Tuli hommattua maastö-mönkkäri. Mites on, löytyykö täältä keski-Uudeltamaalta mönkkäri-ihmisiä tai ajelu, yms. porukoita?
Ajatuksena on myös alkaa puuhaamaa ry:tä näitten ATV-juttujen ympärille, tänne keski-Uudellemaalle ja etelä-Suomeen.
Jos asia kiinnostaa, niin textaria tai puhelua peliin:
p. 040-5110412
tai juzkataan täällä,.. ja mietitään asiaa..
t. Hessu, jäkestä
Keski-Uudeltamaalta löytyykö ATV, mönkkäri-ihmisiä?
-
- Noppeli
- Logibear
- Tracks
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Viesti:
Itse kuvittelen asuvani Länsi-Uudellamaalla mutta en itse asiassa tarkemmin tiedä mitä kuntia siihen kuuluu
saatikka että hahmottaisin Keski-Uudenmaan
Nämä ry aiheet aina nousee silloin tällöin esille mutta toistaiseksi on puuhasteltu ihan Mönkkärit ry:n tai eri moottorikerhojen puitteissa. Suurin osa harrastajista ei taida kuulua mihinkään vaan keskittyy ajamiseen. Jos sinulla on hyvä idea niin tuo ihmeessä esille! Ehkä aika olisi kypsä esim. Mönkkärit ry:n Etelä-Suomen alajaostolle?
Ja tule tapaamaan muita harrastajia Alhovuoren ajoihin jos et ole jo ilmoittautunut:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=14403

Ja tule tapaamaan muita harrastajia Alhovuoren ajoihin jos et ole jo ilmoittautunut:
http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=14403
Itse asun Järvenpäässä ja itsekin sillon tällön ajelukaveria vaille. Olen joskus miettinyt, että laitanko tänne WANTED-ilmoituksen ajelukavereista K-U-alueella, mutta empä ole sitten tohtinut.
Elikä ilmottaudun vapaaehtoiseksi ajelukaveriksi satunnaisiin sunnuntai-ajeluihin. Olishan se kiva, jos saisi sellasen Keski-Uusimaa-poppoon kasaan, jonka kanssa voisi käydä ajelulenkeillä ja lähipitäjissä vaikka kahveella.
Yhdistystoimintaakin olen miettinyt, mutta kun sitä ollaan jo yhdessä, ellei melkein kahdessa ennestäänkin mukana,niin eiköhän se riitä. Eli No More yhdistystoimintaa.
Elikä ilmottaudun vapaaehtoiseksi ajelukaveriksi satunnaisiin sunnuntai-ajeluihin. Olishan se kiva, jos saisi sellasen Keski-Uusimaa-poppoon kasaan, jonka kanssa voisi käydä ajelulenkeillä ja lähipitäjissä vaikka kahveella.
Yhdistystoimintaakin olen miettinyt, mutta kun sitä ollaan jo yhdessä, ellei melkein kahdessa ennestäänkin mukana,niin eiköhän se riitä. Eli No More yhdistystoimintaa.