Power Commander

Yleistä keskustelua mönkijöistä. Esim rengas ja vanne keskustelut.
jaska
6WD
Viestit: 291
Liittynyt: 06 Heinä 2004 09:55
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa Mönkijä:Yamaha Kodiak SE 2017 T3

Power Commander

Viesti Kirjoittaja jaska »

No niin, tuosa jo poken kans susukin topiikisa hieman puhuttiin kyseisestä vempeleestä ja hiukan otin siittä selevää, lähinnä power commanderin saatavuuesta tuohon suzukin KQ:iin. Laitoin tarjouspyyntöä tuonne ameriikanpuolelle ja sieltä tuli vastaus että pittää laittaa tariouspyyntö tuonne motorspeedille www.motospeed.se ja sieltä löytyki toimittajia täältä suomesta.. no, mutta nyt mutkien kautta sain tariouksen suzukiin passaavasta vermeestä ja hinta on ameriikan hintohin verrattuna kallis.. Onkohan kukkaan tilannu tuota dynojetin power commanderia omahan atv:hen? Ja onko tuosta vehkeestä kokemuksia? Lähinnä se kiinnostaa että pittääkö olla kuin viisas mies että tuommosta kannattaa käyttää :?: :lol: ja kannattaako tuommosta ylleesä käyttää ja rimmata nuita vehkeitä :roll:
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Ei malttanut olla kirjoittamatta,varmaan dynojetistä löytyy kokemusta enempi pyöräpuolelta.Mönkkähommissa on niin uusi tuote.Voihan se olla,että kannattaa vielä laittaa jäitä hattuun.Kunhan lumet sulaa,niin suskakin on eri peli.Lumipöpperössä liiasta voimasta ei juuri ole hyötyä,rattaat vaan suttaa enempi,mutta peli ei kulje sen kovempaa.K&N ilmansuodatin voisi alkuun olla hyvä.Kesäolosuhteissa,jos alkaa tuntua,voisi dynojet olla rautaa.Asennus ja varsinkin käyttö pitäisi olla helppoa.Kyllä tässä itsekkin alkoi tuntua,että taitaa olla paras odotella sulakelejä,oon ajanut pitävällä vasta jonkun kymmenen metriä,eikä siitä voi päätellä muuta kuin että lähtee.Mutta mitä on tulossa käytännönajossa metsäolosuhteissa,onko liika liikaa,meneekö ajo liian repiväksi.Siihen saa vastauksen vasta keväällä.En oo tosiaan suskaa päässyt kokeilemaan,mutta paperilla se vaikuttaa tosi hyvältä.Ookko jaska ite päässyt kokeileen sulassa maastossa,mitkä oli tunnelmat?Jos oot,niin epäilemäti tais olla naamassa molemminpuolin suonenvetoa.Muuten,harkittu rimmaus kannattaa aina,jos ittellä on siihen riittävästi paloa.Varsinkin,jos lopputulos tyydyttää :wink:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Avatar
Panu
6WD
Viestit: 450
Liittynyt: 09 Marras 2004 20:37
Paikkakunta: VAASA Mönkijä: Polaris Sportsman 800 efi -06
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Panu »

Pikkusen vain ohi aiheen, mutta jos tehoa haluaa vielä enemmän, niin löytyyhän siihen tämmönenkin vaihtoehto--> Kuva :lol:

Täällä lisää juttua..
Harrastus vie joka asiassa mukanaan..
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Taitaa tuota nuuskatessa mennä silimät killiin.Rupeaa meinaan ajo pupeltaan :mrgreen:
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jaska
6WD
Viestit: 291
Liittynyt: 06 Heinä 2004 09:55
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa Mönkijä:Yamaha Kodiak SE 2017 T3

Viesti Kirjoittaja jaska »

En oo susukia kylläkään päässy vielä sulalla ajeleen ja kyllä siinä tuntuu tehot riittävän. 8) Ajomaastot misä ajelen niin eipä tuolla kaasupohjassa talvisin paljoa pysty menemään, joten se tehon hakeminen tuolla dynojetillä ei tosiaankaa oo pakollinen. Muttako tuommosia vermeitä on saatavilla niin tekis mieli testimielesä hankkia ja kahtua miten se vaikuttaa kulukupeliin :lol:
Mutta kyllä kai se on viisain ku laittaa niitä jäitä hattuun, mutta nyt on ainaki paikka mistä semmosen saa hommattua jos on tarvis. http://www.twowheelcenter.fi/ Onjhan se toinen huonopuoli tuosa että se takuu ei taija tykätä tämmösestä rimmaamista
:(
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

