Sivu 1/2

Takavedolla lepikkoon.

Lähetetty: 22 Maalis 2007 23:33
Kirjoittaja 4wheels
Mitenkäs noilla reiteillä ja tapahtumissa pärjää takatuupparilla jos vaikka kesällä tulis lähdettyä?.Onko mahollista vai saako olla puolet matkasta köyden päässä?.

Lähetetty: 23 Maalis 2007 07:31
Kirjoittaja xvillex
renkaat ja vääntö ratkaisee reitillä liikkumisen suurelta osalta... 4wd:hän on aina parempi.... metsään tuskin on ememmälti asiaa takatuupparilla... :?

Lähetetty: 23 Maalis 2007 18:30
Kirjoittaja Joke
eikös jotku takatuuparit oo kohtalaisen keveitä, niin niitä kantaa vaikka palan matkaa hankalanpaikan yli?

Lähetetty: 23 Maalis 2007 19:18
Kirjoittaja xvillex
Ei nyt ihan kanna kuitenkaan... harva sälli saa yli satakiloo maasta tempastua kuitenkaan... :lol:

Lähetetty: 23 Maalis 2007 19:21
Kirjoittaja jr
Kyllä kesällä takavedollakin pärjää, jos ei älytöntä kivikkoa, suota tai jotain helevetin syvää suo-ojaa matkaan satu. Ja kyl porukalla aina hinausköyttä tai vastaavaa matkassa on. 8)

Lähetetty: 23 Maalis 2007 19:33
Kirjoittaja BLADEMAN
.

Lähetetty: 23 Maalis 2007 20:16
Kirjoittaja VIPER
Takavedolla on se paha ongelma, että esteen kohdatessaan, oli se sitten kivi, maankohouma tai upottava maa yleensä, ei eturenkaat auta ainakaan etenemistä yhtään. Siinä tilanteessa ne vaan tuo vastusta eteensiirrossa. Itseasiassa joskus tuntuu, että etuvetomönkijä menis monessa paikassa paljon paremmin... Siihen se nelivedon juju perustuu, se tekee tavallaan omat jälkensä. Oliko tarpeeksi sekavasti? :)

Lähetetty: 23 Maalis 2007 21:11
Kirjoittaja Nassikka
No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa. Jos on pahaa paikkaa niin pitää vauhtia pitää yllä kokoajan, ei suuri este tartte olla edes että jää sutimaan jos ilman vauhtia yrittää. Kuskistahan se suurilta osin on kiinni mistä pääsee. Kun heiluu jokasuuntaan pahois paikois niin pääsee kans aika hyvin.


sekavaa...

Lähetetty: 23 Maalis 2007 21:16
Kirjoittaja VIPER
Nassikka kirjoitti:No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa.
sekavaa...
Eli tuon mukaan takaveto ja neliveto etenee samaa tahtia jos maavara vain riittää? Kyllä ne eturenkaat tahtoo vaan lisätä sitä vastusta. Välillä ihan kunnolla...

Lähetetty: 24 Maalis 2007 09:16
Kirjoittaja xvillex
Näimpä asia taitaa olla juurikin kuin sannoit.. eturenkaat vastustaa ja maavara ja vääntö ja pito ratkaisee... :D

Lähetetty: 24 Maalis 2007 10:39
Kirjoittaja Nassikka
VIPER kirjoitti:
Nassikka kirjoitti:No mettäshän etenee jos maavara riittää, ja pahat paikat pääsee kiertämään, suot sun muut vetelät paikat on pahoja, mutta paikasta riippuen vauhtia ja hyvät renkaat auttaa.
sekavaa...
Eli tuon mukaan takaveto ja neliveto etenee samaa tahtia jos maavara vain riittää? Kyllä ne eturenkaat tahtoo vaan lisätä sitä vastusta. Välillä ihan kunnolla...


En väittänyt että takaveto ja neliveto etenee yhtä hyvin! Tottahan ne eturenkaat hidastaa, mutta jos on vauhtia niin että saa eturenkaat pahasta paikasta yli...

Lähetetty: 24 Maalis 2007 11:04
Kirjoittaja Viliko
Juu kyllä vauhdilla pääsee pitkällekin lepikkoon mutta.. sieltä pois onkin eri juttu.

Tosin eihän sitä kysyttykään :)

Lähetetty: 24 Maalis 2007 12:33
Kirjoittaja ajp
pakki on keksitty, vaikka takavedolla siitä ei ole juuri hyötyä.

Lähetetty: 24 Maalis 2007 13:49
Kirjoittaja Jere itte
Outlawissa tuntuu olevan aika hyvin joustoo, kun pulttaa vakaajan irti takaa.
Sen saa meinaan melkein tallin lattialla kyljelleen kun oikein heiluttaa... :lol:

Lähetetty: 04 Touko 2007 02:18
Kirjoittaja DSP
Ei se kyllä häävi ole tuo takatuuppari tuolla mettässä menemään. Tänään sitä menoa parilla semmosella tuli testattua ja kyllä tuli 4 vetosta ikävä.