Sivu 1/2

Mönkijällä "pommittaminen"?

Lähetetty: 26 Kesä 2005 21:44
Kirjoittaja Asennevamma
Aloitetaan haaveella: Voisin kuvitella herääväni ensi kesänä auringonpaisteeseen. Vetäistä huppari päälle, crossikypärä päähän,ajohanskat käteen ja lähteä ajelemaan kevyesti viritetyllä katumönkijällä.

8)

Onko täällä samoin kanssani ajattelevia "paheellisia" jotka vetävät mönkijällä keula pystyssä tai polttavat rengasta yms.

Eli onko mönkijästä pommitusvälineeksi! Paljon tylympihän mönkijä on kuin prätkä!

hyvää kesää, toivoo Asennevamma. :twisted:

Lähetetty: 26 Kesä 2005 22:55
Kirjoittaja Barossa
Aloitetaan haaveella: Voisin kuvitella herääväni ensi kesänä auringonpaisteeseen. Vetäistä ... käteen ja lähteä ajelemaan kevyesti viritetyllä katumönkijällä.
Toiset jeesustelee ja toiset... no, huvinsa kullakin

Lähetetty: 27 Kesä 2005 00:29
Kirjoittaja anton
Minun tietääkseni kymcon tehot ei riitä kuminpolttoon? Ei varmaan edes lievästi viritettynä.. :? Tarvitaan jo vähän enemmmän ruutia alle, jotta keulii kunnolla ja kumi palaa savuten ...kunnolla savuten :twisted: ! Oiskohan joku 400-500cc crossi tarpeeksi tehokas... Ai niin! Pitäs varmaan olla viellä rekisterissäkin... Keuliminen ja kuminpoltto on muuten laitonta touhua! :? :roll:

Lähetetty: 27 Kesä 2005 11:16
Kirjoittaja stinger
400:n tehot riittää mainiosti sivuluisuihin hieman kostealla asfaltilla. Kuivalla se mielummin keulii. Mitenhän Poliisit suhtautuu kahdella renkaalla ajamiseen esim. risteyksissä ja tiukoissa kurveissa? Asianhan voi perustella, että meneehän ne sillä lailla kokoajan moottoripyörillä, eivätkä kaadu yleensä. Samat hyrrävoimat ne pitää nelipyörääkin tasapainossa ja normaalitilassa "apupyörät".

Lähetetty: 27 Kesä 2005 11:43
Kirjoittaja Asennevamma
Barossa kirjoitti:
Onko täällä samoin kanssani ajattelevia "paheellisia" jotka vetävät mönkijällä keula pystyssä tai polttavat rengasta yms.

Eli onko mönkijästä pommitusvälineeksi! Paljon tylympihän mönkijä on kuin prätkä!
Toivottavasti ei kuitenkaan yleisillä paikoilla. Vaikeutuu äkkiä mönkijäharrastaminen joka saralla. Tieliikenteessä mönkijöitä on vielä vähän ja niiden tekemisiä seurataan takuulla tarkkaan. Koitetaan pitää se mielessä ja päästellään höyryt sivummalla.
Ei toisiaan ollut mielessä mikään pitkin erottajaa pommittaminen vaan noin yleisesti! :)
Näin vähän ajattelinkin että keulan saa pystyyn mutta renkaanpoltto voi olla vaikeampaa.

Lähetetty: 27 Kesä 2005 23:55
Kirjoittaja TEEHOO1
anton kirjoitti:Minun tietääkseni kymcon tehot ei riitä kuminpolttoon? Ei varmaan edes lievästi viritettynä.. :? Tarvitaan jo vähän enemmmän ruutia alle, jotta keulii kunnolla ja kumi palaa savuten ...kunnolla savuten :twisted: ! Oiskohan joku 400-500cc crossi tarpeeksi tehokas... Ai niin! Pitäs varmaan olla viellä rekisterissäkin... Keuliminen ja kuminpoltto on muuten laitonta touhua! :? :roll:
Käykää katsomas gallerias kuinka kymco keulii.olisko miehestä kii?

