"halpamönkijöiden" tarkoitus
-
- 6WD
- Viestit: 528
- Liittynyt: 18 Helmi 2007 12:47
- Mönkijä:: Myyty...
- Paikkakunta: Liedon ja Pöytyän välissä.
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Eipä kai siinä sen ihmeellisempää ole jokainen ostaa sen mihin rahkeet/rahat ja mielenkiinto riittää vähän niinkuin miksi joku ostaa Audin/Mersun kun Corollalla ja Nissanilla pääsee samaan lopputulokseen eli paikasta toiseen.Itse ajoin melkein 2 vuotta Linkulla ja nyt ollut puolisen vuotta Can-Am ja kyllä mä olin ihan tyytyväinen Linkun hintaan/laatuun mutta halusin vaan jotain muuta olisin voinut ostaa CF:n tai jonkun muun kiinalaisen jos vaan olisi hinta ja laatu ollu kohillaan.Tuli vaan tuo Cana sopivasti sopivaan hintaan vastaan ja siinä se sitten oli.Monesta Ceffistä ja Odesista kauppaa käytiin mutta hinta käytetyissä oli mielestäni liian kova verrattuna uuteen.
EX-Outlander 650-09,EX-Brute 750-08,EX-Grizzly 700-09, EX-Rene 800 -08, EX-Rene 800-07, EX-Kingquad 700i-07, EX-400 Outlander-tl-07,EX-Linhai300 3x4-06 tl
- Duster
- 6WD
- Viestit: 402
- Liittynyt: 02 Loka 2008 20:11
- Mönkijä:: Dinli 904 -11
- Paikkakunta: Kontiolahti
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Jotenkin huomaa, että suurimmat halpisten haukkujat löytyvät niistä, jotka ei ole edes koskaan niitä livenä nähneet vaan perustaa mielipiteensä suoraan "hinnan" määrään.
Eihän se nyt käy että naapuri saa puolet halvemmalla ihan ok toimivan laitteen, millä piha aurautuu ja polttopuut metsästä tulee. Ja vaikka jotain hajoaa niin halvempi korjatakin.
Tokihan sitä jos itsekin lotossa 7 oikein tulee niin sama ostaa kalleinta mitä löytyy, mutta samalla tavallahan nuo "laatu" merkitkin tuntuu hajoavan. Kinkussa vaan ehkä tingitään voimassa ja ajettavuudessa.
Eiköhän tuo ole loppujen lopuksi kiinni omasta kukkarosta haluaako mönkijöitä harrastaa vai ostaa ompelukoneen.
Mua ainakin naurattaa nämä halpisten haukkujat, jotka ei näköjään tajua että kaikilla harrastajilla ei ole sitä 10000€ laittaa kiinni tälläseen laitteeseen.
Vaikka siitä halpiksesta se 50€ osa hajoaa äkkiä niin nopeestihan nämä tuntuu olevan kuntoon saaneet.
Vai mikä ihme juttu sekin muka on, jos kinukista jotain hajoaa niin muka seisoo sit pitkään?
Ainakin mun seuraan on aina tervetullut ajelemaan sekä 500€ tai 15000€ mönkijän omistaja. Pää asia että harrastetaan ja ajellaan.
Eihän se nyt käy että naapuri saa puolet halvemmalla ihan ok toimivan laitteen, millä piha aurautuu ja polttopuut metsästä tulee. Ja vaikka jotain hajoaa niin halvempi korjatakin.
Tokihan sitä jos itsekin lotossa 7 oikein tulee niin sama ostaa kalleinta mitä löytyy, mutta samalla tavallahan nuo "laatu" merkitkin tuntuu hajoavan. Kinkussa vaan ehkä tingitään voimassa ja ajettavuudessa.
Eiköhän tuo ole loppujen lopuksi kiinni omasta kukkarosta haluaako mönkijöitä harrastaa vai ostaa ompelukoneen.
Mua ainakin naurattaa nämä halpisten haukkujat, jotka ei näköjään tajua että kaikilla harrastajilla ei ole sitä 10000€ laittaa kiinni tälläseen laitteeseen.
Vaikka siitä halpiksesta se 50€ osa hajoaa äkkiä niin nopeestihan nämä tuntuu olevan kuntoon saaneet.
