Miten on levy kestäny, onko tarvinu parsia kiinalaisen tekelettä jälestäpäin..?
No tuota levy itessään on kestäny, mutta on sille vähän joutunu kemppiliimaa näyttämään osittain omasta syystä: työkalurunko taipu koneen alta kun se tulee väännettyä aina pohjapanssaria vasten kun siinä on alla semmonen palikka, (selviää kuvista mitkä löytyy kuvablogista)eli kiinateräs on heikompaa mutta toimii. Tyytyväinen oon levyyn, kiinnikkeethän tein ite pohjapanssarin vuoksi ja siksi joudun myös sitä nyt korjaamaan, levy kestää ja kiinaihme vinssikin on todellapitkään jo toiminu ihmettelen
Mulla on jo toinen runko tälle talvelle mutkalla, siis se aisa mikä tulee mahan alta. Levyn kääntö hajosi totaalisesti ja se on nyt muutettu tapilla lukittavaksi. Lisäksi sinne tänne on hitsattu rautaa vahvikkeeksi.
Ite levyosa on ollu ihmeen luja, ihan reunasta pelti taipuu kun pukkaa kovia penkkoja vasten muuten on ihan kuosissaan.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
Katos perhana en ollu huomannukkaa että sulla on hydraulinen jatko vaikka kuinka tarkasti kattellu täytyy sanoa että JT:ltä homma tapahtuu EIKÄ oo peukalo keskellä kämmentä
miten sais sen tyhmän pompotuksen pois kolasta? vaikka kuinka ylös säätää kolan niin silti kovemmassa vauhdissa yrittää ottaa liikaa ja alkaa pompottamaan. Harmittavasti ajoura on keskellä kolaa niin säätöä on vähän vaikea tehdä...
suortti kirjoitti:miten sais sen tyhmän pompotuksen pois kolasta? vaikka kuinka ylös säätää kolan niin silti kovemmassa vauhdissa yrittää ottaa liikaa ja alkaa pompottamaan. Harmittavasti ajoura on keskellä kolaa niin säätöä on vähän vaikea tehdä...
ota vaikka jostain vanhan auton takaluukusta kaasujousi ja tee sille mönkijään pikakiinnike ja tietenki kiinnität sen auranrunkoon
myös. Tuon aattelis auttavan pomppimiseen...sellasta ainaki ite oon joskus miettiny kun pitempiä matkoja aurailen.
villev kirjoitti:ota vaikka jostain vanhan auton takaluukusta kaasujousi ja tee sille mönkijään pikakiinnike ja tietenki kiinnität sen auranrunkoon
myös. Tuon aattelis auttavan pomppimiseen...sellasta ainaki ite oon joskus miettiny kun pitempiä matkoja aurailen.
Ei huono idea! Eikä ne kaasujouset montaa kymppiä ihan uutenakaan maksa... Saa sitten kerralla oikeen mittasen ja riittävän tukevan. Vinssin mikälie vaijeriohjurin pulttiin vois toisen pään saada kiinni.
Itte harkitsin jonkunnäköistä painoa runkoon mutta se taitaa olla vähän huonompi viritelmä.
suortti kirjoitti:miten sais sen tyhmän pompotuksen pois kolasta? vaikka kuinka ylös säätää kolan niin silti kovemmassa vauhdissa yrittää ottaa liikaa ja alkaa pompottamaan. Harmittavasti ajoura on keskellä kolaa niin säätöä on vähän vaikea tehdä...
ota vaikka jostain vanhan auton takaluukusta kaasujousi ja tee sille mönkijään pikakiinnike ja tietenki kiinnität sen auranrunkoon
Mulla oli edellisessä kamppeessa kaasujouset aurassa, ja oli tosi hyvä. Esim. multaa levittäessä oli helppo jättää muutaman sentin kerros eikä aura hyökkiny ylös tai alas. Pihan sillä kamppeella sai kolattua vähän liianki tarkoin, meinas olla polanne aikas liukas. Kaasujousia oli kax kappaletta 350 newtonin vahvuisia. Pitkää siivua vauhdilla en auralla pukannu, mutta ainaski aura ylhäällä satkun vauhdissa seuras pomppimatta.