Suora sähköposti osoite on Narin-Design@narin.de ihan Englannilla pärjää kysellä/tilailla.
Tuolta "Narinilta" tilattiin kaverinkanssa osia, toimitus kulut oli 20e luokkaa aika läjästä tavaraa. Toimitusaika oli tasan viikko.
Vielä pitäis saada takaswingin puslat niin sais kulkineen ajoon kun on jo jopa 2vko ollut pukeilla
Otitko tuolta 37 hampaisen takarattaan?? Onko paikallaan jo? Ajattelin et jos hyvin toimii ni tilais tuolta ite myös. Ei oikein muualta tahdo noita takarattaita saada.
Suora sähköposti osoite on Narin-Design@narin.de ihan Englannilla pärjää kysellä/tilailla.
Tuolta "Narinilta" tilattiin kaverinkanssa osia, toimitus kulut oli 20e luokkaa aika läjästä tavaraa. Toimitusaika oli tasan viikko.
Vielä pitäis saada takaswingin puslat niin sais kulkineen ajoon kun on jo jopa 2vko ollut pukeilla
Otitko tuolta 37 hampaisen takarattaan?? Onko paikallaan jo? Ajattelin et jos hyvin toimii ni tilais tuolta ite myös. Ei oikein muualta tahdo noita takarattaita saada.
Juu 37 hampaiset otettiin. Sopivuus hyvä keskireikä on n.1mm isompi kun taka-akselissa, keskitettiin vielä mittaamalla et on just Kaverilla on jo ajossa ja kuulemma pompottaa huomattavasti vähemmän kun alkuperäinen ja huippuja tuli lisää nyt menee jo 100 ja veilä ilman kannen modausta kaikki muut virit kyllä jo on
Jos tilailet tuolta, niin puslasarjat etu-tukivarsiin ja pakoputken tiivisteet on kans hyvä sijoitus tulee samoilla toimituskuluilla ja varmasti tarpeeseen
Huomasin tos että eturatas heiluu, siitä varmaan ketjujen rouskuminen kuuluukin.. Se rikka joka sitä pitää paikallaan on aika löysä.. Vai onko sen tarkoitus heilua? Muissa motskareissa on kyl viel mutteri joka kiristää sitä keskellä...
Minkä krossipyörän ketjunohjainta kannattaa laittaa, kun tossa on mainittu siitä?
FireTyre kirjoitti:Huomasin tos että eturatas heiluu, siitä varmaan ketjujen rouskuminen kuuluukin.. Se rikka joka sitä pitää paikallaan on aika löysä.. Vai onko sen tarkoitus heilua? Muissa motskareissa on kyl viel mutteri joka kiristää sitä keskellä...
Minkä krossipyörän ketjunohjainta kannattaa laittaa, kun tossa on mainittu siitä?
varmaan mikä tahansa käy. itellä ktm ohjain reikäpannalla kiinni. 14e uusi.
Morjens! Tämän foorumin innoittamana tuli hankittua reilu viikko sitten vähän ajettu Shineray. Ajokilometrejä tullut itselle jo lähes 500 ja toistaiseksi hyvin on toiminut. Aikaisempaa kokemusta tämänkaltaisista laitteista ei juuri ole, joten kaikki mitä eteen tulee onkin uutta. Tuohon omaan mönkijään oli jo edellisen omistajan toimesta vaihdettu parempi ilmansuodatin, putken katti+pilli poistettu ja suutin vaihdettu. Omana kokeiluna oli 110 suuttimen tilalle 120, mutta toimii mielestäni paremmin tuolla pienellä. Renkaat käytin tasapainotuksessa, mutta toinen takarengas on niin pielessä ettei siitä tärinätöntä saa. Pakoputken kiinnityksestä uupuu toinen pultti kokonaan, eli katkennut todennäköisesti sisään putkistotöitä tehdessä. Onko kenelläkään tietoa tuon pultin koosta?
Löytyyköhän tuohon mitään räjäytyskuvia tai osaluetteloita helpottamaan laitteeseen tutustumista?
antzu kirjoitti:Löytyyköhän tuohon mitään räjäytyskuvia tai osaluetteloita helpottamaan laitteeseen tutustumista?
Joillekin tullut mukana räjäytyskuva/osaluettelovihkonen. Itselleni ei tullut, joten kopioin sen kaverilta, eli ei muuta kun kyselyä josko joku sen sinulle kopioisi. Useamman kymmenen sivua oli se.
Olisiko joku ystävällinen viitsinyt skannata dokumentteja? Olisin todella kiitollinen.
Eilen murtui jostain syystä polttoaineletku ja vuoti muutaman litran pellolle. Täytyy plistää parempilaatuista letkua ja tehdä tuohon tankinkorkkiinkin jonkunnäköinen huohotin. Yksi huomio mikä on ilmennyt on, että hitsaussaumoihin on alkanut muodostua pientä ruostetta.
Jos kesälomilla jaksaa, voisi purkaa koko laitteen ja samalla laitella noita heikompia kohtia..
Suuret kiitokset Miksu76:lle! Hienoa, että joku jaksaa nähdä vaivaa hyödyttääkseen muitakin. Nuistahan näkeekin jo valmiiksi mitä osia voisi alkaa haalia varastoon.
No niinhän sitä pitkästä aikaa ajattelin käydä kurvailiemassa ja toinen pinnapultti katkesi taas. Siis tuo pinnapultti joka pitää pakoputken kiinni sylinterissä. No tietysti teesse-issee mies kun olen, niin porasin pienen "reijän" pultin päähän ja vastakierretappi paikalleen. Pitihän siinä sitten käydä niin, et se katkesi sinne sisään....toinen isompi terä kiinni, ja isompi vastakierretappi paikalleen. Kuinkas ollakkaan, se rööri oli hiukan mennyt sivulle ja vastakierretappi alkoi tietenkin jyrsimään heikompaa metallia, eli sylinteriä....No huomenna sitten väsäillään uudet kierteet.... Voihan HITSIN PIMPULA kun alkoi pesättää. Ei ole nimittäin ihan helpoimmasta päästä porailla siellä pako-aukon luona, vaikka ottaa syylärin hepelsiin. Niin ja tietysti ne syylärin korvat oli ylhäältä poikki (kolmas menossa).
antzu kirjoitti:Suuret kiitokset Miksu76:lle! Hienoa, että joku jaksaa nähdä vaivaa hyödyttääkseen muitakin. Nuistahan näkeekin jo valmiiksi mitä osia voisi alkaa haalia varastoon.
Eipä kestä Viel kun joku tekis nuo pdf-tiedoston muodossa, niin avot