Vai mikä ihme juttu sekin muka on, jos kinukista jotain hajoaa niin muka seisoo sit pitkään?
Ainakin mun seuraan on aina tervetullut ajelemaan sekä 500€ tai 15000€ mönkijän omistaja. Pää asia että harrastetaan ja ajellaan.
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Onhan se taivahan tosi että 1000e kinukin ostaja ei edes odota saavansa samaa vastinetta rahalle kuin yli 10 000e mönkijän ostaja. Ja usein sen yli
10 000e mönkijän ostajalla ei ole mielenkiintoa/taitoa/aikaa pitää kunnossa tai parannella sitä 1000e mönkijää. Toinen tykkää rassata ja toinen ajaa.
Noilla halvoilla pääsee kyllä helposti harrastuksen alkuun ja selviää tykkääkö lajista vai ei. Kyllä ne halvatkin silti pitäisi olla tieliikennekelpoisia ja turvallisia muutenkin kuin vain paperilla.
Rassaus on ihan ok niin kauan kun se tapahtuu omasta tahdosta ja silloin kun on siihen aikaa. Siinä vaiheessa kun joka reissun jälkeen saa olla keräämässä irronneita osia alkaa monen pinna kiristyä. Samoin jos huoltoliike on useamman sadan kilometrin päässä ja joutuu aina kinuamaan takuuosia sieltä tai lähettelemään kesken parhaan ajokauden.
Ensi alkuun se on ihan jees kun tekniikka on suht simppeliä ja helppo korjata. Jossain vaiheessa kun tajuaa et ei se mönkijä tule kuntoon niillä osilla mitä takuuseen saat niin alkaa huolestuttamaan. Uusi osa kun kestää ihan yhtä kauan kuin se alkuperäinen.
Toinen vaihtoehto on alkaa rikkomaan lakia ja vaihtamaan osia muista vehkeistä esim. autoista. Hitsataan uutta alatukivarren kiinnikettä ja muutetaan iskarien paikkoja. Simppeli homma, mutta vähintäänkin kyseenalaista tieliikennepeleissä, jotka tulee katsastaa ja joiden pitää olla tyyppihyväksynnän mukaisessa kunnossa.
En sitä epäile etteikö ne olisi parempia kuin alkuperäiset mutta laillistahan tuo ei enään ole. Kukahan siitä ottaa vastuun jos olet muutellut tekniikkaa ja seuraava omistaja poistuu tieltä pusikkoon jonkun hitsauksen pettäessä.Empä haluaisi ottaa selvää.
10 000e mönkijän ostajalla ei ole mielenkiintoa/taitoa/aikaa pitää kunnossa tai parannella sitä 1000e mönkijää. Toinen tykkää rassata ja toinen ajaa.
Noilla halvoilla pääsee kyllä helposti harrastuksen alkuun ja selviää tykkääkö lajista vai ei. Kyllä ne halvatkin silti pitäisi olla tieliikennekelpoisia ja turvallisia muutenkin kuin vain paperilla.
Rassaus on ihan ok niin kauan kun se tapahtuu omasta tahdosta ja silloin kun on siihen aikaa. Siinä vaiheessa kun joka reissun jälkeen saa olla keräämässä irronneita osia alkaa monen pinna kiristyä. Samoin jos huoltoliike on useamman sadan kilometrin päässä ja joutuu aina kinuamaan takuuosia sieltä tai lähettelemään kesken parhaan ajokauden.
Ensi alkuun se on ihan jees kun tekniikka on suht simppeliä ja helppo korjata. Jossain vaiheessa kun tajuaa et ei se mönkijä tule kuntoon niillä osilla mitä takuuseen saat niin alkaa huolestuttamaan. Uusi osa kun kestää ihan yhtä kauan kuin se alkuperäinen.
Toinen vaihtoehto on alkaa rikkomaan lakia ja vaihtamaan osia muista vehkeistä esim. autoista. Hitsataan uutta alatukivarren kiinnikettä ja muutetaan iskarien paikkoja. Simppeli homma, mutta vähintäänkin kyseenalaista tieliikennepeleissä, jotka tulee katsastaa ja joiden pitää olla tyyppihyväksynnän mukaisessa kunnossa.
