vieraalle puita, taimia tai muuta vastaavaa ?

No sun ei ainakaan mottihinnalla kannata tarjota jos puun ajosta on kysymysRoosa999 kirjoitti:68€ / tunti.
Niin saakin mutta mahtuuko esim. traktori samasta kolosesta kuin mönkkäri? Itelläni on molemmat vaihtoehdot ja kyllä mönkkäri vaan kelpaa kun vaihtoehtona on raivata kolmen metrin reikä minimissään johonkin puistomaiseen kohteeseen! Ihan sama juttu minikaivureilla;vrt 3tonnia-20 tonnia hinta samamotocoyote kirjoitti:No eihän se hullu tunnetusti ole se joka pyytää..![]()
Näin varovaisesti arvioituna, teidän esittämillänne hinnoilla puun ajo mönkijällä tekee kuution hinnaksi noin kymmenen kertaa sen mitä metsäkoneella ajetun puun hinnaksi tulee
Ainakaan itse en mönkijää huolis tuolla hinnalla leikkimään metsääni, traktoreita yms. tehokkaampia laitteita saa TÖIHIN samalla rahalla..
No joo, miksei jossain kaupungin viheralueen tai puiston vanhan lahon puun pois kuskauksessa voi mönkijä olla paikallaan, varsinkin jos maksajana on kunta/kaupunki joita ei kiinnosta pätkän vertaa paljonko muutaman puun pois kuskaus maksaapäivölä kirjoitti:Niin saakin mutta mahtuuko esim. traktori samasta kolosesta kuin mönkkäri? Itelläni on molemmat vaihtoehdot ja kyllä mönkkäri vaan kelpaa kun vaihtoehtona on raivata kolmen metrin reikä minimissään johonkin puistomaiseen kohteeseen! Ihan sama juttu minikaivureilla;vrt 3tonnia-20 tonnia hinta samamotocoyote kirjoitti:No eihän se hullu tunnetusti ole se joka pyytää..![]()
Näin varovaisesti arvioituna, teidän esittämillänne hinnoilla puun ajo mönkijällä tekee kuution hinnaksi noin kymmenen kertaa sen mitä metsäkoneella ajetun puun hinnaksi tulee
Ainakaan itse en mönkijää huolis tuolla hinnalla leikkimään metsääni, traktoreita yms. tehokkaampia laitteita saa TÖIHIN samalla rahalla..
Teistähän tulis moottorikojootin kans kuljetusalan konkurssikypsiä yrittäjiä hinnoittelullanne... ellette jo oletryyk1 kirjoitti:Pakko kompata saman kylän miestä. On kyllä julmetun kallista, vrt. kulut, tai sitten kuskille pitää maksaa formulatason palkkaa.![]()
Mie olen puita, taimia jne. ajellu 10€ tunti, eikä kertaakaan ole lumille menny. Ei kylläkään ole tarkoitus maksattaa harrastusvehkeitä muilla.