vetääkö?

Keskustelua työkäytöstä! Ohjeita ja vinkkejä miten hyödyntää mönkijää ja sen lisälaitteita.
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Cattimies kirjoitti: Ja hyvin tasainen maasto kun niissä on tasauspyörästö ja harvemmin lukkoa. Muutoinkin maasto-ominaisuudet ovat kehnot. Auraaminen niillä kyllä onnistuu. Kuitenkin sanoisin että siinä 110cc on paremmat maasto-ominaisuudet kuin leikkurissa.
Ainiin eihän niissä ole lukkoa takana. No, mutta jos vaihtaa isommat rattaat alle? Nuissa vaihteellisissahan ei ainakaan välitykset ole esteenä maastossa ajamiseen.

No palataampa asiaan. Varmasti vetää 110 kuutioinenkin kohtuullista kuormaa oikeilla välityksillä. Koska niissä kiinalaisissa on mankista kopioitu kone, kannattaa laittaa sellaisen öljynlauhdutin jos meinaa töitä tehdä.
Esim motorpowerin verkkokaupasta saa niitä.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
tipetii
4WD
Mönkijä:: comanche cross 600cc

kiitos

Viesti Kirjoittaja tipetii »

Kiitos vinkistä!!! minäpä tilaan tommosen ja laitan samalla uudet välit :D
jth1976
2WD

Mehua kiertämään

Viesti Kirjoittaja jth1976 »

Itsellä on nyt reilun vuoden ajalta hankintana tehtynä vähän päälle 80 mottia kuitua ja pari kymmentä tukkia sekä noin 50 pinomottia polttorankaa. Oman Catin lisäksi ihan mielenkiinosta kokeilin 400sta kärryn edessä ja tuli todettua, että melkein aivan sama mikä edessä oli kun kärri vetää. Ainoa missä huomasi eron, oli tyhjänä metsään meno. Kaverin pollea tosin varoi muutenkin kun omassa on 10 mm nailoni pohjassa..... Eli aivan sama mikä edessä kun naru pois koneen kupeesta ja mehupumppu sen tilalle.
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

No mun 150cc rally veti kauheella vesi kelillä isoja hiekka mäkiä pitkin yli 260kg painavaa suzukia + sitten kuski eli mä 45kg sillon..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Polarisfan
6WD
Mönkijä:: Sportsman 700Twin -04

Viesti Kirjoittaja Polarisfan »

Jippanen kirjoitti:No mun 150cc rally veti kauheella vesi kelillä isoja hiekka mäkiä pitkin yli 260kg painavaa suzukia + sitten kuski eli mä 45kg sillon..
Jos suitsa oli pyörillä nii vaikka 50cc mönkkäri vetäis sen
Olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi
http://kuvablogi.com/blog/12552/1/
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Polarisfan kirjoitti:
Jippanen kirjoitti:No mun 150cc rally veti kauheella vesi kelillä isoja hiekka mäkiä pitkin yli 260kg painavaa suzukia + sitten kuski eli mä 45kg sillon..
Eikö peräkärryt ja muut vastaavat josta tääl on puhuttu oo sit? Ja epäilen aika paljo että vetäiskö joku sen kokonen niitä mäkiä ylös, tasasella asfaltilla voiskin :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Polarisfan
6WD
Mönkijä:: Sportsman 700Twin -04

Viesti Kirjoittaja Polarisfan »

Jippanen kirjoitti:
Polarisfan kirjoitti:
Eikö peräkärryt ja muut vastaavat josta tääl on puhuttu oo sit? Ja epäilen aika paljo että vetäiskö joku sen kokonen niitä mäkiä ylös, tasasella asfaltilla voiskin :D
Katoppa, siinä luki mäkeä pitkin..
#-o
Olen ehkä hidas, mutta silti edelläsi
http://kuvablogi.com/blog/12552/1/
Vastaa Viestiin