Mitähän noi 500:set nelikot kulkee, varmaan sen 80-90km/h jos oikeen vedättäis

Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.Puuhis83 kirjoitti:Niin, tänää tuli kokeiltua taas mitäs se mittari näyttää.
Aika ripeästi, siis mun mielestä, tikitaali kelas 135 ja siihen jässähti... Ei mun mielestä rajotin hangannu vastaan
. Toki siinä oli tilannetta kerrakseen muutenkin, että ois ehkä voinu jäädä huomaamatta kun mittarissa tais pari sekuntia olla nuo lukemat..
15/38 välitykset (muistaakseni) ja tuntuis että vois vieläkin harventaa..
Olikos sun laittees muuten millä kokoonpanolla?yaguza kirjoitti:Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.
Vähän OT, mut ajelitko tässä joku päivä Laitilassa? Joku murakkaääninen krossi kiihdytteli just meidän torpan kohdalla ja paineli keskustaan päin. Katselin että eipä tainnut olla paikallisia tai sit joku on hommannut uuden pelin.Puuhis83 kirjoitti: Mulla tuossa marvingin kokoputki, filtteri ja suutinta vaihdeltu.. Ja erittäin kuluneet orkkiskoon nappulakumit. Tuskin tuo kuvion vähyys kauheesti renkaan kehään vaikuttaa..
Mun mielestä näilläkin väleillä on kiirus vaihdella, mut en ole saanu, tai oikeastaan yrittänytkään rajoittimelle asti.
Niin ja db killeriähän mulla ei myöskään ole paikoillaan...Pitäis ehkä laittaa.
Aika meteliä saa sit sun kampe pitää, että kuuluu omien ja naapureiden päristimien yli.Puuhis83 kirjoitti:En ole siellä suunnilla ajellu, mut ääni on saattanut silti sinne asti kuulua..
Tais olla 500cc sylinteri, vakiokaasari dynojet-kitillä, k/n filsu suoraan kaasarissa kiinni ja yoshimuran slip-on.Puuhis83 kirjoitti:Olikos sun laittees muuten millä kokoonpanolla?yaguza kirjoitti:Mulla otti dinli 138 huiput gepsiin viime kesänä samoilla välityksillä ja 20" korkeilla nappulakumeilla, on vissiin sytkässä 5vaihteella jotain säätöä ennakoissa kun ei pauku rajotin alamäessäkään. Muilla vaihteilla räkii kyllä komeesti.
Mulla tuossa marvingin kokoputki, filtteri ja suutinta vaihdeltu.. Ja erittäin kuluneet orkkiskoon nappulakumit. Tuskin tuo kuvion vähyys kauheesti renkaan kehään vaikuttaa..
Mun mielestä näilläkin väleillä on kiirus vaihdella, mut en ole saanu, tai oikeastaan yrittänytkään rajoittimelle asti.
Niin ja db killeriähän mulla ei myöskään ole paikoillaan...Pitäis ehkä laittaa.