minun piti vaan kääntyä pienessä luisussa jäällä niin eiköhän se napannut lumeen ja niin hondamies lensi,mönkkäri maha kohti taivasta ja ihme kyllä ei mitään hajonnut tällä kertaa.Päänsärkyä tuli samantien ja oikeassa nyrkissä ei ollut puristusvoimaa pariin päivään...
Kyllä se on pojjat niin notta mopolla ei kuuhun pääse. ...
Tossa pari tuntia sitten vedin jääradalla välvit auki penkasta katolleen.. Katteet paskaks, sarvet, "hallintalaitteet", takavanne, ym pientä.
Ite kypärälleen jääpöykkyyn. Lonkka ja niskat "hieman" kivuliaat... Saikkua??
reikäpää kirjoitti:Tossa pari tuntia sitten vedin jääradalla välvit auki penkasta katolleen.. Katteet paskaks, sarvet, "hallintalaitteet", takavanne, ym pientä.
Ite kypärälleen jääpöykkyyn. Lonkka ja niskat "hieman" kivuliaat... Saikkua??
Ai perskules! Mikäs mönkkäri oli kun haavottui?
Niin ja tietty hyvä ettei ittelles käyny pahemmin.
oikea etupyörä haukkas kelkkauralla pehmeään lumeen ja sit jäi noin paitsi että "katolleen".. eli ilmeisesti ainakin voltin heittänyt?
Vasen takalokari halkes melko pitkältä matkalta ei (kait) muuta mönkijä tai henkilövahinkoa.
E: kävin tänään (tiistai) 'tapahtumapaikalla' ja olimme sekä minä että mönkijä lentänyt noin 4 metriä että oishan tuossa voinnut käydä pahemminkin :O
2 kertaa rally 150 katolleen ja molemmissa kerkesin hyppään pois Ekalla kerralla kaato tuli asfaltilla ja tuli lokareihin naarmuja ja tanko ehkä hitusen väänty, en muista, toinen kerta tapahtu lumi hankee eikä vaurioita
Ojanpenkka petti alta erittäin hiljasessa vauhdissa, kerkesin hyppäämään pois kyydistä, muta kengissä ei pitoa laskeutuessa ja tumahdin sitten vasen olkapää edellä puolijäiseen peltoon niin lapaluu rikki poikki ja pinoon, kömpijässä ei mitään muuta jälkeä kuin mutaa ja samoin kypärä näytti siltä että se olis haudattu sinne liejuun. Nyt on sitten pieni lakisääteinen ajotauko ja 4 viikkoa sairaslomaa. Kuvia ei ole kun en ottanut kännykää meteliin, harmi. Pitää käydä jossain välissä kuvaamassa paikka...
pessimistin näkemys: optimistille ei koskaan tule iloisia yllätyksiä
Pikkarainen kirjoitti:Ojanpenkka petti alta erittäin hiljasessa vauhdissa, kerkesin hyppäämään pois kyydistä, muta kengissä ei pitoa laskeutuessa ja tumahdin sitten vasen olkapää edellä puolijäiseen peltoon niin lapaluu rikki poikki ja pinoon, kömpijässä ei mitään muuta jälkeä kuin mutaa ja samoin kypärä näytti siltä että se olis haudattu sinne liejuun. Nyt on sitten pieni lakisääteinen ajotauko ja 4 viikkoa sairaslomaa. Kuvia ei ole kun en ottanut kännykää meteliin, harmi. Pitää käydä jossain välissä kuvaamassa paikka...
7 kertaa on menty katon kautta ympäri ja joka kerta olisi voinut käydä huonosti. 6 kertaa oli asianmukaiset ajovehkeet päällä selkäsuojineen. Yhdenkerran mentiin ilman kypärää shortseissa lantakasan päältä nokkospuskaan. Piti näyttää...
MONTTU kirjoitti:7 kertaa on menty katon kautta ympäri ja joka kerta olisi voinut käydä huonosti. 6 kertaa oli asianmukaiset ajovehkeet päällä selkäsuojineen. Yhdenkerran mentiin ilman kypärää shortseissa lantakasan päältä nokkospuskaan. Piti näyttää...
Duutson meininkiä. Paskakasan päältä nokkospuskaan
- Matkustaja jo toisessa polvessa.
- Joo kiitos maksan tämän kyllä takasin niin että et huomaakkaan...
tässä kun on lukenut noista muiden kaadoista niin vois sanoa että kävi ne "tavalliset".. Jäätieltä penkkaan, kuski ilmojen teille ja ahma katonkautta ympäri kyljelleen! Vauriot jäi onneks pieneks,etulokasuoja ja vilkku. Ohjustankoa vähän suoristettiin ja meno jatkuu mut ehkä hippasen hillitymmin.
No laitetaan nyt tännekkin vaikka joskus olen kertonut tämän aikaisemminkin.
Pahin kaato oli kun Saaramaalla yhdessä nousussa rinteen yläpäässä ajovirheen seurauksena eturengas hyppäsi kannon päälle mistä sinkosi pohja edellä kuusta päin (tässä vaiheessa otin jalat alle, kiitos polviasennon).
Kuusesta otti vauhtia senverran että mönkijä teki melkein täyden voltin peränkautta ilmassa, pudoten etutarkka edellä maahan, siitä kääntyi sivuttain ja pyöri sivukautta 4-5 kertaa ympäri kierien noin 20metrin matkan rinteen pohjalle saakka ja päätyi lopulta pyörilleen.
En itse nähnyt kun oli kiire juosta konetta karkuun kun takaa kuuluu hitonmoinen kolina (ei oo muuten kiva fiilis kun odottaa milloin se tulee selkään), mutta kaverit kerto...
Itse selvisin siis pelkillä henkisillä vaurioilla mutta koneen kustannus arvio oli 2800e.
J.O.B kirjoitti:No laitetaan nyt tännekkin vaikka joskus olen kertonut tämän aikaisemminkin.
Pahin kaato oli kun Saaramaalla yhdessä nousussa rinteen yläpäässä ajovirheen seurauksena eturengas hyppäsi kannon päälle mistä sinkosi pohja edellä kuusta päin (tässä vaiheessa otin jalat alle, kiitos polviasennon).
Kuusesta otti vauhtia senverran että mönkijä teki melkein täyden voltin peränkautta ilmassa, pudoten etutarkka edellä maahan, siitä kääntyi sivuttain ja pyöri sivukautta 4-5 kertaa ympäri kierien noin 20metrin matkan rinteen pohjalle saakka ja päätyi lopulta pyörilleen.
En itse nähnyt kun oli kiire juosta konetta karkuun kun takaa kuuluu hitonmoinen kolina (ei oo muuten kiva fiilis kun odottaa milloin se tulee selkään), mutta kaverit kerto...
Itse selvisin siis pelkillä henkisillä vaurioilla mutta koneen kustannus arvio oli 2800e.
J.O.B kirjoitti:No laitetaan nyt tännekkin vaikka joskus olen kertonut tämän aikaisemminkin.