
Yhdistelmä on myös erittäin maastokelpoinen, nopeutta ohjataan Sisun ohjaamosta sähköisellä joystickillä (käytössä kahdella alimalla maastovaihteella+peruutus). Armeijan tykeissähän on ollut vastaavaa järjestelmää kun niitä on pitänyt vedellä pitkin metsiä, samoin tukkirekoissa - mutta itse nestemoottorin on kehittänyt Sisu, harvinaisia ovat. Lisätietoja Markku Mäkipirtin erinomaisesta kirjasta Suomen Puolustusvoimien Ajoneuvot (voi hankkia vaikkapa Alfamerista). Kirjan kirjoittaja on nimittäin myös ollut suunnittelemassa tätä kärryäni.
Eli joku tälläinen yhdistelmä olisi hyvä mönkijäänkin

Ammusperävaunu II (kuvasta ei selviä kuinka iso se oikeasti on), entisöintiä en ole vielä ehtinyt aloittamaan:
Tuosta kuvasta varmaan selviää ettei ole ihan normaali perävaunu

Tarkoitus on taltioida kaikki täysin uutta vastaaviksi, ja sitten vielä käyttää kärryä syöksyveneen kuljetukseen (just sopivan pitkä kun nappaa laidat pois), mistä sen saa nosturilla suoraan vesille. Mönkijähän menee sitten Sisun lavalle

No tämä meni jo vähän off-topicin puolelle!

Lefa