Keeway 300 atv kokemuksia.

Keskustelua muun merkkisistä mönkijöistä.
kevari
3WD
Viestit: 68
Liittynyt: 09 Joulu 2011 21:40

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja kevari »

minulta meni jo alta vuoden yksi akku, hyvin pelas viime talven kun oli takaboksissa toinen akku joka kyllä toimii edelleenkin, tiedä sitten oisko pitänyt kumminkin kokeilla ensimmäinen talvi ilman apuakkuja, mutta en sitten kumminkaan viitsinyt riskeerata kun pitäs koneet myös toimia. nyt meinasin edelleenkin jatkaa samalla mallilla, saas nährä miten sitten tämä talvi menee?
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

tässä vähän mietiskelly että ostais vain auton akun takaboksiin ja ottais siitä apuvirtaa tarvittaessa. kummiski riittäny se oma lumihommiin vaikka viime talvena tuli melko reippaasti lunta. ongelmana enimmäkseen ollu käyntiin saanti.
ray
3WD
Viestit: 69
Liittynyt: 05 Touko 2011 19:46
Mönkijä:: Polaris 500Ho-013
Paikkakunta: MUSTASAARI

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja ray »

vilhoo kirjoitti:tässä vähän mietiskelly että ostais vain auton akun takaboksiin ja ottais siitä apuvirtaa tarvittaessa. kummiski riittäny se oma lumihommiin vaikka viime talvena tuli melko reippaasti lunta. ongelmana enimmäkseen ollu käyntiin saanti.
Asensin omaan Keeweyhin 55ah auton akun penkin alle ja irrotin vanhan akun, sitten riitti virta. :lol:
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

miten riittääkö laturissa tehot että saat virtaa siihen vai pitääkö latailla erikseen? muuten ei olis itelläkään ongelmia mutta kuljen keewaylä töisä niin aamula vähän aina jännittää jos pakkasta pääle sen -15 että lähteekö. no huhtikuusa takuu menee umpeen niin jos laittais letkulämppärin siihen niin eiköhän ala lähtemään.
ray
3WD
Viestit: 69
Liittynyt: 05 Touko 2011 19:46
Mönkijä:: Polaris 500Ho-013
Paikkakunta: MUSTASAARI

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja ray »

Keewayn laturi riittää kyllä. Moottorilämmittäjä olisi tietenkin hyvä olla, mutta jos akku on tarpeeksi iso, niin starttausongelmaa ei ole. Kerroit että takuu on menossa pian umpeen. Tarkasta, että ajovalot toimivat kunnolla: minulla toinen vaihtui puoli/pitkät, mutta toinen ei vaihtanut. Maahantuoja vaihtoi minulle 6 umpiota ja myönsi, että ei saa valoja toimimaan. Lupasi sitten asentaa ilmaiseksi ylimääräiset lisävalot, että saisin vehkeen katsastettua.
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

varmaan luinkin sen sun jutun niistä valoista. on tullu räpsyteltyä ja on pelannu. itellä kyllä ei lähteny käyntiin ilman pikku lämmittelyä vaikka otin diisseli autosta apuvirtaa ei varmaan ollu mikään pieni akku siinä. huollostaki sano että ne ei vain pakkasela lähe kunnola oli tosiaan sillon -22 suunnilleen. tässä tällä viikolla tapahtu.
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja frosty »

Mulla ei pitkät ole toiminu ollenkaan, missään vaiheessa.
En ole jaksanut alkaa perehtymään, kun olen suunnitellu että vaihtais kokonaan valot toisenlaisiin.

