Huomaisin itsekin, kun siirsin videon koneelle. Taidan ensi videoon yrittää saada sen kameran kypärään kiinni, kun kojelaudassa menee noin helposti huonoon asentoon kohdistamisen jälkeen
Siinä se nyt on. Mun eka mönkkäri video. Goprolla kuvattu tarkimmalla, mutta jostain syystä huonontu laatu kun tubeen latasin??? Linhailla mennään aika lepposia teitä... (Linhain äärirajoilla)
Siinä se nyt on. Mun eka mönkkäri video. Goprolla kuvattu tarkimmalla, mutta jostain syystä huonontu laatu kun tubeen latasin??? Linhailla mennään aika lepposia teitä... (Linhain äärirajoilla)
Karvaiset ystävämme on päässyt myös mukaan Tykkääkö olla tuossa? Ihan rennosti näyttää katselevan vaihtuvia maisemia.
Karvaiset ystävämme on päässyt myös mukaan Tykkääkö olla tuossa? Ihan rennosti näyttää katselevan vaihtuvia maisemia.
Kyllä se äläkän nostaa jos näkee, että otan mönkkärin tallista eikä pääse mukaan. Joten tykkää olla kyllä olla kyydissä.