Tervehdys,
Alkaa uutena 2009 hankkimani Polaris olla siinä kunnossa, että uudempaa pitää alkaa katselemaan. Kiinalaisia en halua, Japanilaisissa yhä vielä etuvedon lukon kytkentä napista? Pollessa olen arvostanut juuri tuota loistavaa automaattista etulukkoa. Nyt kuitenkin uudemissa Polariksissa on ollut useilta tahoilta ja kavereilta tietoa, ettei mm etu vetarit kestä, mittarit vilkkuu, käyntihäiriöitä ym...Uskaltaato tuollaiseen laittaa sen pyöreästi kymppitonnin enää, jotenkin maine ei ole enää se, kun kymmenen vuotta sitten ostaessani oman 500 efi traktorin. BRP siis cana on alkanut kiinnostamaan todellisena vaihtoehtona Pollelle..mitähän ongelmia noissa on ilmennyt jäykän vaidevivun lisäksi? Ja muistelen kuulleeni, että siinäkin jo nykyään olisi automaattisesti lukkiutuva etulukko? Olenkä väärässä? Molempien omistajilta ja toki muiltakin, kaivataan ruusuja ja risuja. Oma käyttöni ei ole sieltähelpoimmasta päästä, mutta toki järjellä ajetaan ja rämmitään, koneen ehdoilla aina! Mutta jos lunta auratessa menee useampi vetari, niin ei oikein luottamusta herätä!
terv. TK
Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Kyllä Hondassakin on nykyään automaattinen etupää.
https://www.hondamonkijat.fi/mallisto/trx420fe-t3b
"Suretrack-etuperä – automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö"
https://www.hondamonkijat.fi/mallisto/trx420fe-t3b
"Suretrack-etuperä – automaattisesti toimiva, mekaaninen etutasauspyörästö"
"Ruotsalaisia emme ole, venäläisiksi emme tahdo tulla, olkaamme siis suomalaisia."
J.V. Snellman kirjoitti vuonna 1861
J.V. Snellman kirjoitti vuonna 1861
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Vetareista vois sanoo sen verran että yleensä ne saadaan rikki käyttäjän toimesta ennemminkin. Vakioo suuremmat kumit auttaa myös asiaa, 27" on melkeempä maksimi mitä suurempaa ei kannata laittaa ilman variaattorin muutoksia sekä vahvistettuja vetareita. Mittariviat allekirjoitan, niitä ongelmia on aikasemmissakin 570 sportsmaneissa.
-
- Noppeli
- Viestit: 1
- Liittynyt: 24 Maalis 2020 08:55
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Samaa mieltä. Jos vetarin Pollesta rikkoon nii 99% tapauksista on käyttäjän virheitä... Täällä on Polle palvellut jo useita vuosia ilman suurempia ongelmia. Vaihtoa olen kyllä jo suunnitellut. Honda voisi olla kokeilemisen arvoinen kampe.JiiVee kirjoitti:Vetareista vois sanoo sen verran että yleensä ne saadaan rikki käyttäjän toimesta ennemminkin. Vakioo suuremmat kumit auttaa myös asiaa, 27" on melkeempä maksimi mitä suurempaa ei kannata laittaa ilman variaattorin muutoksia sekä vahvistettuja vetareita. Mittariviat allekirjoitan, niitä ongelmia on aikasemmissakin 570 sportsmaneissa.

Lainalaskuri auttaa lainan kuukausierän laskemisessa.
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Ottaisin vertailuun yamahan mukaan, vaikkakin erikseen kytkettävällä nappilukolla onkin, kuten moni muukin, tai oikeastaan valtaosa myytävistä laitteista. Yammussa hyvä voimansiirto ja kokolailla mukava ja luotettava laite hyvällä takuulla.
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Täältä ääni Yamahalle, jos suht. vaatimaton teho riittää.
Re: Mönkijän päivittäminen, Polaris vai Can am
Paljonkos sillä loppuunajetulla polariksella sit on tunteja ja kilsoja takana?