Vaikkakin Honda erehdyttävästi mainostaa merkkiä myydyimmäksi, Suomessa eniten myyty on ollut Polaris jo neljä vuotta peräkkäin.Jenkeissäkin Polaris on markkina johtaja.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Koheltaja kirjoitti:Joo joo mut Polaris on ostetuin...
, osta honda ja myy se pois toiselle, ja osta polle ja ole onnellinen . Eli hondia myydään tuplaten polarikseen nähden koska pollen omistajat eivät luovu hyvästä.....
Juu tämä menee kiinteä pieru-chatiksi jos tätä jatkaa. Eikös se riitä että ostettu laite on omiin tarpeisiin sopiva, olkoon merkkinä vaikka HONsuzuolaris........
polarisman kirjoitti:Eikös se riitä että ostettu laite on omiin tarpeisiin sopiva, olkoon merkkinä vaikka HONsuzuolaris........
Jep.
Ja vaikka minulla/meillä on Polaris niin enpä tiedä vielä onko se minulle se oikea merkki ja minun
käyttöön oikea laite. Se kait selviää sitten joskus aikani ajeltua.
Vaikka mitä mä Juniori kirjoittaja mitään mistään tiedän
Oma laite on aina paras, niin kauan, kun ei oo paremmasta tietoa. jos saa kokeilla parempaa, oli merkki mikä tahansa, voi oma laite muuttua ajamattoman huonoksi, jopa muutamassa sekunnissa. Näin on käynyt kerran ainakin minulle.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Eipäs riidellä pojat! Ei pilata hyvää ilmapiiriä merkin takia. Eiks se ole niin että makuasia se on loppupelissä joka ratkaisee. Jos multa kysytään niin jammun 660 grizly. Ei ole mitään kokemusta, mutta pääsin ihastelemaan ihan livenä laitetta huollossa kun siltä paikattiin rengasta. Vähäse on siisti peli....