikaleenkin...
En tiedä pitääkö mikään liima pakoaukon pinnapultteja vai kiehuuko liimat pois mutta, hyvin ovat pysyneet.
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Tossa varmaan on suurimpana syynä että putki on kiinni rungossa eikä pääse elämään. Näissä kuitenkin toi kone pitää aikamoista elämää.jaakkima kirjoitti:Kertokeehan mikä pelittäis parhaiten kun mulla ei pysy noi pakoputken pultit kiinni ja pinnapultit menee poikki.
- thebeet83
- 6WD
- Viestit: 525
- Liittynyt: 21 Syys 2008 22:06
- Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08
- Paikkakunta: ilomantsi
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
joo eli kunnollinen koneen kiristäminen ja etenkin vaimennus varmaan lopetttas ton hullunmyllyn. mulla on kone todella tiukasti kiinni mutta sittenhän se väreilee vaan tarkemmin runkoapitkin persuksiin? =D malliin auton moottorin kiinnitys ois kiva. siis sellaset kumit jonka varassa kone kelluisi.
-
- 4WD
- Viestit: 177
- Liittynyt: 05 Elo 2008 19:49
- Mönkijä:: Kawasaki KFX 700
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Juu itse kans viimekesänä jo heti alkumetreillä tuli modattua moottorin tärinän vaimennusta, moottorin lohkot ottaa paikkakaikoin runkoon kiinni.
Sopivan kokoiset "rikat" rungon ja moottorin vaimennus puslien väliin jotta moottori pääsee elään kumien varassa. Lisäksi niistä moottorinkiinnikkeistä rungossa joutuu paikkapaikoin ottaa siivua esim. rälläkällä, myös moottorin lohkosta taka-yläpultin ylä-puolilta hieman viistään.
Ensin kannattaa tarkastella mistä tosiaan tuo moottori vois kantaa rungon päällä ja merkkailla vaikka tussilla arveluttavat kohdat, nostaa moottori kokonaan pois ja levittää rungosta ne moottorin kiinnikkeet leveemälle ja joka pulttiin moottorin ja rungon välii sopivan kokoinen "väljä" rikka. Myös sen etukolmion ja rungon väliin siihen isompaan pulttiin.
Kannattaa laittaa myös äänenvaimentajan pannan/pantojen ja rungon väliin sellainen M8-ruuvipäillä vasustettu kannatinkumi saa eri paksusia esim. Motonetista hintaa +3e.
-Mika-
Sopivan kokoiset "rikat" rungon ja moottorin vaimennus puslien väliin jotta moottori pääsee elään kumien varassa. Lisäksi niistä moottorinkiinnikkeistä rungossa joutuu paikkapaikoin ottaa siivua esim. rälläkällä, myös moottorin lohkosta taka-yläpultin ylä-puolilta hieman viistään.
Ensin kannattaa tarkastella mistä tosiaan tuo moottori vois kantaa rungon päällä ja merkkailla vaikka tussilla arveluttavat kohdat, nostaa moottori kokonaan pois ja levittää rungosta ne moottorin kiinnikkeet leveemälle ja joka pulttiin moottorin ja rungon välii sopivan kokoinen "väljä" rikka. Myös sen etukolmion ja rungon väliin siihen isompaan pulttiin.
Kannattaa laittaa myös äänenvaimentajan pannan/pantojen ja rungon väliin sellainen M8-ruuvipäillä vasustettu kannatinkumi saa eri paksusia esim. Motonetista hintaa +3e.
-Mika-
Kawasaki KFX 700 -06 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
http://s121.photobucket.com/albums/o239 ... KFX%20700/
Ex: Shineray XY250STIXE -08 TL
-
- 3WD
- Viestit: 71
- Liittynyt: 27 Maalis 2009 09:49
- Mönkijä:: Bashan BS250-11B RAPTOR
- Paikkakunta: Elimäki
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Onks tässä muuten toi alipainekaasari? Ja kun puhetta on ollut uusista peleistä hintaan 1990€ Tokmanneissa niin onks se nyt 2009 malli vai vanhempi?
Re: Shineray XY250STIXE keskustelu!
Ei ole alipainekaasari. 2008 -mallisia ovat Tokmannin myymät vehkeet. En silti edelleenkään ole vakuuttunut 2008 ja 2009 -mallien eroista.
Mitenkäs on muilla riittänyt säätövara raidetangoissa? Mulla on raidetangot liian pitkät, eli liikaa aurausta ei saa pois. Camber oli reilusti plussalla, eli säädettyäni sen karvan verran negatiivisen puolelle, kävivät raidetangot entistä pidemmiksi.
Mitenkäs on muilla riittänyt säätövara raidetangoissa? Mulla on raidetangot liian pitkät, eli liikaa aurausta ei saa pois. Camber oli reilusti plussalla, eli säädettyäni sen karvan verran negatiivisen puolelle, kävivät raidetangot entistä pidemmiksi.