En sitä epäile etteikö ne olisi parempia kuin alkuperäiset mutta laillistahan tuo ei enään ole. Kukahan siitä ottaa vastuun jos olet muutellut tekniikkaa ja seuraava omistaja poistuu tieltä pusikkoon jonkun hitsauksen pettäessä.Empä haluaisi ottaa selvää.
Back in business
-
- 6WD
- Viestit: 292
- Liittynyt: 18 Loka 2007 17:04
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
tulipas sitte itsekin työnnettyä kädet paskaan.
ostin viikko sitten mukuloille leikkikaluksi soliferin 50cc mönkkärin. ei noilla tee yhtään mitään. hermot menee niin lapsilta kuin minultakin joka päivä ollut jotain.
- kaasu hirttää satunnaisesti kiinni --> purin kaasu systeemin ja totesin että vaijeri asennettu tehtaalla väärin ja vaijeri rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- akku ei kestä pakkasta ollenkaan -5 astetta niin ei mitään toivoa saada käyntiin.
- narukäynnistin on täysi vitsi --> kesti noin 5 nykäisyä ja naru jäi vetäjän käteen.
- orggis öljyt täysin ala-arvoiset -10 asteessa muuttuvat melkein kiinteään olomuotoon.
- jarrut ei toimi --> vaijerit rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- kaasari jo uutena niin sohlo ettei meinaa saada käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti. joko käy liian kovilla kierroksilla tai sitte sammuu. pitäis varmaan suuttimia hiukka isontaa.
- renkaat jotain ihme muovisekoitetta joissa ei ole minkäänlaista pitoa. vekotin jää kiinni tasaisella jäällä 5cm lumeen.
täytyy vaan todeta että aika "kokonaisvaltaisen" harrastuksen saa jos kiinalaisen ostaa. paskan möivät ja paskan ostin
oli sitte viimeinen kiinan laatulaite joka tähän taloon tulee.
onneksi on vielä toi polariksen predatori 50cc lapsilla. polaris on pelannut 3v ja ei minkäänlaista vikaa. pakkasesta pärähtää aina tulille ja toimii kuin junanvessa.
tässäpä ensimmäisen iloisen omistusviikon kokemukset. mielenkiinnolla odotan tulevaa
ostin viikko sitten mukuloille leikkikaluksi soliferin 50cc mönkkärin. ei noilla tee yhtään mitään. hermot menee niin lapsilta kuin minultakin joka päivä ollut jotain.
- kaasu hirttää satunnaisesti kiinni --> purin kaasu systeemin ja totesin että vaijeri asennettu tehtaalla väärin ja vaijeri rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- akku ei kestä pakkasta ollenkaan -5 astetta niin ei mitään toivoa saada käyntiin.
- narukäynnistin on täysi vitsi --> kesti noin 5 nykäisyä ja naru jäi vetäjän käteen.
- orggis öljyt täysin ala-arvoiset -10 asteessa muuttuvat melkein kiinteään olomuotoon.
- jarrut ei toimi --> vaijerit rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- kaasari jo uutena niin sohlo ettei meinaa saada käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti. joko käy liian kovilla kierroksilla tai sitte sammuu. pitäis varmaan suuttimia hiukka isontaa.
- renkaat jotain ihme muovisekoitetta joissa ei ole minkäänlaista pitoa. vekotin jää kiinni tasaisella jäällä 5cm lumeen.
täytyy vaan todeta että aika "kokonaisvaltaisen" harrastuksen saa jos kiinalaisen ostaa. paskan möivät ja paskan ostin

