vaughan kirjoitti:Kyljellään käyntiä ei kyllä ihan kaadoks lasketa, ainakaan meillä päin.
Mutta kyllä se siitä lähtee...
niin on se minusta enempi kaato kun menee kyljelleen tai jää perseelleen jollain on jo ollu useamman kertaa siis perseelleen


vaughan kirjoitti:Kyljellään käyntiä ei kyllä ihan kaadoks lasketa, ainakaan meillä päin.
Mutta kyllä se siitä lähtee...
Se on sanoinkuvaamattoman veikee tunne kun tuossa muuttuu kuskista matkustajaksi. Kuvissa ei näytä älyttömän pahalta paikalta mut ilmeisesti sopivan nuoskaa lunta ja kerran potkasee pyörä tyhjää ni sillon on lähetty? Kun ei näyttäs ketjuja olevan?Niksutin@ kirjoitti:Tuossa talvella tuli ns.persmäki ,ja kampe jäi hieman outoon asentoon ,työnteon kannalta ja kuskille enemmänkin henkisiä vaurioita ja hieman fyysisiä..
niin ja kampe lunastukseen.http://kuvablogi.com/blog/4590/3/
Mitäs tossa sitte autolle kävi jos oikeen lunastukseen meni? Ei ainakaan kuvissa näytä pahalta mälliltä.Tuossa talvella tuli ns.persmäki ,ja kampe jäi hieman outoon asentoon ,työnteon kannalta ja kuskille enemmänkin henkisiä vaurioita ja hieman fyysisiä..
niin ja kampe lunastukseen. Shocked http://kuvablogi.com/blog/4590/3/
Heh, no nyt oot kyllä varmasti kaatokerhossa!usa kirjoitti:eilen meni hiekkakuopilla muta mäessä linkku ympäri 2,5 kertaa eli katolleen jäi. lähti sutiin siin puolivälis ja valuu taakseppäin sit meni sivuttain mäkeen ja ....
mönkijän vauriot jäi vähäisiksi eli ohjasti tanko solmuun,taka tarakka väänty,toinen lisä valo rikki,mittari hajal,ja oik etu kumi lähti vantelt![]()
kuskin vauroit vain henkisiä, ehtisn hyppään päältä pois ku lähti menemään sivuttain.
no tuli taas opittua jotain eli rauhallisuutta peliin.