omatekoinen mönkijä?

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
p3
3WD
Viestit: 80
Liittynyt: 12 Huhti 2008 12:59
Paikkakunta: pieksämäki

Viesti Kirjoittaja p3 »

Sisäkumeillako se ajeli :lol:
älä ota sitä niin vakavasti!
yzf 250 & yfz 450
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

:lol: Aika koomisen näköinen mönkiä.Tuli etumaskista heti mieleen tarantula :mrgreen:
savage
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 07 Heinä 2006 20:31
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja savage »

heegeri kirjoitti:oisko noista kuvista mitään hyötyä :?: http://kuvablogi.com/blog/11896/1/
Kiitän paljon, kyllä näistä hyötyä on!
savage
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 07 Heinä 2006 20:31
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja savage »

Semmosta mietin, kun eturipustukset pitäisi tehdä kahdesta A tukivarresta. Eli voisiko sen ylemmän tilalle laittaa pelkästään suoran putken? Eli se olisi I tukivarsi. Eikai se rakennetta niin hirveästi heikennä, jos teen alatukivarresta vahvan?

Tämä sen takia kun iskari ei oikeen ota istuakseen mihinkään väliin...
nakupää
6WD
Viestit: 490
Liittynyt: 07 Huhti 2008 11:23

Viesti Kirjoittaja nakupää »

jos meinaat oikein kunnon moottorin siihen laittaa niin kyllä kaksi aata on ihan turvallisuuden kannalta välttämätön. ei oo kauheen kivaa jos eturengas menee lintalleen jossain yli viidenkympin vauhdeissa. pitäishän iskarin mahtua tuleen siitä ylemmän tukivarren välistä, ja jos ei mahdu niin voihan iskarin alapään kiinnittää ylempäänkin tukivarteen, jos sit olis tilaa.
savage
Noppeli
Viestit: 18
Liittynyt: 07 Heinä 2006 20:31
Paikkakunta: Hämeenkoski

Viesti Kirjoittaja savage »

Asia selvä, onneksi on osaavia henkilöitä jotka osaavat neuvoa.
Empä olisi itse hoksannut tota iskarin kiinnittämistä ylempään tukivarteen, täytyy varmaan tehdä näin.

Iskari kyllä mahtuu tulemaan siitä ylemmän tukivarren välistä, mutta silloin se tulee niin lähelle runkoa se alapään kiinnike että voi olla alusta aika löysä. Tämä taas johtuu siitä kun camber kulman säätöhomma vie hiukan tilaa siellä ylemmän tukivarren ulkopäässä...
Avatar
MR Charger
6WD
Viestit: 896
Liittynyt: 25 Maalis 2006 20:38
Mönkijä:: HELL RACER

Viesti Kirjoittaja MR Charger »

Tuosta ylätukivarresta vielä, meillä on pari vanha runkoista jammun bansheeta käytössä ja niissä on j-ylätukivarret, eli tukivarsi menee iskarin etupuolelta. Sellainen ongelma tulee i/j tukivarsissa, että ne väljistyvät todella nopeasti, koska ovat tuettu niin kapealta matkalta runkoon, alatukivarret taasen ovat kestäneet samaa rääkkiä. Itsellänikin on runko muutettu nyt niin, että voin käyttää a-ylätukivartta ja tuoreimmissa bansheeissa onkin jo ollut.
Vastaa Viestiin