Maasto ei ollut erityisen haastavaa, ojan ylityksetkin helppoja, eli puolen metrin molemmin puolen oli ojat syvyydeltään jne. Pikkasen kun otti vauhtia, ni ei jäänyt kärry kii perästäkään ja kannot oli sen verran pataliksi vedetty, ettei akseli niihin tarttunut. Ihan normaalia kauna aikaa sitten ojitettua metsänpohjaa.
Tuosta kärrynkiskomisesta mulla on kohtuu hyvin kokemusta eri laitteilla ja eri olosuhteissa, joten kyllä tuo vetokuulan "dynamiikkakin" on hallussa, paitsi että (,nus on)vetokuulalla ei ole dynamiikkaa, kun se ei ole liikkuva osa, vaan statiikkaa staattisen osan ollessa kyseessä(,nus off)

Erisuuntaisia voimavektoreitakin siitä saa piirrettyä, jos vaan viitsii. Niitä on vaan alun paljon ja ne voi kuvata vaikkapa pallonmuotoisella voimavaikutuksella, jonka keskipiste vetokuula on.
EDIT: Sen verran vielä pitää lisätä, että jos kuorma on tehty oikein, niin siinä ei kovin hirveitä momentteja koukulle tule. Enkä ainakaan itse huomannut mitään keulan keventymistä tai takarenkaiden pidon häviämistä, tosin minulla onkin painava mastodontti tuo laite
Jos kärryn ei voi tehdä kuormaa silleen, että aisapaino pysyy kurissa, ni kärry on huonosti suunniteltu..
Voidaan jatkaa toisessa topicissa, ettei ihan mennä asian sivuun
-P-
Mielipiteet on kuin persereikä, jokaisella omansa.