Uhrin panssari.
Joo mietin viime talvena jo tota panssarin päälle asennusta, mutta periaattees inhottaa vaan kun pohjaan tulee sitä ylimääräistä roinaa esteeksi... Siks mietin et saisko jotenki väkerrettyä Cycle Country <> Glacier -välisen asennusrungon...
Helpoin ratkaisuhan toi salesonen ehdotus varmasti on, et entiset kiinnikelevyt panssarin päälle...
Cycle Country lumilevy
-
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris SP500efi -09 EU-raksa
Re: Cycle Country lumilevy
Ajoneuvona Polaris Urheilumies 500satanen Euroopan Unioni-tractor vuosimalli: Kyllä.
Mä en suosittele työkalurunkojen asennusta pohjapanssarin päälle, jos vähänkään ajelet offia talvella. Nimimerkillä "rälläkkä lauloi Trail Parkin jälkeen". Elikkä kivikoissa työkalurungot sai useita osumia ja muokkasivat niitä huolella. Itse jaksoin yhden talven ajan kiinnittää/irroittaa työkalurunkoja lumisateiden/offiajojen tahdissa, sitten tuli mitta täyteen...
Askartele keulaan glasierin kiinnikkeisiin sopiva sovite tai jatka cycle countryn lumilevyn aisoja, niin että saat kiinnitettyä sen mönkijäsi vetokoukkuun kiinni. Foorumilta löytyy malleja vetokoukkuun tehdyistä sovelluksista tai tule ihmettelemään mun versiota vastaavasta (kaverin tekelettä)...
Askartele keulaan glasierin kiinnikkeisiin sopiva sovite tai jatka cycle countryn lumilevyn aisoja, niin että saat kiinnitettyä sen mönkijäsi vetokoukkuun kiinni. Foorumilta löytyy malleja vetokoukkuun tehdyistä sovelluksista tai tule ihmettelemään mun versiota vastaavasta (kaverin tekelettä)...
Mönkkärit Ry, UMRY, Heinolan IIves kelkat & Pöljä Racing Team
ainakin 420fa IB:n panssarissa reiät natsas kiinnikelevyn kanssa, sais vaan olla helpommin kinnitettävissä ja ei oikein tahdo kiinnitystarpeitten pituus riittää pohjapanssarin kanssa käytettynä. auravarustus ja panssari molemmat IB:n tekeleitäsalesone kirjoitti:Mikä panssari sulla on, Iron Balticissa on ainaki reiän kohat valmiina lumilevyn asennuslevyä varten. Tai jos ei reikiä oo ni mittailet ne paikat ja poralla reiät panssariin tarvittaville kiinnityspulteille. Sen kiinnikelevyn voi asentaa siihen panssarin päällekin ettei tarte joka kerta panssaria irrottaa ku lumilevyä haluaa käyttää ja päinvastoin.kodE kirjoitti:Ongelmaa ratkaistavaksi ensi talvelle:
Mulla on Cycle Countryn puskulevy, missä on ollut se työkalurungon kiinnitys pitkien aisojen päässä, siel astinlautojen alapuolella.
Noh, nyt kun on panssari, niin se ei enää käy.
Mulla on vajassa valmiina Glacierin runkoon asennussarja http://dl.dropbox.com/u/16187020/2010-1 ... .46.06.jpg eli tommonen.
Onkelma on, että pitäis saaha siis http://dl.dropbox.com/u/16187020/polaris.JPG tommonen setuppi, eli kiinnitysrunko tuosta välistä puuttuu. Eli kun sen olis oltava CC puskulevyyn sopiva, ja glacierin etukiinnitysrunkoon/tappeihin sopiva, niin sehän menee sitten metallipaja-/käsityöhommiks, eikös?
Itselläni on noita skillssejä nolla, niin täytyis kai jostain kysellä ratkaisua ja hintaa moiselle. Onko ehdotuksia, arvon raatilaiset?