Kuljetus palvelua yksityisille ?

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
rulez
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rulez »

P3t3 kirjoitti:http://www.transpoint.fi/prime100.aspx ja siitä hinta laskin.
Kiitos tästä :prayer:

Kun tuon vielä saisi selville milloin pitää olla rastit noissa NOUTO ja JAKELU napeissa niin johan helpottas keskikokosten rojujen lähettelyn hinnottelussa !
noutomaksu/jakelumaksu oltava valittuna tietyillä vyöhykkeillä kertoo huomautus teksti mutta mitenhän ne vyöhykkeet määritellään tietääkö joku ?
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
jofa78
4WD

Viesti Kirjoittaja jofa78 »

yks hyvä tapa saada kuljetuksen hinta selville on soittaa tonne transpointin asiakaspalveluun. Sieltä olen aina itse saanut hyvää, mukavaa palvelua. Ja jos on ollut epäselvyyksiä niin aina on sieltä selvitetty asiat ja palveltu hyvin.
Catano
2WD

Viesti Kirjoittaja Catano »

Ite käytin aholatransporttia kun ostin omani, turusta ouluun 200e + alv.
Yleensä ahola ei kait hirveesti yksityisten kamoja roudaa mutta täytekuormaksi kannattaa aina kysellä.
Soitin sinne alkuviikosta ja kysyin että onko pohjoseen tulossa autoja joihin sais täytekuormaksi ton mönkijän ni se ajonjärjestelijä sai hommattua sen saman viikon v-lopulle mulle ouluun.
SMC 300 XLE Stinger
P3t3
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

rulez kirjoitti:
Kun tuon vielä saisi selville milloin pitää olla rastit noissa NOUTO ja JAKELU napeissa niin johan helpottas keskikokosten rojujen lähettelyn hinnottelussa !
noutomaksu/jakelumaksu oltava valittuna tietyillä vyöhykkeillä kertoo huomautus teksti mutta mitenhän ne vyöhykkeet määritellään tietääkö joku ?
Voisi näin äkkiseltään luulla että restit pitää olla jos tavara haetaan jostain tietystä osoitteesta ja jaetaan tiettyyn osoitteeseen,eikä itse toimiteta terminaaliin ja haeta terminaalista,mene ja tiedä,soittamalla varmaan selviää.
rulez
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rulez »

P3t3 kirjoitti:
rulez kirjoitti:
Voisi näin äkkiseltään luulla että restit pitää olla jos tavara haetaan jostain tietystä osoitteesta ja jaetaan tiettyyn osoitteeseen,eikä itse toimiteta terminaaliin ja haeta terminaalista,mene ja tiedä,soittamalla varmaan selviää.
Juuri noin luulisin sen olevan mutta täytynee varmaan soitella ja varmistaa asia jos kukaan ei sitä ole vielä tehnyt tai ole varma asiasta !
Toki sekin että soittaa transpointtiin ja kysyy mitä maksaa on hyvä ehdotus kuten jofa78 mainitti mutta monasti on vaan niitä kyseliöitä jotka haluavat tietää mitä kuljetus maksaa mutta ostoaikeet ovat kyseenalaset niin olis kätevä kattoa heti viikonpäivästä/ajasta välittämättä mitä moinen kuletus kustantaa :wink:
http://www.tokkyra.arkku.net Tökkyrä 4x4 kotisivut ! päivitetty 21.11.11
http://kuvablogi.com/blog/1331/ Kuvia Ajoreissuilta ! päivitetty 21.2.09
jofa78
4WD

Viesti Kirjoittaja jofa78 »

Mä kyllä suosittelisin soittamaan ja varmistamaan. Noiden rahtimaksujen kanssa voi tulla ikävä yllätys muuten. Kattelin tossa että hinta pompsahtelee todella paljon riippuen laskutustavasta / Painon, kuutioiden ja lavametrien välillä.
Halvimmaksi tulisi varmaankin ajaa itse mönkkäri lähimpään transpointin jakeluterminaaliin ja myös siellä vastaan-ottopäässä ajaa pois terminaalilta itse.

