Kestävin kiinalaiskömpijä?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Viestit: 10879
- Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
- Mönkijä:: Honda
- Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
- Viesti:
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
Sen veran komppaan RANE:a että sillä on käyty myös Lapin maisemissa ja hyvin kesti. Mutta taitavat sitten olla yksilöitä...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
Niinkuin Dago tuossa mainitsi ja niinkuin viestiketjun neljännestä viestistä voi lukea, niin Comanche 200:n on ajopelinä.MikaR kirjoitti:Milläs vehjaksella se Kimi sitten ajelee?
Kun ei näy tuossa spekteissä.
Ja kyllähän noita onnelisia TGB:n kuljettajiakin löytyy, mutta niinkuin Roosa mainitsi, taitavat olla aika yksilöitä, kaikki nuo Kiinan/Taiwanin kulkineet.
-
- 3WD
- Viestit: 82
- Liittynyt: 01 Marras 2009 11:34
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 300 -09
- Paikkakunta: Ypäjä, Kanta-Häme
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
kyllä se mulla kallistuu tohon 250 rally usaan. hyvin on toiminut jo 5 vuotta ei mitään vikaa oo ollu.
kyllä ne hienot ja kalliit polariksetkin rikki menee jos ei niitä huollossa käyttäisi. ihan hyviä pelejä on kaiki jos vaan osaa huoltaa.
se joku uskoo että kiinalaiset on ihan paskoja niin ei ne oo kunhan niitä huoltaa.
kyllä ne hienot ja kalliit polariksetkin rikki menee jos ei niitä huollossa käyttäisi. ihan hyviä pelejä on kaiki jos vaan osaa huoltaa.
se joku uskoo että kiinalaiset on ihan paskoja niin ei ne oo kunhan niitä huoltaa.
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
Melkoinen "ikiliikkuja" ainakin tämä 260cc linkku: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
Ajettu 38000 ja lisää tahtoo..
Ajettu 38000 ja lisää tahtoo..

- Nachoman
- 4WD
- Viestit: 181
- Liittynyt: 22 Marras 2007 14:27
- Mönkijä:: TGB 550 EFI+EPS Traktori
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
Olinhan minäkin vähän skeptinen siinä alussa kun vanha ja uskollinen Honda vaihtui TGB:hen.
Mutta siinä taustalla olikin pari asiaa miksi vaihtokauppa tuli tehtyä:
- Alle oli saatava tieliikenne-peli sopuhintaan!
- Liikkeen antama vaihtotarjous Hondasta oli enemmän kuin odotin.
Ja nyt jälkeenpäin ei kaduta yhtään, päinvastoin.. 16kk ja ~7000km myöhemmin ja kone sykkii vieläkin kuin olisi tullut suoraan ulos liikkeestä. Liikkeessä tehty kaikki määräaikaishuollot sekä muutama oma viritys/parannus.
SEKÄ... kerran oli huollossa samoihin aikoihin oman mönkijäni kanssa vm-07 TGB Blade 425 jossa kilometrejä oli takana yli 24000. Myyjäkin hymyili tyytyväisenä että onpas hyviä vehkeitä nämä teegeebeet, oli kuulemma vaihdettu ainoastaan kulutusosia kyseiseen laitteeseen.
Mutta siinä taustalla olikin pari asiaa miksi vaihtokauppa tuli tehtyä:
- Alle oli saatava tieliikenne-peli sopuhintaan!
- Liikkeen antama vaihtotarjous Hondasta oli enemmän kuin odotin.
Ja nyt jälkeenpäin ei kaduta yhtään, päinvastoin.. 16kk ja ~7000km myöhemmin ja kone sykkii vieläkin kuin olisi tullut suoraan ulos liikkeestä. Liikkeessä tehty kaikki määräaikaishuollot sekä muutama oma viritys/parannus.
SEKÄ... kerran oli huollossa samoihin aikoihin oman mönkijäni kanssa vm-07 TGB Blade 425 jossa kilometrejä oli takana yli 24000. Myyjäkin hymyili tyytyväisenä että onpas hyviä vehkeitä nämä teegeebeet, oli kuulemma vaihdettu ainoastaan kulutusosia kyseiseen laitteeseen.
Nykyinen: TGB 550 EFI+EPS Traktori -14
Ex: TGB Blade 450 IRS -10
Ex: TGB Blade 425 -08
Ex: Honda FE Foreman 450 -02
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: TGB Blade 450 IRS -10
Ex: TGB Blade 425 -08
Ex: Honda FE Foreman 450 -02
Uudenmaan Mönkijät Ry
Re: Kestävin kiinalaiskömpijä?
Hyvin kulkenut on tuo mun CF-Moto tieliikennepelikin. Yksi ajon keskeyttänyt haveri oli kun jäähdytysvesi alkoi tulla ulos sylinterin etupuolella olleesta letkunipasta johon oli tullut särö. Liekö valuvika vai jännitys jäänyt siihen alumiiniosaan. Helppo se kuitenkin oli vaihtaa ja nestettä lisätä ja taas mentiin. Varaosakin maksoi vain 10,- € EC:llä. T. toistaiseksi tyytyväinen kinuskikuski Brummbär. 

Niin kauan, kun ilmassa on pyöriä, moottori, katteita ym. tavaraa on myös toivoa.