Napsahti tuossa justiinsa lumihommissa Iron Balticin levystä poikki se nostorenkaan "varsiosa" (se rinkula johon siis vinssin koukku kiinnitetään)
Onko muut onnistuneet moisessa? Osaako joku kertoa löytyykö tuollainen uusi vastaava nostorinkula hyvin varustelluista mönkkärikaupoista (joka myy Iron Balticia)?
Vai oliskohan jopa IKH:n hyllyssä tuollaisia. Spekseinä tuossa hajonneen rinkulan kyljessä näyttäisi olevan 340kg...
Melkoinen saavutus ei se ihan normaalissa käytössä pitäis napsasta poikki.uutta silmukkaa löytyy varmaan puuilo/motonet/ikh tai muut "sekatavarakaupat" ei oo mikään speciaali osa
Mulla lumilevyssä hitsattuna Maxi-Ducaton vanhasta etupalkista irti rälläköity vetolenkki. Uskallan väittää ettei ole aurapaketin heikoin lenkki. IKH:n tai jonkun traktoritarvikeliikkeen valikoimista löytynee hyviä ja edullisia vaihtoehtoja.
Ne jotka juoksevat, ovat lähteneet liian myöhään. Minä käytän moottoria.
Löytyy hyllystä ainaki vantaalta, alle kolome euroo näin lonkalta heitettynä..
Laita siihen välliin "sulakkeeks" esim. pakoputken kannatinkumi, kestää sen kuorman mutta estää paikkojen särkymisen ja säästää siirtoajossa vinssiä turhalta rynkytykseltä.
Honda TRX300FW -91 "BIG BLUE"
Exät: 2xKymco, 2xLinhai 1xDinli 1xHonda ja 1xCan-am
salesone kirjoitti:
Laita siihen välliin "sulakkeeks" esim. pakoputken kannatinkumi, kestää sen kuorman mutta estää paikkojen särkymisen ja säästää siirtoajossa vinssiä turhalta rynkytykseltä.
Niistä kahdesta jotka otin viimeksi meni heti toinen poikki. Laitoin 4 rinkulaa eli 2+2 kumirengasta niin jakaantuu veto useammalle ja tuntuu kestävän nyt hienosti, ja vaijerikin on pysynyt luistamatta
salesone kirjoitti:
Niistä kahdesta jotka otin viimeksi meni heti toinen poikki. Laitoin 4 rinkulaa eli 2+2 kumirengasta niin jakaantuu veto useammalle ja tuntuu kestävän nyt hienosti, ja vaijerikin on pysynyt luistamatta
tai ottaa pihakeinusta istuimen kannatinjousen hyötykäyttöön talvella (toimii yllättävän hyvin)
Juu, vetojousta mietin kans. On vaan niin pitkiä mitä vähä tarjolla. Mulla menee vaijeri auran lisäpylpyrän kautta puskurille (XT). Tarttis olla jämäkkä mutta lyhyt jousi...