Auran valinta meni nappiin!!!

Keskustelua työkäytöstä! Ohjeita ja vinkkejä miten hyödyntää mönkijää ja sen lisälaitteita.
Sipoonjuntti
2WD

Auran valinta meni nappiin!!!

Viesti Kirjoittaja Sipoonjuntti »

Pähkäilin pitkään lumilevyn ja alueauran välillä. Luin kaikki auratopikit ja en osannut päättää. Pihaa on ihan reilusti ja saunale 200 metrin matka. Mutta reunamuurit ja kiveykset rinnetontilla tekevät useamman "taskun" joka estää alueauran käytön. warnin maahantuoja suositteli keulakiinnitteistä pro vantage levyä jonka päihin pultattavat levyt jotka tekevät levystä vähän kauhan mallisen. Toimii ihan superisti! Saan nuoltua muurin reunat ja kulmat tosi hyvin, työnnettyä lumet muualle kasaan ja saunapolkukin aurautuu elposti kun käännän auran kulmaan.
Viimeksi muokannut Sipoonjuntti, 03 Helmi 2012 06:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
gamo500
Tracks
Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green

Re: Auran valinta meni nappiin!!!

Viesti Kirjoittaja gamo500 »

=D> =D>
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

Samojen valintojen kanssa itse taistelin aikoinaan, mutta päädyin sitten säädettävään auramalliin, palkkirungon kiinnitys vetokoukkuun 1:llä sokalla sekä auran säädöissä 7 eri asentoa johon säätää, "rakastuin" keräävään asentoon, paluuta normaaliin ei enää ole, niin kätevä ja nopea se vaan on =D>
Eli nappiin meni täälläkin päässä :!:
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Mulla on monikymmen asentoinen nivel-aura, se on hyvä pihan auraamises mut jos pitäs penkan heittää kauemmas niin siinä se ei ole ihan ässä, oon suunnitellu et jos tekis itte alue-auran tuolle toiselle kaveriks niin sais myös vähän penkkoja pitemmälle.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
olli.k
4WD
Mönkijä:: polaris sportsman 500 traktori

Viesti Kirjoittaja olli.k »

mulla polariksen oma aura ja sen ylä-osa on v mallinen eli miksi sitä kutsutaan? ja 5 asentoinen.
Maataloustraktori
KVF 360
6WD
Mönkijä:: Polaris ratkori 500 efi

Viesti Kirjoittaja KVF 360 »

Eikös se "oikeiden aurojen kielellä" ole perhosaura. Polaris muistaakseni mainostaa auraa nimellä razor. Itellä on kans samanlainen ja hyvä on.
Ostin uuden Polariksen, sillä mä aina aurailen. Ja naapurille moimoi moikkailen.
monkija-man
4WD
Mönkijä:: cana 500xt -11

Viesti Kirjoittaja monkija-man »

Täälä CC suora 150cm säädettävillä päätypaloilla
Hyvä kun ei karkaa lumet ja voi työntää kaikki ojaan, eikä piha kapene samalla tavalla kun sivulle aurattaessa

Eli samaa mieltä "sipoonjuntin" kanssa, toimii superisti! :wink:
JT
3WD
Mönkijä:: Honda 420 FM ´07

Viesti Kirjoittaja JT »

Omassa Hondassa itse rakenneltu suora 180cm leveä puskulevy, jossa on helposti irroitettavat päätylaput lumen keräämistä varten tiettyyn paikkaan. Pihamaa pysyy puhtaana kun levyllä lumet penkan reunaan ja sittä lingolla heittäen kauemmas.
Sääliä saa ilmaiseksi, mutta kateus täytyy ansaita.
Vastaa Viestiin