onneksi on vielä toi polariksen predatori 50cc lapsilla. polaris on pelannut 3v ja ei minkäänlaista vikaa. pakkasesta pärähtää aina tulille ja toimii kuin junanvessa.
tässäpä ensimmäisen iloisen omistusviikon kokemukset. mielenkiinnolla odotan tulevaa

pistetäämpä hösseliksi.
-
- Tracks
- Viestit: 1062
- Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
joo ei ne tyhmiä oo jotka myy vaan ne jotka ostaa



-
- 6WD
- Viestit: 292
- Liittynyt: 18 Loka 2007 17:04
- Mönkijä:: 800 rene TL, DS450 TL
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
juurikin näinPietu71 kirjoitti:joo ei ne tyhmiä oo jotka myy vaan ne jotka ostaa![]()


pistetäämpä hösseliksi.
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
- kaasu hirttää satunnaisesti kiinni --> purin kaasu systeemin ja totesin että vaijeri asennettu tehtaalla väärin ja vaijeri rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- akku ei kestä pakkasta ollenkaan -5 astetta niin ei mitään toivoa saada käyntiin.
- narukäynnistin on täysi vitsi --> kesti noin 5 nykäisyä ja naru jäi vetäjän käteen.
- orggis öljyt täysin ala-arvoiset -10 asteessa muuttuvat melkein kiinteään olomuotoon.
- jarrut ei toimi --> vaijerit rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- kaasari jo uutena niin sohlo ettei meinaa saada käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti. joko käy liian kovilla kierroksilla tai sitte sammuu. pitäis varmaan suuttimia hiukka isontaa.
- renkaat jotain ihme muovisekoitetta joissa ei ole minkäänlaista pitoa. vekotin jää kiinni tasaisella jäällä 5cm lumeen.
Edellä mainitut ovat kiinalaispelien ominaisuuksia, joita löytyy kaikista halvoista kinukeista.Lukemalla tätä palstaa käy selväksi paljon muutakin mitä saattaa/tulee vastaan.
- nivelet kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- puslat kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- renkaat ei ole pyöreät, kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- kumiosat hapristuu alle vuodessa
- ketjut ei kestä, kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- jarrupalat kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- runko ruostuu
- sähköt on vedetty abikoliittimillä
- metalli ei ole metallia vaan jotain pehmeää materiaalia-->kierteet korkkaa
- öljynvaihdon yhteydessä tulee metallihilettä
- laakerit kuluu loppuun alle 1000km ajolla
Kaikkea ei edes jaksa kinuta takuuseen kun uusi osa kestää ihan yhtä kauan.
No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.

Back in business
-
- Tracks
- Viestit: 1062
- Liittynyt: 16 Helmi 2008 14:09
- Mönkijä:: Yamaha Bruin 350 4x4
- Paikkakunta: Pälkäne
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
höpö höpö cooleri,lisääs nyt noihin juttuihis ainakin saattaa/ehkä.Yrität syöttää tota sontaa täytenä varmuutena tuohon 1000km kohdalle,häpee ny iso mies
.Olen vetäny kinuskilla 3200 km ja mikään noista sun kohdistas ei ole toteutunut,että sillee.
jaa vähän pitää korjata,ekassa öljynvaihdossa 100km kohdalla tuli 2 hippua,vaan mistäpä ei tulis uutena.

jaa vähän pitää korjata,ekassa öljynvaihdossa 100km kohdalla tuli 2 hippua,vaan mistäpä ei tulis uutena.
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Olipa taas asiantunteva ja asiallisen asiapitoinen asiantuntialausunto.Cooleri kirjoitti:- kaasu hirttää satunnaisesti kiinni --> purin kaasu systeemin ja totesin että vaijeri asennettu tehtaalla väärin ja vaijeri rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- akku ei kestä pakkasta ollenkaan -5 astetta niin ei mitään toivoa saada käyntiin.
- narukäynnistin on täysi vitsi --> kesti noin 5 nykäisyä ja naru jäi vetäjän käteen.
- orggis öljyt täysin ala-arvoiset -10 asteessa muuttuvat melkein kiinteään olomuotoon.
- jarrut ei toimi --> vaijerit rasvattu jollain täysin ala-arvoisella siirapilla, joka hyhmää pakkasessa niin tahmeaksi ettei vaijeri luista kuoressa.
- kaasari jo uutena niin sohlo ettei meinaa saada käymään tyhjäkäyntiä tasaisesti. joko käy liian kovilla kierroksilla tai sitte sammuu. pitäis varmaan suuttimia hiukka isontaa.
- renkaat jotain ihme muovisekoitetta joissa ei ole minkäänlaista pitoa. vekotin jää kiinni tasaisella jäällä 5cm lumeen.
Edellä mainitut ovat kiinalaispelien ominaisuuksia, joita löytyy kaikista halvoista kinukeista.Lukemalla tätä palstaa käy selväksi paljon muutakin mitä saattaa/tulee vastaan.
- nivelet kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- puslat kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- renkaat ei ole pyöreät, kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- kumiosat hapristuu alle vuodessa
- ketjut ei kestä, kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- jarrupalat kuluu loppuun alle 1000km ajolla
- runko ruostuu
- sähköt on vedetty abikoliittimillä
- metalli ei ole metallia vaan jotain pehmeää materiaalia-->kierteet korkkaa
- öljynvaihdon yhteydessä tulee metallihilettä
- laakerit kuluu loppuun alle 1000km ajolla
Kaikkea ei edes jaksa kinuta takuuseen kun uusi osa kestää ihan yhtä kauan.
No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.

