GXT GA110 ei lähde käyntiin.
Lähetetty: 08 Tammi 2015 15:38
Olisi ongelmia GXT GA110 mönkkärin kanssa. Ei lähde käyntiin. Tiedän, että varmaan löytyy viestiketju jossa aiheesta puhutaan, mutta tämä on taas vähän erityylinen vika.
Poika ajoi talliin kun bensa loppui,ajoa piti jatkaa seuraavana päivänä, mutta ei käymään kirveelläkään.
Tämän seurauksena vaihdettu kansi, hoonattu sylinteri, hiottu mäntä puhtaaksi 1200 vesihiomapaperilla, imukaulan tiivisteet vaihdettu jne. Vaihdoin myös bensiinin.
Bensaa ja kipinää saa. Venttiilit ajoitettu, merkit kohdallaan T näkyy magneetonkopan reiästä ja nokkapyörässä oleva piste hahlon kohdalla ja mäntä ylhäällä.
Kipinää tulee hyvin, lyö noin 7mm päästä vielä runkoon. Kokeiltu 2 uudella tulpalla sekä 2 vanhalla.
Jos sumuttaa brake cleaneria kaasuttimeen niin yrittää käymään, sama homma jos ruiskuttaa bensiiniä ruiskulla. Sillä erolla että suurin osa bensasta tulee käsille. Imukaula on myös uusi ja tiivisteet ehjät. Kaasutin putsattu/tarkistettu.Voiko tollainen kaasari pimahtaa vai mikä ihme mahtaa olla?
Toivoisin asiallisia vastauksia.
Poika ajoi talliin kun bensa loppui,ajoa piti jatkaa seuraavana päivänä, mutta ei käymään kirveelläkään.
Tämän seurauksena vaihdettu kansi, hoonattu sylinteri, hiottu mäntä puhtaaksi 1200 vesihiomapaperilla, imukaulan tiivisteet vaihdettu jne. Vaihdoin myös bensiinin.
Bensaa ja kipinää saa. Venttiilit ajoitettu, merkit kohdallaan T näkyy magneetonkopan reiästä ja nokkapyörässä oleva piste hahlon kohdalla ja mäntä ylhäällä.
Kipinää tulee hyvin, lyö noin 7mm päästä vielä runkoon. Kokeiltu 2 uudella tulpalla sekä 2 vanhalla.
Jos sumuttaa brake cleaneria kaasuttimeen niin yrittää käymään, sama homma jos ruiskuttaa bensiiniä ruiskulla. Sillä erolla että suurin osa bensasta tulee käsille. Imukaula on myös uusi ja tiivisteet ehjät. Kaasutin putsattu/tarkistettu.Voiko tollainen kaasari pimahtaa vai mikä ihme mahtaa olla?
Toivoisin asiallisia vastauksia.