Ei malttanut olla kirjoittamatta,varmaan dynojetistä löytyy kokemusta enempi pyöräpuolelta.Mönkkähommissa on niin uusi tuote.Voihan se olla,että kannattaa vielä laittaa jäitä hattuun.Kunhan lumet sulaa,niin suskakin on eri peli.Lumipöpperössä liiasta voimasta ei juuri ole hyötyä,rattaat vaan suttaa enempi,mutta peli ei kulje sen kovempaa.K&N ilmansuodatin voisi alkuun olla hyvä.Kesäolosuhteissa,jos alkaa tuntua,voisi dynojet olla rautaa.Asennus ja varsinkin käyttö pitäisi olla helppoa.Kyllä tässä itsekkin alkoi tuntua,että taitaa olla paras odotella sulakelejä,oon ajanut pitävällä vasta jonkun kymmenen metriä,eikä siitä voi päätellä muuta kuin että lähtee.Mutta mitä on tulossa käytännönajossa metsäolosuhteissa,onko liika liikaa,meneekö ajo liian repiväksi.Siihen saa vastauksen vasta keväällä.En oo tosiaan suskaa päässyt kokeilemaan,mutta paperilla se vaikuttaa tosi hyvältä.Ookko jaska ite päässyt kokeileen sulassa maastossa,mitkä oli tunnelmat?Jos oot,niin epäilemäti tais olla naamassa molemminpuolin suonenvetoa.Muuten,harkittu rimmaus kannattaa aina,jos ittellä on siihen riittävästi paloa.Varsinkin,jos lopputulos tyydyttää

When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.