Tänään sain ko. laitteen... on tuo nyt käynyt ja kukkunut ihan niikuin pitää
Eli tuossa kuvassa juuri samanlainen punainen kuin minulla, paitsi että minulla lisänä sellainen tosi "söde" matkustajan selkänoja
Tuossa joku toinenkin totesi tuo olevan myös jammun kopio... niinkuin cf-moto jne.
Tosin ilmeisesti eri vuosimallin kopio, kun vaihdevipu oikealla puolella (cf-moto vaihteet vasemmalla)
Tuolta jenkkilän sivuilta
http://www.kazuma.us/Jaguar500Deluxe.htm löytyy mm. huoltoohjeita ja räjäytyskuvia ja taitaapa saada myös osia jos tarvitsee.
EU-kuristus löytynee kaasuttimessa, kuten cf-motossakin... tämä on tosin vielä arvaus, kun en ole ehtinyt tarkemmin tapaukseen tutustumaan.
Mutta veikkaan että siellä on "este" ettei kaasu avaudu kuin noin puoliksi. Tosin tässä Kazumassa, kuten cf-motossakin on myös "rajoitin-ruuvi" kaasuvivun mekanismissa oikeassa kahvassa.
Saa sitten nähdä miten kestää ja toimii käytössä, edelliset mönkijät minulla: 1. GOES 520 MAX 2. POLARIS 500 HO
Noista GOES ei suostunut yhteistyöhön kanssani ja se meni vaihdossa Polleen... Polle toimi kuin pitikin, ei mitään vikoja koko aikana. Syy miksi myin Pollen oli että se oli maastomalli ja rahat ei riittänyt Pollen tms. 500 -> tieliikenne malliin... joten nyt Kazuma tieliikenne.
Ainiin... GOES 520 vaihteita ei koskaan saanut vaihdettua, muuten kuin armottomalla repimiseelä ja/tai koneen sammuttamisella
Mutta tässä Kazumassa ne vaihteet tuntuvat vaihtuvan kuten Pollessakin, eli jotan hyvää jo nyt löydetty
Jatkan kommetteja kunhan saan lisää kokemusta Kazumasta

Ex. Polaris Sportman 500 H.O
Ex. Goes 520 pitkä TL.
Ex. Kazuma 500 Tl.
Ex. Suzuki LTR 450
Can-am Outlander 500 Efi XT