Lähetetty: 28 Kesä 2005 20:56
Kirjoittaja dEnA
Kyllä muuten olis hienoo jollain ee-speed raptorilla vetää muun liikenteen seassa, hieman vois keulan nostaakki kiihdytyksissä, ja mikä sen hauskempaa kuin märällä (ja miksei kuivallakin :)) asfaltilla leikkiminen

Mites muuten on kun toi eespeed raptorihan on rajoitettu 15kw, niin jos siihen pistäis teharin ja suutin sarjan niin olisko se yhtä tehokas kuin offroad mallinen samoilla varusteilla?

Lähetetty: 28 Kesä 2005 21:42
Kirjoittaja stinger
Varmaan vähän hienompaa kuin Valenti Racing LTZ400:lla? Rajoitin poistuu Raptoristakin helposti, luultavasti siinä on pari tämmöstä kuristinta:
Kuva

Nämä kuristimet on lisätty Italiassa, ei siinä muuta viritystä alkuun tarvi kun vaan poistaa liiat osat.

Lähetetty: 29 Kesä 2005 11:41
Kirjoittaja dEnA
Siis sulla on tieliikenne suzuki?
Itekkö sen sieltä toit vai eespeediltäkö ostit?

Voiko itse rekisteröidä kunhan on vaan nuo coc paperit? ja pitääkö sen olla joku erikois mallinen, eli offroad mallia ei voi rekisteröidä kuristamalla ja valoja päivittämällä. vaikka siihen oliskin coc paperit..? en kyl tajuu yhtään

Lähetetty: 29 Kesä 2005 16:12
Kirjoittaja stinger
Joo liikennemalli on, ostin Belgiasta nettikaupasta. Valenti Racingin tekemä on mielestäni paremman näkönen. Katsastus käy helposti kun on 52-kohtainen coc-todistus. Tässä niitä tehtaita: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=1445

ja tässä ite kampe:

Kuva

Lähetetty: 29 Kesä 2005 16:33
Kirjoittaja dEnA
Onhan se aika katuuskottavan näköinen vehje :)
Etkö oo vielä kerenny pistää rekkarii ku o siirtokilvis vai?

Miten sä sen menit belgiasta hakee?

Lähetetty: 29 Kesä 2005 17:03
Kirjoittaja stinger
Siirtotarra on tullin antama, onhan tuo jo kohta kaksi kuukautta siinä ollut. Miettivät veropäätöstä.

Ei sitä tarvinnut hakea, tilasin tosiaan nettikaupasta ja se tuli rekalla pihaan noin viikossa.

Lähetetty: 29 Kesä 2005 17:22
Kirjoittaja Barossa
Kateeks käy... eikä auta mikään kun ei löydy tarpeeks pätäkkää.. :shock:

Lähetetty: 29 Kesä 2005 18:22
Kirjoittaja TEEHOO1
Onko hajua verotettavasta määrästä ja onko oikeesti halvempi ottaa ulkomailta ku esim.eespeedistä? onko alvit mukana ja ja no siinä oli ny pari kyssärii.

Lähetetty: 29 Kesä 2005 19:17
Kirjoittaja stinger
Jos Tulli käyttää vertailuhintana EE-Speedin myyntihintaa, niin säästöä syntynee noin 1600 euroa. Kaikki rahdit, alvit, mp-verot ja tullit huomioon ottaen tietenkin. Eihän se suuri säästö ole, mutta on se rahaa sekin. Ja näyttää ne toisen mallin nerf barssit, peilit, tanko ja muut härpäkkeet aika rumilta. Nopeusmittarikin on polkupyörästä. Olis tietysti voinut äänestyksen järjestää aiheesta.

Ylempi EE-Speed, omaa sukua www.motorbikegroup.it

Alempi www.valentiracing.it



KuvaKuva