kertokaa kommelluksista
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12
Kaveri lainasi mönkijää tänään että käy vähän kääntymässä viereisellä pellolla niin eikähän se saanut sen 150 metrin jälkeen upotettua pohjia myöden peltoon joka ei kantanut edes kävellä kun heti upposi jalka sinne.
Ei siinä auttanut muu kuin kerätä talon kaikki hinaus- ja kuormansidonta liinat ja köyttää yhteen että ne saataisiin ylettymään pellon reunalta mönkijään asti kun ei pellolle uskaltanut mennä millään koneella. Köytettiin 16 liinaa yhteen ja sitten vedettiin transiitilla asfaltilta tulemaan mönkijää pois pellolta ja hyvinhän se tulikin mutta sitten se lähti toisen kerran viereistä peltoa pitkin yrittämään toiseen päähän ja yhtä kauas jäi samallalailla taas kiinni
Pikkuisen rupesi ketuttamaan siinä vaiheessa kun taas sai mennä vetämään sitä pois sieltä, oli kiva sen jälkeen yrittää avata ne solmun niistä p*skaisista liinoista ja kerätä ne rullalle, oli muuten VÄHÄN polaris ravassa ja liejussa mutta onneksi ei tarvinnut itse pestä sitä.
Ei siinä auttanut muu kuin kerätä talon kaikki hinaus- ja kuormansidonta liinat ja köyttää yhteen että ne saataisiin ylettymään pellon reunalta mönkijään asti kun ei pellolle uskaltanut mennä millään koneella. Köytettiin 16 liinaa yhteen ja sitten vedettiin transiitilla asfaltilta tulemaan mönkijää pois pellolta ja hyvinhän se tulikin mutta sitten se lähti toisen kerran viereistä peltoa pitkin yrittämään toiseen päähän ja yhtä kauas jäi samallalailla taas kiinni

- Juhnu-92
- 4WD
[quote="mika,"]iskäkin kaatoi mönkijän vähän aikaa sitten. onneks ei käynny [b]mönkijälle[/b] mitään. olin pari viikonloppuu sittten pellolla ajamassa. nii siellä olikin "hiukan" kuraista arvatkaa miltä näytti vaatteet ja mönkijä.onneks ei sentään jääny mönkijä kiinni.[/quote]
minä toivoisin ettei iskälle käyny mittään
minä toivoisin ettei iskälle käyny mittään
-
- 6WD
Oisit ottanna avaimet poijjes ja sanonna että noinko sitä hyvää esimerkkiä näytetään kun juovuspäissään lähdetään ajelemaan moottoriajoneuvolla.mika, kirjoitti:ihan oikein sille ne naarmut kun kännissä ajeli ja vielä mun mönkijällä. toivottavasti ei mun mopoo romuta.
Ei millään pahalla mutta kyllä ihan asiasta huudat kun tuon sille suomennat....
*tähän isiä kuvaava häpeävä hymis joka valkoista lippua heiluttaen katoaa nurkan taakse häpeämään*....
**Huru-ukko**
re:
Mulla kävi sellanen aika hauska juttu tossa pariviikkoa sitten.. Olin mettässä ajamassa pikkuteitä, vauhtia joku 50-60km/h.. sitten yhtäkkiä lähtee perä viskaan niinkun olis rengas puhki, no mä painan jarrua ja katson vasemmalle niin takapyörä kieppuu ohitte 
Oli sokka ollut jotekin huonosti kiinni ja mutteri päässyt löystyyn.. eihän siinä voinut muuta kun nauraa

Oli sokka ollut jotekin huonosti kiinni ja mutteri päässyt löystyyn.. eihän siinä voinut muuta kun nauraa

- Juhnu-92
- 4WD
Tämä on vanha kommellus se sattui viime talvena ja se meni kutakuinkin näin:
Serkku ajoi hondalla mie olin stiigassa kyydissä.
Sitten tuli semmoinen liukas mutka, jossa minä vedin stiigalla sivuluisussa täysiä peräkärryn vetokitaan(siis siihen mistä se laitetaan veto-koukkuun kiinni).
Kylki oli ihan tohjona tuntui että meni kaiki kylkiluut poikki. siinä oli vielä semmoine uloke eli terävä reunainen reunus siinä kärryssä.
Mitä tästä viisastuimme? Että älä aja missään pihapiirissä pi**urallia kaasupohjassa.
Sitten tuli semmoinen liukas mutka, jossa minä vedin stiigalla sivuluisussa täysiä peräkärryn vetokitaan(siis siihen mistä se laitetaan veto-koukkuun kiinni).
Kylki oli ihan tohjona tuntui että meni kaiki kylkiluut poikki. siinä oli vielä semmoine uloke eli terävä reunainen reunus siinä kärryssä.
Mitä tästä viisastuimme? Että älä aja missään pihapiirissä pi**urallia kaasupohjassa.
Viimeksi muokannut Juhnu-92, 27 Syys 2005 07:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris Sportsman 500 H.O -12
Mekin ollaan vedetty stigan rattikelkkaa klt-kawasakilla pihapiirissä ja moottorikelkalla pellolla ja jäisellä tiellä reipasta sataa, vähän siinä rupesi jännättämään siinä vauhdissaJuhnu-92 kirjoitti:Tämä on vanha kommellus se sattui viime talvena ja se meni kutakuinkin näin:
Edit: Olenhan mie kaatanu mönkijänki itteni päälle muutaman kerran.

-
- Noppeli