Oletko edes käynyt katsomassa AKUn kärryjä?bowtie81 kirjoitti:farmia olen katsellut, vaikuttaa laadukkaalta ja on korkeat laidat että sisäkorkeus ainakin riittäis, tosin kallis tuo on. Ei näytä oikeen alle 1500€ saavan väh. 2.5m pitkää lavaa jossa 100cm kuomu ja lehtijouset, kipit ym. varusteet.
Vinkkejä kaivataan jos joku tietää missä myydään halvemmalla..
keskustelua peräkärryistä ja niiden lisävarusteista
Mikäs kumijoustossa mättää kun ei sellanen kelpaa?Koheltaja kirjoitti:Mä olen etsinyt 125X200 kokoista kärryä mutta kun ne pirut näyttää olevan kumijousilla eikä lehdillä, eikä käytettyä lehdellistä Muulia meinaa löytää mistään.

I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
- Roosa999
- Ylläpitäjä
- Mönkijä:: Honda
- Viesti:
Allekirjoitan Amiksen jutut. Olen tainnut tänne jonnekin aiemminkin kirjailla aiheesta. Mulla kaksiakselinen gummijousinen vanha teräs kärppä. Erinomainen kuormankesto. 2 tonnia parhaimmillaan hiekkaa kyydissä, eikä tehnyt heikkoakaan.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
-
- Tracks
Trailcon myy kontti nimistä kärryä, muistaakseni koko oli 125x225 on lehtijouset, kippi ja metrinen kuomu hinta 1500€. Valmistettu muistaakseni Espoossa.Koheltaja kirjoitti:Kilauta Juvanmalmille Trailconiin, siellä taisi olla joku katteellinen hiukan käytetty AKU kärry myynnissä kohtuuhintaan.
Mä olen etsinyt 125X200 kokoista kärryä mutta kun ne pirut näyttää olevan kumijousilla eikä lehdillä, eikä käytettyä lehdellistä Muulia meinaa löytää mistään.
Itse ostin kesällä Tekno-trailer merkkisen kärryn. Koko 150x300x30 metrisellä kuomulla, lehtijousilla ja kipillä 1500€. Mahtuu mukaan Honda ja muut roinat, tyytyväinen oon ollu.
Kyllä mä välillä kohellan kumillakinblue Honda Trx kirjoitti:Koheltaja haluaa koheltaa lehtijousilla![]()

Ei siinä kumijoustoisessa muuta vikk ole kuin se kirottu pomppiminen tyhjällä kärryllä, varsinkin silloin kun on yksiakselinen kevyt pikkukärry. Jos ei ala sopivan hintaista käytettyä lehdellistä kärryä löytymään niin sitten pitää ostaa se minkä halvimmalla saa uutena eli kumijoustoinen.
- blue Honda Trx
- Tracks
- Mönkijä:: BRP RENEGADE 800
Just oli Roosan kanssa puhetta noista kärryn leveyksistä että jos olette vasta ostamassa kärryä niin ottakaa huomioon kärryn leveys myös
siinä tapauksessa että aiotte vaihtaa joskus mönkijäänne suuremmat renkaat ja vanteet.
Roosalla just nyt renkaiden vaihduttua kävi niin että ei mene mönkijä enää vanhaan kärryyn uusine renkaineen.
Eipä tullut meikäläinenkään ajatelleeksi tuota vaikka tässä vähän kärryä ollaan jo katseltukin. Nyt tietää varautua tuohonkin jo etukäteen.
siinä tapauksessa että aiotte vaihtaa joskus mönkijäänne suuremmat renkaat ja vanteet.
Roosalla just nyt renkaiden vaihduttua kävi niin että ei mene mönkijä enää vanhaan kärryyn uusine renkaineen.
Eipä tullut meikäläinenkään ajatelleeksi tuota vaikka tässä vähän kärryä ollaan jo katseltukin. Nyt tietää varautua tuohonkin jo etukäteen.
Ystäväiseni osti juuri mönkijälleen Farmi Pro 33 T, kuomulla.
Se näyttää olevan aika hyvä kärry. Paitsi ettei uutta mönkijää voi enään ostaa kun ei mahdu sisälle. ATP 330 Polaris -05 mahtuu hyvin sisälle. Jää molemmin puolin 5cm tilaa. Että että se uusi Polaris X2 vai mikä lie olikaan. Ei mahdukkaan enään.
Se näyttää olevan aika hyvä kärry. Paitsi ettei uutta mönkijää voi enään ostaa kun ei mahdu sisälle. ATP 330 Polaris -05 mahtuu hyvin sisälle. Jää molemmin puolin 5cm tilaa. Että että se uusi Polaris X2 vai mikä lie olikaan. Ei mahdukkaan enään.
- Zuikki
- Tracks
- Mönkijä:: Herra Polaris
- Paikkakunta: Savonmaa Mönkijä:Ranger XP 1000 t1b +SM 1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi400 4WD
- Viesti:
Kukku kirjoitti
"Just oli Roosan kanssa puhetta noista kärryn leveyksistä että jos olette vasta ostamassa kärryä niin ottakaa huomioon kärryn leveys myös
Roosalla just nyt renkaiden vaihduttua kävi niin että ei mene mönkijä enää vanhaan kärryyn uusine renkaineen. "
Juuri tuota tarkoitin kun kysélin et riittääkö varmasti 125 levee kärri
"Just oli Roosan kanssa puhetta noista kärryn leveyksistä että jos olette vasta ostamassa kärryä niin ottakaa huomioon kärryn leveys myös
Roosalla just nyt renkaiden vaihduttua kävi niin että ei mene mönkijä enää vanhaan kärryyn uusine renkaineen. "
Juuri tuota tarkoitin kun kysélin et riittääkö varmasti 125 levee kärri

Siinä olette oikeassa että jos alkaa "tuninkia" tekemään niin silloin 125 leveä kärry saattaa jäädä kapeaksi. Jos Suiza rengastetaan uudestaan niin ehtona on se että kokonaisleveys ei tule missään nimessä ylittämään 120cm:ää siitä syystä että sen jälkeen mönkkäri ei mahdu mökillä tallin ovista sisään.
Kylätason mönkijäkuski