CPI?
CPI?
Viikonloppuna prätkämessuilla törmäsin moposportin osastolla tollaseen cpi 250 mönkkiin. Alko kiinnostamaan ku on ihan fiksun näkönen ja hintakaan ei ollut ihan älytön. Onko kokemuksia tuollasesta tai noista CPI:n värkeistä yleensäkään, kannattasko työntää rahat tollaseen SMC:n sijaan? http://www.mopo.fi/cpi/13/
älä osta mulla takuu aikana kaks crab 50 cc meni rikki ja nyt kolmas minkä vielä takuun piikkiin vaihtoivat vasta toimii. Ja vaikka nykyinen nyt toimiikin niin en kyllä noiden kahden muun tapauksen jälkeen oikein voi suositella merkkiä kenellekään. Luulen että kestävämpiä ovat ne vielä halvemmat esim kazuma ja rally mönkijät.
Cpi vikoja mm. vilkuilla oma elämä. ei lähde käyntiin sammuu/tukehtuu yhtäkkiä outoja sivuääniä helinää moottorissa automaattiryyppy ei toimi. Sitten ku se sammuu niin sitä ei käyntiin saa mitenkään nimimerkki jäin sillä keskelle isoa risteystä. hävetti työntää se siitä pois. Kyllä siinä miehet pitkään katto ku tämmönen pikkunen nainen alkaa työntämään sitä pois risteysalueelta...
Toisaalta voihan se olla et CPi on tehnyt nytu niihin vähän uudempiin crabbeihin korjauksia ja minullakin tuo nykyinen versio on niitä kahta aikaisempaa huonoa versiota uudempi ja tuossa ei onneksi nyt ole ollut mitään. Mönkijä vm 05 tuo crab mikä nyt on
Cpi vikoja mm. vilkuilla oma elämä. ei lähde käyntiin sammuu/tukehtuu yhtäkkiä outoja sivuääniä helinää moottorissa automaattiryyppy ei toimi. Sitten ku se sammuu niin sitä ei käyntiin saa mitenkään nimimerkki jäin sillä keskelle isoa risteystä. hävetti työntää se siitä pois. Kyllä siinä miehet pitkään katto ku tämmönen pikkunen nainen alkaa työntämään sitä pois risteysalueelta...
Toisaalta voihan se olla et CPi on tehnyt nytu niihin vähän uudempiin crabbeihin korjauksia ja minullakin tuo nykyinen versio on niitä kahta aikaisempaa huonoa versiota uudempi ja tuossa ei onneksi nyt ole ollut mitään. Mönkijä vm 05 tuo crab mikä nyt on
Kyllä se minusta ainakin niin menee että jos yksikin merkin malli pettää noin pahasti niinku mulla niin kyllä on luotto mennyt kyseistä merkkiä kohtaan ja totta helvetissä siitä haluaa varoittaa muitakin mitä paskaa sieltä voi olla tulossa. Yleistys tai ei. Muitakin fiaskoja malleja CPI merkin alta löytyy... mitä oon käyttäjäkokemuksia kuullut.
No mutta onhan se hyvä jos nyt noi uudemmat CPI:t kestäis mulla on itelllä nyt se kolmas selvästi päivitetympi kuin kaksi muuta ja ei mulla siitä varsinaisesti pahaa sanottavaa ole...
Mutta kun se on kerran luottamusmennyt niin....
No mutta onhan se hyvä jos nyt noi uudemmat CPI:t kestäis mulla on itelllä nyt se kolmas selvästi päivitetympi kuin kaksi muuta ja ei mulla siitä varsinaisesti pahaa sanottavaa ole...
Mutta kun se on kerran luottamusmennyt niin....