1. Käy tekemässä käyttäjätunnus ebay.com sivuilla. Sieltä saa asian hoidettua englanniksi ja samat tunnarit toimii kaikilla ebayn sivuilla.
2. Rekisteröidy myös paypal.com sivuille. Se on eräänlainen verkkopankki jota kautta maksut menee. Saksassa vielä vähemmän käytössä mutta yleistyy koko ajan. Taustalla pyörii luottokorttisi, joka toimii "tilinä"
3. Kun kyselet tuotteeesta tai sovit jotain, niin laita maili englanniksi + käännä se Saksaksi Altavista.fi sivuilta löytyvältä Babel Fish käännöskoneella.
Näillä itse olen pärjännyt pitkälle ja Saksakin on alkanut muistua mieleen peruskouluajoilta.
Don Padre kirjoitti:Pari käytännön vinkkiä ebay.de sivun käyttöön.
1. Käy tekemässä käyttäjätunnus ebay.com sivuilla. Sieltä saa asian hoidettua englanniksi ja samat tunnarit toimii kaikilla ebayn sivuilla.
2. Rekisteröidy myös paypal.com sivuille. Se on eräänlainen verkkopankki jota kautta maksut menee. Saksassa vielä vähemmän käytössä mutta yleistyy koko ajan. Taustalla pyörii luottokorttisi, joka toimii "tilinä"
3. Kun kyselet tuotteeesta tai sovit jotain, niin laita maili englanniksi + käännä se Saksaksi Altavista.fi sivuilta löytyvältä Babel Fish käännöskoneella.
Näillä itse olen pärjännyt pitkälle ja Saksakin on alkanut muistua mieleen peruskouluajoilta.
mutta kun kielitaito onneton niin... tunnukset kyl jo on.
Honda TRX450R -tuunattu katurassi-
Ford Transit 2.5 -00 -käyttis-
Eli enkkukin tökkii hiukkasen? No se on vähän heikompi. Esim. ebay.de sivujen saksankielisen tekstin voit kääntää babel fish koneella yhtä hyvin myös englanniksi ja sitä kautta päästä sisään millä ehdoilla myydään. Mut tietty enkku pitäis olla hallussa
Paa mulle yv ja kerro ongelmasta/tarpeesta lisää niin katsotaan mitä voidaan tehdä. Huono puoli on se, että lähden huomenna matkalle/työmatkalle ja olen vasta ensi keskiviikkona paikalla
löysin ebay.de mestasta räleen tarrasarjan enskapyörääni ja ebaysta olen tilaillut ennenkin (usasta). toi saksa ei tosiaan taivu, niin kuinka käytännössä toi kielen kääntö englanniksi toimii? lähinnä tarkoitan ebay.dessa asiontia engalnniksi. Kielenhän tarvittaessa kääntää, vaikka tosiaan "sanakirjalla", mutta jos sen sais käännettyä englannin kieleselle sivustolle, niin helpottais paaaljon.
ko. tavaraa ei löydy haulla eikä kirveelläkään ebayn eng. kielisiltä sivuilta. työkaverikin koitti äsken katella ebay.de sivuja joka jonku verran osaa saksaa, muttei sekään osannu auttaa
Olisin tilaamassa tuotetta ebayst, mutta en ole harrastanu sieltä tilaamista kun en osaa yhtää Saksaa, Ruotsia, en Venäjää enkä saanaakaa englantia niin saako täältä apua siihin että saan tuotteen käsiini..? Enkä aio alkaa yhen tilauksen takia tekemää tilejä ja rekisteröinti hommia...
Tukeudut kielitaitoisen kaverisi apuun ja teette yhdessä tilauksen tai tilaat kotimaisista liikkeistä. Täällä on vaikea alkaa seikkaperäisesti opastamaan ostoprosessin läpi. Joka tapauksessa Ebaystä ostaessa täytyy olla sinne tunnus. Lisäksi maksaa kannattaa ehdottomasti Paypalilla, joka vaatii myös oman tunnuksensa.