Peräkärryistä
Peräkärryistä
Niin, eli minkäs kokoisia ha:n kärryjä ihmisillä on, meinaan vaan että kun pitäs kärry ostaa enkä tiedä oikein kuinka leveä kannataisi hommata että mönkkäri sopisi leveämmilläkin kumeilla kyytiin. Peli on siis kingquad...
Tiedän että mittanauha käteen ja mittaamaan olisi ongelmaan ratkaisu, mutta kone on tällä hetkellä eri paikkakunnalla ja siinä on nyt vakigumit eli jos jollakin olisi ko. peli esim kendan beareilla ja viitsisi mitata leveyden olisin kiitollinen.
Tiedän että mittanauha käteen ja mittaamaan olisi ongelmaan ratkaisu, mutta kone on tällä hetkellä eri paikkakunnalla ja siinä on nyt vakigumit eli jos jollakin olisi ko. peli esim kendan beareilla ja viitsisi mitata leveyden olisin kiitollinen.
lt-z 400 04
kingquad 700 -07
Kawasaki zx 10r -08
kingquad 700 -07
Kawasaki zx 10r -08
- Vee-äM
- R.I.P
- Paikkakunta: Vesilahti Yamaha Grizzly 700 FI SE MutaRaaseri -08-
Tuli tossa jonkinverran selviteltyä kärryjä kun itelle hain.Halvin täälläpäin on Te-Ho kärry mutta siinä oli jotain mistä en pitäny,sitten oli Tekno-Traileri ja siinäkin oli yks juttu joten päädyin Aisapoikien kärryyn eikä ole vielä ollut valittamista.Kaikki löytyy vissiin noilla nimillä netistä.
Jos haluut lisä tietoa niin yv:llä,ei viitti täällä kenenkään leipähommia arvostella varsinkaan kun ne on vaan omia mielipiteitä.
Jos haluut lisä tietoa niin yv:llä,ei viitti täällä kenenkään leipähommia arvostella varsinkaan kun ne on vaan omia mielipiteitä.

AKU 200K tuli ostettua paikalliselta kauppiaalta, hintaa en muista tarkkaan mutta myyjälle tuli tilausta tehdessä källi ja joutui myymään kärryn sisäänostohonnalla, muistaakseni se oli jossakin 550€ paikkeilla
Syy miksi pienen kärryn ostin on se että tutut kun pyytää haravointi, klapi tms. talkoisiin niin mä pistän pelin kärrylle ja menen paikalle. Siellä kömpijä kärryntä pois ja pikkunäppärä kuljetuskärry kömpijän perään. Sen jälkeen kerron että mä hoidan kuljetukset enkä koska hatavaan ollenkaan. Porukka on aina olleet tyytyväisiä kun ei tarvii kottikärryihin koskea ja kun hommat on tehty niin on jopa päässyt kokeilemaan kömpijää
Itse kärryyn olen todella tyytyväinen, varsinkin kun sinä on korkeat laidat vakiona. Saa kuskattua ihan kivasti tavaraa ja kun laittaa pressun päälle niin kamat pysyy kyydissä ilman kikkailuja. Kärry kulkee perässä sen verran hyvin että monesti unohtuu että se on matkassa mukana, lyhyyden takia se on ketterä peruutella ahtaissakin paikoissa. Jos pikkukärryä kaipaa niin tässä oiva valinta, tosin pikkukärry rajoittaa vähän pitkän tavaran kuskaamista mutta sitä varten on käytössä eri kärryt. Mönkijäkärryksi AKU 200 on kuin mittojen mukaan tehty

Syy miksi pienen kärryn ostin on se että tutut kun pyytää haravointi, klapi tms. talkoisiin niin mä pistän pelin kärrylle ja menen paikalle. Siellä kömpijä kärryntä pois ja pikkunäppärä kuljetuskärry kömpijän perään. Sen jälkeen kerron että mä hoidan kuljetukset enkä koska hatavaan ollenkaan. Porukka on aina olleet tyytyväisiä kun ei tarvii kottikärryihin koskea ja kun hommat on tehty niin on jopa päässyt kokeilemaan kömpijää

Itse kärryyn olen todella tyytyväinen, varsinkin kun sinä on korkeat laidat vakiona. Saa kuskattua ihan kivasti tavaraa ja kun laittaa pressun päälle niin kamat pysyy kyydissä ilman kikkailuja. Kärry kulkee perässä sen verran hyvin että monesti unohtuu että se on matkassa mukana, lyhyyden takia se on ketterä peruutella ahtaissakin paikoissa. Jos pikkukärryä kaipaa niin tässä oiva valinta, tosin pikkukärry rajoittaa vähän pitkän tavaran kuskaamista mutta sitä varten on käytössä eri kärryt. Mönkijäkärryksi AKU 200 on kuin mittojen mukaan tehty

Kylätason mönkijäkuski
-
- Tracks
Ei ole tarvetta kuomukärrylle vaan ihan avonainen on tarkoitus hankkia. Mietin tuossa tänään että, jos olis vähääkään sepän vikaa niin väkertäs vaan semmosen levyn alustan päälle mitä näkee jenkkien kelkkaleffoissa. Ei siis laitoja ei mitään...
Pitänee kysästä jostakin mitä semmosen tekeminen maksaisi.
Pitänee kysästä jostakin mitä semmosen tekeminen maksaisi.
lt-z 400 04
kingquad 700 -07
Kawasaki zx 10r -08
kingquad 700 -07
Kawasaki zx 10r -08
Mulla on kärrynä Thulen 150 leveä, 300 pitkä kärry, laidat 40cm ja siinä kuomuna 100cm korkea harmaa muovinpala. Kärry on kippaava ja takalaita sopii ajorampiksi eli kyytiin voi ajaa, ei tarvi hyppyyttää. Toistaiseksi on grizzly sopinut kyytiin. Katsotaan kohta sopiiko vielä teloillakin 

... Grizzly 700 FI ...