Meinaatko vaihtaa??veli-pekka kirjoitti:jep jep, jostain llehdestä uettua että USAn mönkijämyynnistä on peräti 10% Yamaha Rhinoja, aikas rajua jos kerran totta.
Kyllä ne suomhen tulevat ja valloittavan melkoisen palasen atv-kakusta. Suomalaiset lämpeää hithasti, etenkin etelän-pojjaat...
...Rhinoa saa tulla kokkeilemhan (niin kauan kuin se on pihassa)
t.mie
utv jyrää !
Rhinoton
rzr
löysin netistä kuvan jossa oli vierekkäin rhino, polariksen rzr ja catin powleri. yllätyin polariksen koko eroa verrattuna rhinoon ja cattiin. eihän se rzr ole kuin ison mönkkärin kokoinen. pituus 259 cm ja leveys 127. vaikka henk.koht pidän yamahan ja catin `´äijä lookista`´ enempi. niin olisihan tuossa polariksessa sitä jormaa!!! ja varmaan taittuisi matka tuolla suomalaisessa metsämaastossakin.
Kyllä mä olisin Polariksen kannalla koska se on teknisesti uusin "viritelmä" ja 800 Libertyn koneella joten voimaa oletettavasti on. Se on noista kolmesta kaikista siroin ja yhtä leveä kuin oma Can-Am on tällä hetkellä joten reitillekkin sillä pääsisi. Se mikä on videoissa häirinnyt on RZR:än todella kova ja elämätön jousitus, toivottavasti on protosarjan ongelma ja tuotantopeleissä on asia korjattu.
http://www.rc-trucks.org/polaris-rzr-800-efi.htm
http://www.atvconnection.com/Features/B ... er-RZR.cfm
http://www.atvtv.com/RangerRZR.html
http://www.rc-trucks.org/polaris-rzr-800-efi.htm
http://www.atvconnection.com/Features/B ... er-RZR.cfm
http://www.atvtv.com/RangerRZR.html
Kylätason mönkijäkuski
Tuleekohan noita Catteja uutena Suomeen enää ollenkaan, kummastuttaa vaan sinänsä kun taas vertailuun toimitettu yksilö koeajo kappale kuten TMssäkin. Hyvä sikäli että vertailussa mukana mutta kyllä nyt olis maahantuojalla petraamisen varaa aika lailla.
UTVn lisäksi juttua Hondan varustelusta teloilla ja kunnon panssareilla, TRX 420 FE koeajon lisäksi.
UTVn lisäksi juttua Hondan varustelusta teloilla ja kunnon panssareilla, TRX 420 FE koeajon lisäksi.
Kokeilun tarkoituksena tutkia laiteiteiden soveltuvuutta teloilla talviajoon ja reittien ylläpitoon erityisesti, muutakaan käyttöä unohtamatta. Aakkosjärjestyksessä:
Artic Cat: + korkea maavara
+ helppo ajaa maastossa
+ hyvät ajo-ominaisuudet
- polttoaineen kulutus
- epämääräinen vaihteensiirto
- telasarjasta johtuva heikko pito (Matracks)
John Deere:+ rekisteröinti mahdollisuus traktoriksi
+ alhainen polttoaineen kulutus
+ kova vetoteho
- heikosti lumelta suojattu variaattori
- matala maavara
- alhainen huippunopeus teloilla (Tatou)
Polaris: + hyvät ajo-ominaisuudet
+ rekisteröintimahdollisuus
+ kolmipaikkainen ohjaamo
- epämääräinen vaihteensiirto
- telojen heikko pito (Prospector)
- kulettajan istuin ei tue kunnolla
Yamaha + ylivoimaisesti parhaiten toimivat hallintalaitteet
+ paras rinteennousukyky (Tatou)
+ ajettavuus maastossa
- ei saa ohjaamoa
- ei saa rekisteriin
- meluisa avomalliksi
Siinä maistiaiset ja loput lehdessä joka varmaan tulee kun ehtii lehtipisteisiin.
Artic Cat: + korkea maavara
+ helppo ajaa maastossa
+ hyvät ajo-ominaisuudet
- polttoaineen kulutus
- epämääräinen vaihteensiirto
- telasarjasta johtuva heikko pito (Matracks)
John Deere:+ rekisteröinti mahdollisuus traktoriksi
+ alhainen polttoaineen kulutus
+ kova vetoteho
- heikosti lumelta suojattu variaattori
- matala maavara
- alhainen huippunopeus teloilla (Tatou)
Polaris: + hyvät ajo-ominaisuudet
+ rekisteröintimahdollisuus
+ kolmipaikkainen ohjaamo
- epämääräinen vaihteensiirto
- telojen heikko pito (Prospector)
- kulettajan istuin ei tue kunnolla
Yamaha + ylivoimaisesti parhaiten toimivat hallintalaitteet
+ paras rinteennousukyky (Tatou)
+ ajettavuus maastossa
- ei saa ohjaamoa
- ei saa rekisteriin
- meluisa avomalliksi
Siinä maistiaiset ja loput lehdessä joka varmaan tulee kun ehtii lehtipisteisiin.
