Mitenkäs noilla reiteillä ja tapahtumissa pärjää takatuupparilla jos vaikka kesällä tulis lähdettyä?.Onko mahollista vai saako olla puolet matkasta köyden päässä?.
Kyllä kesällä takavedollakin pärjää, jos ei älytöntä kivikkoa, suota tai jotain helevetin syvää suo-ojaa matkaan satu. Ja kyl porukalla aina hinausköyttä tai vastaavaa matkassa on.
Takavedolla on se paha ongelma, että esteen kohdatessaan, oli se sitten kivi, maankohouma tai upottava maa yleensä, ei eturenkaat auta ainakaan etenemistä yhtään. Siinä tilanteessa ne vaan tuo vastusta eteensiirrossa. Itseasiassa joskus tuntuu, että etuvetomönkijä menis monessa paikassa paljon paremmin... Siihen se nelivedon juju perustuu, se tekee tavallaan omat jälkensä. Oliko tarpeeksi sekavasti?
No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa. Jos on pahaa paikkaa niin pitää vauhtia pitää yllä kokoajan, ei suuri este tartte olla edes että jää sutimaan jos ilman vauhtia yrittää. Kuskistahan se suurilta osin on kiinni mistä pääsee. Kun heiluu jokasuuntaan pahois paikois niin pääsee kans aika hyvin.
sekavaa...
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Nassikka kirjoitti:No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa.
sekavaa...
Eli tuon mukaan takaveto ja neliveto etenee samaa tahtia jos maavara vain riittää? Kyllä ne eturenkaat tahtoo vaan lisätä sitä vastusta. Välillä ihan kunnolla...
Nassikka kirjoitti:No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa.
sekavaa...
Eli tuon mukaan takaveto ja neliveto etenee samaa tahtia jos maavara vain riittää? Kyllä ne eturenkaat tahtoo vaan lisätä sitä vastusta. Välillä ihan kunnolla...
En väittänyt että takaveto ja neliveto etenee yhtä hyvin! Tottahan ne eturenkaat hidastaa, mutta jos on vauhtia niin että saa eturenkaat pahasta paikasta yli...
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Outlawissa tuntuu olevan aika hyvin joustoo, kun pulttaa vakaajan irti takaa.
Sen saa meinaan melkein tallin lattialla kyljelleen kun oikein heiluttaa...