Ne asiakaspalvelun työntekijät on muuten ihan sitä varten töissä että sinne voi soittaa ja kysyä asioista jotka askarruttaa, ihan vaikka vaan kysyäkseen hintaa kuljetukselle.
Bliz
6WD
Mönkijä:: BRP Outlander 800 EFi

Viesti Kirjoittaja Bliz »

mitat kannattaa tietenkin olla tiedossa ennen soittoa mutta jostain 100-150e hintaluokasta varmaankin puhutaa ja teitenkin kannattaa pakata huolellisesti ettei tuu ikäviä yllätyksiä.
"Läski" BRP outlander 800 EFi
Viksma
6WD
Mönkijä:: ei olaa

Viesti Kirjoittaja Viksma »

Transpointin helsingin ajojärjestelijälle isot plussat täältä. Kovasti odottelin uutta kömpijää pohjosesta tännepäin, soittelin ja kyselin missä on kun ei näkynyt, toisena päivänä soitin uudestaan ja lupasi soitella heti takaisin kun näkee mönkijän. Kolmantena päivänä soitti ja sanoi että nyt on rekan kyydissä mönkijä ja rekka on terminaalissa vartin päästä. Kyselin että mitenkä sen toimitus mulle kotiin, sanoi että kun niin kovasti tuppaa kiire olemaan, laittaa auton koukkaamaan ekana siellä. 45min päästä oli kömpylä pihassa =)
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."
nilsson
Noppeli

Re: Kuljetus palvelua yksityisille ?

Viesti Kirjoittaja nilsson »

Onko raadilla tuoreempia kokemuksia mönkkärin rahdista? Pitäisi saada peli siirrettyä pk-seudulta Inarin nurkille eikä tähän hätään ole saumaa lähteä itse sitä kiskomaan.
seatts
6WD

Viesti Kirjoittaja seatts »

Kelkkoja tuttu porukka on rahdannut kiitolinjalla Turun seudulta Rovaniemelle ja lähettävät ne sit takaisin milloin mistäkin.

Ei kuulemma kannata niillä hinnoilla ajaa kärry perässä.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

nilsson kirjoitti:Onko raadilla tuoreempia kokemuksia mönkkärin rahdista? Pitäisi saada peli siirrettyä pk-seudulta Inarin nurkille eikä tähän hätään ole saumaa lähteä itse sitä kiskomaan.
Mikähän siulla on aikataulu ?
nilsson
Noppeli

Tavoitteena olisi saada laite Inarin suunnalle parin viikon sisään. Tarvetta sille olisi siellä lokakuun puolivälin nurkilla.
Viimeksi muokannut vaughan, 28 Syys 2015 11:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Turha lainaus poistettu. Foorumin säännöt luettu?
nilsson
Noppeli

Kiitolinjan tarjous oli ~600€ + alv. mikä tuntui melko tyyriiltä. Pitää kysellä vielä muitakin vaihtoehtoja.
tiemu
3WD
Mönkijä:: sportsman 570 vm2014 maasto

Viesti Kirjoittaja tiemu »

monesti toiminimellä tekevät muuttoautonkuljettajat eli 1-muutaman henkilön firmat ottaa kyytiin melkein mitä vaan
jos sattuu että ovat sitä väliä menossa muutenkin ja autossa on tilaa kulkee yleensä aika halvalla . ja vielä jos ite on määränpäässä maksamassa käteisellä saa vielä vähä hinnasta pois . mönkijän kuljetusta en ite oo kysässy mutta monenlaista muuta vekotinta on hyvin tuolleen kulkenu .
Ex.sportsman 500 h.o vm.2006 tl
seatts
6WD

Viesti Kirjoittaja seatts »

Kannattaa kysyä kaukokiito ja Itella nyk. Posti myös.

Tiedän että Posti vie puoliperävaunullisen tavaraa alle tuon hinnan Kaarinasta Rovaniemelle firman sopparilla.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
Vastaa Viestiin