Goes 450 startti ongelma.
Goes 450 startti ongelma.
Mikähän mahtaa olla vikana ku startatessa ei jaksa aina lähtee pyörittää?
Olen vaihtunut uuden akun sekä mitannu latausjännitteeksi 13.5V
Sekä kokeillut antaa startille suoraan virtaa akusta ja korvannut maajohdon käynnistys kaapelilla, ja millään ei vaikutusta ongelmaan..
Onkohan startissa mahdollisesti jotain vikaa, tai puhdistus / rasvaus tarpeita?
Olen vaihtunut uuden akun sekä mitannu latausjännitteeksi 13.5V
Sekä kokeillut antaa startille suoraan virtaa akusta ja korvannut maajohdon käynnistys kaapelilla, ja millään ei vaikutusta ongelmaan..
Onkohan startissa mahdollisesti jotain vikaa, tai puhdistus / rasvaus tarpeita?
- Jonska
- 6WD
- Mönkijä:: No quad
- Paikkakunta: Kouvola, Inkeroinen ja Helsinki Skype: Jonska tai Jouni Lyyra
Goesin takuuehtojen mukaisesti akku ei kuulu takuun piiriin. En jaksanu tuosta alkaa kiistelemään myyjän kanssa, koska eihän hän ole niitä laittomia ehtoja kirjottanu. Ja toiseksi mitä se hyödyttää toista Hyosung-merkkistä akkua laittaa tilalle, kun ei se kuitenkaan kestä. Itse kävin varaosaliikkeestä Yuasan YTX9BS akun, vuoden takuulla 66 €.
Tästä eteenpäin mutulla: Jostain luin tai kuulin, että tuossa koneessa ois ilmeisesti pakopuolen nokka-akselissa patentti, joka pudottaa purituksia käynnistämisen helpottamiseksi. Puristussuhdehan tais olla 11,8:1 vai mitä se oli. Nyt jos se patentti rupee poikimaan, eikä toimi oikein, voi käynnistyminenkin tuottaa tuskaa, varsinkin jos akku ei ole täynnä. Mutta tämähän oli vain mutua
Tästä eteenpäin mutulla: Jostain luin tai kuulin, että tuossa koneessa ois ilmeisesti pakopuolen nokka-akselissa patentti, joka pudottaa purituksia käynnistämisen helpottamiseksi. Puristussuhdehan tais olla 11,8:1 vai mitä se oli. Nyt jos se patentti rupee poikimaan, eikä toimi oikein, voi käynnistyminenkin tuottaa tuskaa, varsinkin jos akku ei ole täynnä. Mutta tämähän oli vain mutua

Mä kävin eilen hakemassa bilteman 12ah geeliakun. Toivottavasti toi pelittää paremmin. En viittin ees kysellä takuusta uutta koska kuten Jonska jo sanoi niin mitä järkeä vaihtaa huonoa huonoon.
Tulpan kanssa ei ole ainakaan tähän mennessä ollut ongelmia mutta ei oo tullu ajettuakaan kuin 1000km vasta.
Tulpan kanssa ei ole ainakaan tähän mennessä ollut ongelmia mutta ei oo tullu ajettuakaan kuin 1000km vasta.
- Jonska
- 6WD
Ite menin yhen tulpan vaihtamaan. Luulin että vika ois ollu tulpassa, kun ajo loppu kerran ihan kesken kaiken. Hyvin jakso pyörittää, mutta ei vaan lähteny käyntiin. Ja huollossa oli vasta ollu. (viime talvena tapahtu) No, tulpan vaihtokaan ei auttanu. Kunnes sitte älysin kattoo bensatankkiin, ihan kuiva. Tunnistimen johdon olivat huollossa irrottaneet eikä oltu sitte takas laitettu
Nooh, jäipähän varatulppa

Nooh, jäipähän varatulppa

Hyosungin kävin just tankkaamassa kun valo syttyi, 8 litraa sinne uppos...jofa78 kirjoitti:Heh heh heh
Onko muuten tietoa kuinka pitkälle pötkii noin suunnilleen sen jälkeen kun bensavalo syttyy ? (riippuen tietysti siitä toimiiko se) Tai paljo siel on menovettä siinävaiheessa.
Omalla ajotyylilläni menee noin 110km kun on täyteen tankannut ja valo syttyy...Ennemmin tällä kuitenkin työmatkat ajelee kun autolla.
http://naulis.kuvat.fi/kuvat/
Can-am Outlander 650 -07 TL
Can-am Outlander 650 -07 TL
Onko kukaan vienyt takuuseen huonon pyörittämisen takia?
Vai onko teillä ongelma korjaantunut akun vaihdolla, itse vaihdoin uuden 10ah akun, mut ei mitään muutosta starttaukseen, edelleen käynnistäminen starttinapin renkkausta, välillä kyllä pyörähtää heti, mutta joskus mäntä jää semmoiseen asentoon että puristukset on niin kovat ettei meinaa millään jaksaa lähtee pyörittään..
Vai onko teillä ongelma korjaantunut akun vaihdolla, itse vaihdoin uuden 10ah akun, mut ei mitään muutosta starttaukseen, edelleen käynnistäminen starttinapin renkkausta, välillä kyllä pyörähtää heti, mutta joskus mäntä jää semmoiseen asentoon että puristukset on niin kovat ettei meinaa millään jaksaa lähtee pyörittään..
- Jonska
- 6WD
Startin solenoidi vaihdettu kyseisen ongelman takia.
Nyt on mönkkäri ollu taas huollossa kohta viikon, kun rupes nokkaketju pitämään ääntä.
Sieltä olikin kiristäjästä jotain särkyny, kertoivat Leppäseltä, kun kyselin nakutuksen syytä. Olevinnaan uuden kiristäjän vaihtoivat koneremontissa. Rupee vähän haiskahtamaan hutiloinnoilta 
Nyt on mönkkäri ollu taas huollossa kohta viikon, kun rupes nokkaketju pitämään ääntä.