Sellanen ongelma ilmeni eilen, että oikea takavetari on tullu ulospäin ja vuotaa nyt öljyt perästä pihalle. Huomasin kun nopeusmittari lakkasi toimimasta.
Täytyy alkaa siihen perehtymään, että miksi se vetari pääsee tulemaan ulospäin niin paljon (n. 10mm).
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

no niin nyt ois talven ensimmäiset lumihommatki tehty. on se helppoa tuola kyllä tämmänen 1000 neliön tontti reilussa vartissa. ennen sai puolitoista tuntia kolan kans huhkia. pari kertaa taas sammuili liekö seki johtuu tuosta huonosta akusta? kaasua painaa niin sammahtaa. mulla on etuperästä stefa alkanu vähän tihkuttamaan öljyä varmaan ens viikolla saa senkin siihen sitten.
KARVANAAMA
Noppeli
Viestit: 5
Liittynyt: 21 Marras 2012 16:44
Mönkijä:: Keeway 300 GTX
Paikkakunta: Muhos

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja KARVANAAMA »

Mulla on ollu kyseinen kikotin keväästä asti ja tänään laitoin uuden Vartan akun omaani... Siihen loppui nikottelut ja sammuilut ainaki n. 30 minuutin koeajon aikana...
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

jaa nyt suli omasta sulakerasia. just tein lumihommia niin sammu ja piti taas starttailla niin yhtäkkiä katos kaikki virrat. sieltähän oli yks sulake hävinny kokonaan.
Avatar
frosty
Tracks
Viestit: 1015
Liittynyt: 27 Huhti 2006 22:46
Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Paikkakunta: Lahti

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja frosty »

Mulla ei vaikuttanut sammuiluun ja tyhjäkäynnin heittelyyn, vaikka poistin alkuperäisen akun ja laitoin taakse tukivarsien välisten runkoputkien päälle Marellin 40 amppeerisen akun. Pitänee perehtyä automaatti ryypyn toimintaan. Jonkin sortin jäätämistäkin vissiin ilmenee kaasarissa. Tai sitten tolla kaasarilla vaan ei tee mitään. :)

Sulakkeita suli multakin, mutta ne ongelmat hävis kun laitoin laadukkaammat sulakkeet. Vaihdoin myös alati poksuvan putkimallin pääsulakkeen tilalle lattasulakkeen omassa vesitiiviissä kotelossa.

Pitkät valot mulla ei ole toiminu ikinä. Tosin vastaantulijat räpsyttelee pitkiä noilla lyhyilläkin kun valot osottaa alkuperäsenä ihan liian ylös.

Olikohan muuta.. :lol:
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

no ei menny pelkällä sulakkeen vaihdolla. oli juurikin se startin sulake mikä meni ja joku sielä on nyt oikosulusa. virrat saa päälle mutta ko starttaa niin samantien alkaa rätiseen sulake.
Avatar
krisse
Noppeli
Viestit: 19
Liittynyt: 18 Maalis 2012 15:34
Mönkijä:: Keeway atv gtx300 -12

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja krisse »

millasia huoltoja olette teettäneet merkkiliikkeessä? minkä hintaisia ja mikä sisältö ollut? itellä tulee tunnit ennen km täyteen nyt 20h/400km takana.
vilhoo
Noppeli
Viestit: 16
Liittynyt: 01 Kesä 2012 17:56
Mönkijä:: Keeway ATV300

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja vilhoo »

siinä ohjekirjassa lukee mitä kuuluu mihinkin huoltoon. itelllä kävi vasta 2000km:n huollosa niin se katto siitä variaattoripuolen ja vaihto kaikki öljyt ja muutenki kävi läpi niin 200€ oli. se ensimmäinen huolto tais olla 100€
kevari
3WD
Viestit: 68
Liittynyt: 09 Joulu 2011 21:40

Re: Keeway 300 atv

Viesti Kirjoittaja kevari »

mulla kanssa tarkisti viime huollossa varipuolen kun valitin että kitisee ja nykii. no ei löytynyt mitään vikaa, selitti vain että on niin typerästi tehty vari että ei voikkaan toimia täydellisesti, uhosi vielä että oisi pitänyt laskuttaa kun ei ollut mitään vikaa, no eipä nyt sitten kumminkaan laskuttanut.
Vastaa Viestiin