Miten asentaa isompi kaasutin?

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
Cross
3WD

Miten asentaa isompi kaasutin?

Viesti Kirjoittaja Cross »

En ole virittämisen mestari en ole virittänyt mönkijääni kertaakaan vaikka minulla on ollut montakin eri tyyppistä mönkijää. Niin voisiko joku ystävällisesti laittaa jonkunlaisen oppaan että miten se toimii. Minulla olisi sellainen kuin Yamaha Blaster 200 kiikarissa ja siinä on valmiina 26mm mikuni ja ajattelin laitaa siihen 32mm mikunin mutta en ole varma meneekö se siihen, jos joku tietää asiasta nii saa ilmotella ja miten on toiminu ja onko lisännyt tehoja ja kuinka paljon. Ei tarvitse kirjoittaa mitään isoa juttua vain lyhyesti, ja sitten että pitikö tehdä mitään suurta modausta siihen
- Polaris Sportsman X2 500E EFI -07 -
outlander 400
6WD
Mönkijä:: Can-am outlander max 570 t3

Viesti Kirjoittaja outlander 400 »

Onkohan lie järkevää.. saman vaikutuksen voit saada ku nostat neuloja ja/ tai laitat eri malliset ja sitten kokeileen isompia suuttimia ja virtaavempaa suodatinta!! varmasti tulee lisäätehoa ja onnistuu mutta säätöjä saa tehä varmasti moneen kertaan ennenku pelaa joka kierros alueella!
dEnA
4WD
Mönkijä:: Raptor
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dEnA »

Et kai kuvittele että rupeaisi kulkemaan paremmin tuon "virityksen" jälkeen ?
Pistä tehari siihen jos ei kulku miellytä, se vaatii suutinsarjan, ei muuta.
4wheels
3WD
Mönkijä:: Comanche Cross 300cc -08

Viesti Kirjoittaja 4wheels »

Isompi kaasari,tehari,vakio putsari mäjelle ja vapari tilalle.Tolla kaasarilla on ainakin kxr:ssä suurin merkitys,sillähän se on kuristettu.Ja jos ei sittenkään miellytä niin myy pois ja osta moottoripyörä.Niin tein minä enkä kadu :lol: .
Vastaa Viestiin