Ei mullakaan kokemusta niin maar kauhiast ole, että kehuskella voisin, mutta tuosta jäykän taka-akselin "hyvyydestä" oon aika eri miletä. Mikä siitä tekee hyvän, kun ajo-ominaisuuksiakin se vaan huonontaa

Toisaalta en sitten tiedä, onko tuo minun raiska kovinkaan "nykymönkkäri", mutta kyllä sillä vaan alun paljon on puuta metsästä tuotu, jopa semmoisia määriä, ettei auton peräkärry kestänyt... Retkuperä siis tuo minun vehje
Tuo mönkkärin paremmuuskin on niin henkilökohtainen asia, joka ikisellä vehkeellä saa esim ne puut sieltä metsästä pois, joillakin saattaa pystyä tuomaan yhden rungon enemmän kerralla pois, mutta onko se suuri ongelma. Enemmän näissä eroja tekee se kuski, joka osaa käyttää sitä allaan olevaa laitetta. Noissa testeissäkin nuo erot on kutakuinkin hakemalla haettu, joten suuria eroja niissä ei ole. Tietty jotkin käytännön seikat näkyvät helposti, kuten maavara, nelivedon kytkentä, soppakauha jolla vaihteet arvotaan, jne...
Käyt ainakin koeistumassa kaikki valtamerkit ja alat sitten omien mieltymysten mukaan vaatia sitä koeajoa. Eihän autojakaan osteta ilman huolellista vertailua ja koeajoa. Enkä minä ainakaan usko koskaan sellaista ihmistä, joka sanoo, että joku asia on absoluuttisesti paras, tod näk ei ole kokeillut tai ei halua kokeilla muita asioita.
Mulla on omat prioriteetit aiheuttaneet sellaisen kompromissin, että alla on Polaris. Eikä minua mitenkään kaduta, vaikka muillakin merkeillä olen ajanut ja hyviksi nekin todennut.
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.