Euroopasta kilpipeli
Euroopasta kilpipeli
Kyllä, hakua on käytetty, mutta ihan selvää vastausta en ongelmiini löytänyt (tai sitten en vain osaa), joten aloitetaan uusi aihe.
Mönkkärikuume olisi kova ja kaupungissa kun asuu niin kilpipeli olisi ainoa järkevä vaihtoehto. Jotenkin vain ei ole luottoa noihin kiina-vehkeisiin tai ainakaan niiden varaosien saantiin muutaman vuoden kuluttua, joten sellaista ei tee mieli ostaa. Kilvelliset "laatumerkit" taas ovat liian kalliita (liian tuoretta vuosimallia budjettiini), joten mielessä on käynyt josko hakisi/haetuttaisi esim. Saksasta jonkin vuosituhannen vaihteen Kawan, Suzukin tms ja laittaisi Suomessa kilpiin.
Yksi moottoripyörä on tullut tullattua, joten verotuskuviot sinänsä ovat tuttuja, mutta kysymys kuuluukin, että onko kukaan hakenut Keski-Euroopasta käytettyä mönkijää ja saanut sitä Suomessa kilpiin? Käsittääkseni homman pitäisi onnistua ilman suurempia ongelmia jos mönkkäri on ollut alunperinkin kilvissä ja on esittää vaatimustenmukaisuustodistus, mutta mites todellisuudessa?
Ja mistäs noita mönkijöitä ylipäätään kannattaisi lähteä etsimään, kun en ainakaan mobilesta tai autoscoutista niitä löytänyt? Onkos kellään tiedossa firmaa joka muiden vehkeiden ohella toisi mönkijöitä toimeksiannosta?
Ja kannattaako koko homma edes vai ostanko uuden kiinanihmeen ja toivon, että varaosia löytyy myös tulevaisuudessa?
Mönkkärikuume olisi kova ja kaupungissa kun asuu niin kilpipeli olisi ainoa järkevä vaihtoehto. Jotenkin vain ei ole luottoa noihin kiina-vehkeisiin tai ainakaan niiden varaosien saantiin muutaman vuoden kuluttua, joten sellaista ei tee mieli ostaa. Kilvelliset "laatumerkit" taas ovat liian kalliita (liian tuoretta vuosimallia budjettiini), joten mielessä on käynyt josko hakisi/haetuttaisi esim. Saksasta jonkin vuosituhannen vaihteen Kawan, Suzukin tms ja laittaisi Suomessa kilpiin.
Yksi moottoripyörä on tullut tullattua, joten verotuskuviot sinänsä ovat tuttuja, mutta kysymys kuuluukin, että onko kukaan hakenut Keski-Euroopasta käytettyä mönkijää ja saanut sitä Suomessa kilpiin? Käsittääkseni homman pitäisi onnistua ilman suurempia ongelmia jos mönkkäri on ollut alunperinkin kilvissä ja on esittää vaatimustenmukaisuustodistus, mutta mites todellisuudessa?
Ja mistäs noita mönkijöitä ylipäätään kannattaisi lähteä etsimään, kun en ainakaan mobilesta tai autoscoutista niitä löytänyt? Onkos kellään tiedossa firmaa joka muiden vehkeiden ohella toisi mönkijöitä toimeksiannosta?
Ja kannattaako koko homma edes vai ostanko uuden kiinanihmeen ja toivon, että varaosia löytyy myös tulevaisuudessa?
Kyllä Mobilesta mönkkäreitä löytyy, vaikka tämmösiä
Varmaan vaativat sen laajemman coc-paperin, 15-kohtainen ei riitä. Jää kiinni niistä pakokaasupäästöistä.
Verot varmaan vähän taas sattuu, mutta pääsehän niistä aina valittamaan. Käy itte hakemassa ja ajamalla pois
Tässä olis hieno!
Varmaan vaativat sen laajemman coc-paperin, 15-kohtainen ei riitä. Jää kiinni niistä pakokaasupäästöistä.
Verot varmaan vähän taas sattuu, mutta pääsehän niistä aina valittamaan. Käy itte hakemassa ja ajamalla pois

Tässä olis hieno!
Meillä on täällä semmone meno että jokainen yli 3000 ajettu vehje on loppuun ajettu. Mulla vuodessa näyttäny kertyneen mönkijällä suunnilleen 12000km.
Tuo kyseinen "Cana" ilmeisesti -03, kyl sitä ny tuohon aikaan luulis etelämpänä tuommosen kilometrimäärän kasaan saavan (jopa Canalla
, saattaa varaosatki ehtiä kotiin ajoissa...).

Tuo kyseinen "Cana" ilmeisesti -03, kyl sitä ny tuohon aikaan luulis etelämpänä tuommosen kilometrimäärän kasaan saavan (jopa Canalla