Ei ne nyt ihan noin huonoja ole, joskin maanantaikappaleitakin tietysti joukosta löytyy.
Ainoat viat jotka itse allekirjoitan edellämainitusta listasta, on renkaat, jotka todellakin ovat surkeat, ja ne kannattaa vaihtaa parempiin, mikäli maantiellä aikoo ajaa.
Omassa Bashan 200tl:ssä edelleen kaikki laakerit, puslat ja nivelet alkuperäisiä ja ajettu reilut 12 000km:ä. Ketjut ja rattaat kylläkin vaihdettu, joskaan ei kuluneisuuden vaan välityksien takia. Alkumetreillä oli havaittavissa löystyneitä pultteja ym. mutta ne johtuivat mitä ilmeisimmin puutteellisesta maahantulohuollosta ja turha siitä on itse laitetta syyttää.
Huollonpuuttesta sekä väärin suoritetuista huoltotöistä tuntuu suurin osa ongelmista johtuvan ja jos on tervalla rasvattu vaijerit maahantuojan toimesta, niin ei se itse laitteen vika ole.
Suurin syy taitaakin olla huoltliikkeiden haluttomuus tehdä yhtään mitään Kiinanihmeille. Ainakin Keskisen maahantuomat Bashanit tuntuu olevan pienkonekorjaamojen mustalla listalla, vaikkakin "virallisia" bashan huoltoliikkeitä paperilla tuntuukin olevan, niin ainakin puolet näistä liikkeistä tuntuivat kovin haluttomilta ottamaan työtä vastaan. Ja kun vihdoin löysin huoltoliikkeen, niin eivät suostuneet osaa "nopeusmittaria" tilaamaan etukäteen, vaan olisi pitänyt mönkiän seistä heidän hallissa koko rulianssin ajan. Korjasin sitten mittarin itse.
Kyllä näitten kanssa pärjää, kunhan pystyy muutakin tekemään, kuin itkeä kurjuuttaan, ja kun on huollot oikein ja ajallaan " itse" tehtynä, niin meno maistuu. Kertaakaan ei Bashani ole taipaleelle jättänyt, ja kotiin tultu onnelisesti ajamalla. "No nyt se sitten vissiin hajoaa"

Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Fiksu kaveriCooleri kirjoitti: No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.

Toki näissä ilmenee kaikennäköistä enemmän kuin 10-20k€ kalliimmissa värkeissä, mutta eipä kai tuo isona yllätyksenä tule.
Asiantunteva lausuntosi oli täyttä pa*kaa tuolla tavalla yleistettynä.
- Tepy
- 6WD
- Viestit: 940
- Liittynyt: 10 Huhti 2008 08:21
- Mönkijä:: Polleheppa
- Paikkakunta: Hullun hauska kylä
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Sääli mukuloitais, ilmeisesti ks. malli ei ole tehty pohjolan olosuhteisiin.mh kirjoitti:tulipas sitte itsekin työnnettyä kädet paskaan.
ostin viikko sitten mukuloille leikkikaluksi soliferin 50cc mönkkärin. ei noilla tee yhtään mitään. hermot menee niin lapsilta kuin minultakin joka päivä ollut jotain.

niin se vain onmh kirjoitti:onneksi on vielä toi polariksen predatori 50cc lapsilla. polaris on pelannut 3v ja ei minkäänlaista vikaa. pakkasesta pärähtää aina tulille ja toimii kuin junanvessa.