On se niin,etää sulalla aikansa maisteltua tarve selviää.Olikosta minkälainen hinta-arvio suomipojalla kyseisestä dynosta.Takuuhommista senverran,että moottorit on senverran matalaviritteisiä,että tuskin vaikuttaa kestopuoleen.Eipä näissä oo ruukannu konepuolella mitään olla.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
jaska
6WD
Viestit: 291
Liittynyt: 06 Heinä 2004 09:55
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa Mönkijä:Yamaha Kodiak SE 2017 T3

Viesti Kirjoittaja jaska »

Hinta oli 330e + 10e rahti
En tiedä näenkö mä unta vai kahminko mä lunta, on mahtava meininki meneillään.
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

Kyl mää sen tilaan kysyn vaan ensin Motormanista josko saisivat hommattua.Juu ja sit se K&N Filtteri kanssa.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
poke
Tracks
Viestit: 3667
Liittynyt: 10 Joulu 2004 00:02
Paikkakunta: Oulu.

Viesti Kirjoittaja poke »

Nyt meni atc epiksen puolelle.Pierehän reiteen.Onhan tuo loppupelissä kohtuuhintainen noin viisaaksi vehkeeksi.
When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.
Avatar
ATC
Koheltaja (r)
Viestit: 5025
Liittynyt: 01 Marras 2004 22:15
Mönkijä:: Maatalous traktori
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ATC »

atc/v-81 kirjoitti:Kyl mää sen tilaan kysyn vaan ensin Motormanista josko saisivat hommattua.Juu ja sit se K&N Filtteri kanssa.
Joo ja tilasin sitten tänään.Saas nähdä milloon tulevat mutta vapise Poke piilopaikat alkaa olla hakusessa! :twisted:
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 16:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Änkkäri?

Viesti Kirjoittaja sammy »

atc/v-81 kirjoitti:
atc/v-81 kirjoitti:Kyl mää sen tilaan kysyn vaan ensin Motormanista josko saisivat hommattua.Juu ja sit se K&N Filtteri kanssa.
Joo ja tilasin sitten tänään.Saas nähdä milloon tulevat mutta vapise Poke piilopaikat alkaa olla hakusessa! :twisted:
No mites änkkäri, onkos sulla jo vapaammin virtaava änkkäri? Ois varmaan sekin hyvä pistää, että saat tosta Dynotuksesta kaiken irti...? Koskahan näitä kamppeita rupee enemmän saamaan suomesta, vai pitääkö mun pistää verkkokauppa tulille?!

Sammy
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Re: Änkkäri?

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

sammy kirjoitti:
atc/v-81 kirjoitti:
atc/v-81 kirjoitti:Kyl mää sen tilaan kysyn vaan ensin Motormanista josko saisivat hommattua.Juu ja sit se K&N Filtteri kanssa.
Joo ja tilasin sitten tänään.Saas nähdä milloon tulevat mutta vapise Poke piilopaikat alkaa olla hakusessa! :twisted:
No mites änkkäri, onkos sulla jo vapaammin virtaava änkkäri? Ois varmaan sekin hyvä pistää, että saat tosta Dynotuksesta kaiken irti...? Koskahan näitä kamppeita rupee enemmän saamaan suomesta, vai pitääkö mun pistää verkkokauppa tulille?!

Sammy
Joo se verkkokauppa olis kyllä poikaa.
Kyllähän näille sun sivuille semmoinen vielä mahtuis :)
Tilaaja kantakin kasvaa koko ajan ja kiitettävää vauhtia.
sammy
Kunniajäsen!!!
Viestit: 415
Liittynyt: 28 Touko 2004 16:22
Mönkijä:: Suzuki LT-F4WD
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Niinno....

Viesti Kirjoittaja sammy »

Onhan toi käynny mielessä, mutta kun sitte te ostatte ne kummiski jenkeistä! :lol:

:D
kukkumyy
Tracks
Viestit: 1915
Liittynyt: 15 Joulu 2004 23:51

Re: Niinno....

Viesti Kirjoittaja kukkumyy »

sammy kirjoitti:Onhan toi käynny mielessä, mutta kun sitte te ostatte ne kummiski jenkeistä! :lol:

:D
Mulla ei ole tarvetta alkaa ostelee jenkistä mitää. Mä luotan suomalaiseen myyjään ja kannatan suomalaisia myyjiä :!:
Avatar
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 10873
Liittynyt: 09 Tammi 2005 21:42
Mönkijä:: Honda
Paikkakunta: Honda TRX Foreman 500 T3,Yamaha Breeze
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Nyt hävettää, mutta kysyn silti. Mikäs kapistus tämä PC oikein on? Onkos se jokin moottorin ohjausboxi ? Yritin surffata valmistajan sivuilla mutta ei ihan auennut. Ranskalaisittain riittää...
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala
https://www.pariuraa.fi/wordpress
Vastaa Viestiin