Ei voi kun nauraa, kun lukee näitä juttuja
Odotetaan nyt vaan eka kisoja ja AJETAAN eikä mutista joka asiasta,,,minkäs sille voi jos toinen on "mätisäkki" ja toinen "tuulen nussima vinkuheinä" Ym,Ym...
jokunen kirjoitti:Ei voi kun nauraa, kun lukee näitä juttuja
Odotetaan nyt vaan eka kisoja ja AJETAAN eikä mutista joka asiasta,,,minkäs sille voi jos toinen on "mätisäkki" ja toinen "tuulen nussima vinkuheinä" Ym,Ym...
Äläs nyt ollaan saatu hyvä lämmittely aikaiseksi kohta ei tarvii lämmittely ajoja ollenkaan kun voi suoraan lähtee vetää kisaa ja vähän tähänkin tekstiin jotain asiaa mun puolesta sen ilmanputsarin kopan Kannen voi laittaa kaikkiin pakolliseksi jos niin kuskit haluu jos se nyt on kaiken tämän kirjoituksen alku...ja saadaan tälle kinastelulle LOPPU kansi paikallaan kyllä vai ei Minun mielestäni KYLLÄ jos saadaan tämä nillitys lopetettua.
Hyvähän se on tuollaasen vinkuheinän huudella...
Äläpäs nyh ala ristus mulle huutelemaha...Kyl mie niin mieluusti parikyt kiloo sulle antaasin...
Mutta nyt lopetetaan tämä kuskien "herjaaminen" JA RISTUS KESKUSTELLAAN VAAN VAKIOLUOKASTA EI MUUSTA PASKAN JAUHANNASTA
Herkistelyä tulevia kisoja varten... ! Mutta asiaan ettei sillä ilmanputsarin kopalla vakioluokassa kyllä maaliin tulo järjestykseen vaikuteta... Kyllä ne muut asiat ratkaisee.
Käytiin tänään Wobblerin kanssa testaamassa mönkijöitä jääradalla ja voin sanoa että jos vakioluokka ei toteudu niin ei myöskään minua lähtöviivalla nähdä.
tahvo kirjoitti:Käytiin tänään Wobblerin kanssa testaamassa mönkijöitä jääradalla ja voin sanoa että jos vakioluokka ei toteudu niin ei myöskään minua lähtöviivalla nähdä.
No sehän on hyvä että sutkin radalla nähdään. Johan on päätetty että vakioluokka on Openin yhteydessä. Tosin palkinnot jakaa QRF eikä kisajärjestäjä.
-- Marko Laine --
-- Team Laine -- http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.
tahvo kirjoitti:Käytiin tänään Wobblerin kanssa testaamassa mönkijöitä jääradalla ja voin sanoa että jos vakioluokka ei toteudu niin ei myöskään minua lähtöviivalla nähdä.
Ei kaikki voi olla voittajia jonkun pitää olla myös viimeinen sen takia meinaan lähteä ajaamaan Open luokkaan..
Mielenkiinnolla odotan kisoja , kun luokat ajaa yhtä aikaa näkee selvästi eron vakion ja laitetun laitteen välillä.Open luokan kuskit voi nauttia virityksistään täysin siemauksin vakio laitteista ohi pyyhältäessään
moose kirjoitti:Mielenkiinnolla odotan kisoja , kun luokat ajaa yhtä aikaa näkee selvästi eron vakion ja laitetun laitteen välillä.Open luokan kuskit voi nauttia virityksistään täysin siemauksin vakio laitteista ohi pyyhältäessään
Entäs jos järjestys onkin toinen, onko se edelleenkin laitteesta kiinni. Edelleenkin on muistettava että se on kuski joka sitä laitetta vie, eikä toivottavasti laite kuskia.
-- Marko Laine --
-- Team Laine -- http://shop.teamlaine.fi (verkkokauppa)
Meiltä myös mönkkärien säädöt Dynojet 250ix penkissä.