Jos kirjoittamani juttu meni päin metsiä, niin ei tuo mittään, sillä niin menee mönkimisenikin.
Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
Jos hulluuteen osallistuu riittävän monia, siitä tulee normaalia.
-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Lueppas tuon kyseisen kaverin allekirjoitus edellisestä viestistä, ne kilometrit on ajettu Kiinalaisella. Joten puhuu omasta kokemuksestaTN kirjoitti:Fiksu kaveriCooleri kirjoitti: No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.Eiköhän se näytä aika karulta jokaisen merkin kohdalla jos vetästään foorumi läpi, ja luetellaan kaikki ongelmat mitkä ovat tulleet kyseisen merkin kohdalla esille.
Toki näissä ilmenee kaikennäköistä enemmän kuin 10-20k€ kalliimmissa värkeissä, mutta eipä kai tuo isona yllätyksenä tule.
Asiantunteva lausuntosi oli täyttä pa*kaa tuolla tavalla yleistettynä.

Niin ja vastaus otsikkoon. Tajota vaihtoehto niille jotka ei halua velkaantua harrastuksen vuoksi

- TATU
- 6WD
- Viestit: 433
- Liittynyt: 26 Joulu 2007 19:53
- Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
- Paikkakunta: Hyvinkää
- Viesti:
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Ei Kymco ole Kiinalainen se on Taiwanilainen (mutta on sillä Coolerilla ainakin yksi Kiinalainenkin ollut)Janne 450R kirjoitti:Lueppas tuon kyseisen kaverin allekirjoitus edellisestä viestistä, ne kilometrit on ajettu Kiinalaisella. Joten puhuu omasta kokemuksestaTN kirjoitti:Fiksu kaveriCooleri kirjoitti: No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.Eiköhän se näytä aika karulta jokaisen merkin kohdalla jos vetästään foorumi läpi, ja luetellaan kaikki ongelmat mitkä ovat tulleet kyseisen merkin kohdalla esille.
Toki näissä ilmenee kaikennäköistä enemmän kuin 10-20k€ kalliimmissa värkeissä, mutta eipä kai tuo isona yllätyksenä tule.
Asiantunteva lausuntosi oli täyttä pa*kaa tuolla tavalla yleistettynä.

Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
Mutta harvinaisen sitkeä kaveri, kun kerran 35 kertaa vaihtanut renkaat,laakerit,puslat, nivelet,ketjut,rattaat ym.Janne 450R kirjoitti:Lueppas tuon kyseisen kaverin allekirjoitus edellisestä viestistä, ne kilometrit on ajettu Kiinalaisella. Joten puhuu omasta kokemuksestaTN kirjoitti:Fiksu kaveriCooleri kirjoitti: No,mutta ihmiset ovat ilmeisesti tyytyväisiä kaikkine vikoineenkin.Kun kerran halvalla saa.Eiköhän se näytä aika karulta jokaisen merkin kohdalla jos vetästään foorumi läpi, ja luetellaan kaikki ongelmat mitkä ovat tulleet kyseisen merkin kohdalla esille.
Toki näissä ilmenee kaikennäköistä enemmän kuin 10-20k€ kalliimmissa värkeissä, mutta eipä kai tuo isona yllätyksenä tule.
Asiantunteva lausuntosi oli täyttä pa*kaa tuolla tavalla yleistettynä.



-
- Tracks
- Viestit: 2832
- Liittynyt: 28 Huhti 2005 15:31
- Paikkakunta: Haarajoki/Kangasniemi
Re: "halpamönkijöiden" tarkoitus
No joo ehkä siinä voi olla liioittelua nuo tonnit... en tiedä. Takuuseen pitäis nuo suurin osa mennä, jos uusi kone, joten jumpan pitäis olla melko vähäistä.Kimi kirjoitti:Mutta harvinaisen sitkeä kaveri, kun kerran 35 kertaa vaihtanut renkaat,laakerit,puslat, nivelet,ketjut,rattaat ym.Ja jaksaa moisen jumpan jälkeen vielä muitakin valistaa.
![]()
Veli-pojalla on Kiinalainen mönkkäri, niin ainakin siinä on ollu vikoja vaikka muille jakaa...