kuinka paljon mönkkärisi kulkee?

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Re: kuinka paljon mönkkärisi kulkee?

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Mönkijän huippunopeutta en ole vieläkään kokeillut, sen verran käytin navigaattoria ja totesin että mittariheittoa on omissa vekottimissa kaikissa jokseenkin yläkanttiin.

Mitähän noi 500:set nelikot kulkee, varmaan sen 80-90km/h jos oikeen vedättäis :shock:
Miqu
4WD

Viesti Kirjoittaja Miqu »

74km/h näyttää gps tallentaneen.
Linhai 400 4x4
jak
3WD
Mönkijä:: 500fe foreman

Viesti Kirjoittaja jak »

Ei voi näyttää?

?????
TeponNoukka
2WD

Viesti Kirjoittaja TeponNoukka »

133km/h on gpssään tallentunu. Itsesuojeluvaisto käski nostamaan :D
Puuhis83
Tracks
Mönkijä:: Polle 4x4 & Dinli901

Viesti Kirjoittaja Puuhis83 »

Niin, tänää tuli kokeiltua taas mitäs se mittari näyttää.

Aika ripeästi, siis mun mielestä :D , tikitaali kelas 135 ja siihen jässähti... Ei mun mielestä rajotin hangannu vastaan :shock: . Toki siinä oli tilannetta kerrakseen muutenkin, että ois ehkä voinu jäädä huomaamatta kun mittarissa tais pari sekuntia olla nuo lukemat..

15/38 välitykset (muistaakseni) ja tuntuis että vois vieläkin harventaa..
..kahden mönkijän yksinhuoltaja..

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Puuhis83 kirjoitti:Niin, tänää tuli kokeiltua taas mitäs se mittari näyttää.

Aika ripeästi, siis mun mielestä :D , tikitaali kelas 135 ja siihen jässähti... Ei mun mielestä rajotin hangannu vastaan :shock: . Toki siinä oli tilannetta kerrakseen muutenkin, että ois ehkä voinu jäädä huomaamatta kun mittarissa tais pari sekuntia olla nuo lukemat..

15/38 välitykset (muistaakseni) ja tuntuis että vois vieläkin harventaa..
Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.
Puuhis83
Tracks

yaguza kirjoitti:Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.
Olikos sun laittees muuten millä kokoonpanolla?

Mulla tuossa marvingin kokoputki, filtteri ja suutinta vaihdeltu.. Ja erittäin kuluneet orkkiskoon nappulakumit. Tuskin tuo kuvion vähyys kauheesti renkaan kehään vaikuttaa..

Mun mielestä näilläkin väleillä on kiirus vaihdella, mut en ole saanu, tai oikeastaan yrittänytkään rajoittimelle asti.

Niin ja db killeriähän mulla ei myöskään ole paikoillaan... :oops: Pitäis ehkä laittaa.

Ostan Dinli 901/904 osia, yms. tarviketta. Myös Polaris predator 500/ Smc wildcat moottorin osat kelpaa. Tarjoa yksityisviestillä!
jötkis
4WD
Mönkijä:: Raktori-Polle

Viesti Kirjoittaja jötkis »

Puuhis83 kirjoitti: Mulla tuossa marvingin kokoputki, filtteri ja suutinta vaihdeltu.. Ja erittäin kuluneet orkkiskoon nappulakumit. Tuskin tuo kuvion vähyys kauheesti renkaan kehään vaikuttaa..

Mun mielestä näilläkin väleillä on kiirus vaihdella, mut en ole saanu, tai oikeastaan yrittänytkään rajoittimelle asti.

Niin ja db killeriähän mulla ei myöskään ole paikoillaan... :oops: Pitäis ehkä laittaa.
Vähän OT, mut ajelitko tässä joku päivä Laitilassa? Joku murakkaääninen krossi kiihdytteli just meidän torpan kohdalla ja paineli keskustaan päin. Katselin että eipä tainnut olla paikallisia tai sit joku on hommannut uuden pelin.
Puuhis83
Tracks

En ole siellä suunnilla ajellu, mut ääni on saattanut silti sinne asti kuulua.. :biggrin:

jötkis
4WD
Mönkijä:: Raktori-Polle

Viesti Kirjoittaja jötkis »

Puuhis83 kirjoitti:En ole siellä suunnilla ajellu, mut ääni on saattanut silti sinne asti kuulua.. :biggrin:
Aika meteliä saa sit sun kampe pitää, että kuuluu omien ja naapureiden päristimien yli. :D
yaguza
Tracks
Mönkijä:: Banshee 1127ccT

Viesti Kirjoittaja yaguza »

Puuhis83 kirjoitti:
yaguza kirjoitti:Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.
Olikos sun laittees muuten millä kokoonpanolla?

Mulla tuossa marvingin kokoputki, filtteri ja suutinta vaihdeltu.. Ja erittäin kuluneet orkkiskoon nappulakumit. Tuskin tuo kuvion vähyys kauheesti renkaan kehään vaikuttaa..

Tais olla 500cc sylinteri, vakiokaasari dynojet-kitillä, k/n filsu suoraan kaasarissa kiinni ja yoshimuran slip-on.
Puuhis83
Tracks

Kannataakos tuohon filtterin ja kaasarin väliin laittaa putken pätkää?

thebeet83
6WD
Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08

Viesti Kirjoittaja thebeet83 »

ei sillä ole mitään merkitystä. pelkästään imukaulan eli kaasuttimen ja sylinterin välinen ero on se joka johon luultavasti sotket asian?? pitempi kaula , suurempi vääntö? lyhyempi kierrosherkkä? mites yaguza... tuo kokoonpano.. ootko virkkanut mitään siitä =D möin oman goesin veke....
Puuhis83
Tracks

Emmä sitä mitenkään sekottanu. Yagu vaan totesi tuossa, että putsari suoraan kaasarissa kiinni, niin siitä ajattelin että onko tuolla putsarin sijainnilla mitää vaikutusta.

Muok..

Tietty paras paikka putsarille on siellä missä viileintä ja puhtainta ilmaa on saatavilla.

thebeet83
6WD
Mönkijä:: GOES 450X 07 ja 08

Viesti Kirjoittaja thebeet83 »

juu. muistan vain lukeneeni kun jollain oli malliin 40cm putki putsarin ja suodattimen välissä. kun oli käsittänyt sen jotenkin väärin =D
sattuuhan sitä. kylläpä harmittaa lueskella näitä kun ei ole kampetta. 1v joutuu olemaan töissä tässä vallissä ja sit uutta alle. katotaan mikä se sit on on.. tiedä vaikka kerkeevät suunnitella jotain hienoa tässä välissä.
Vastaa Viestiin