No nuita ledihuomiovaloja löytyy ainakin jokaisesta Mototnetistä, Biltemasta, Maxi-Makasiinista yms. Eikä maksa montaa euroa.
Jotain tarroja vois kyllä vähä liimailla, tyylii Fox, Airoh, Maxxis, ITP yms.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
joo no en mitään huomiovaloja hae vaan kunnon ajovaloja. tänään irrottelin noit tarroi tost pollest ku puolet mönkijäs peitetty niil ja tarrojen etsintä jatkuu. mc scatterilta löytys ainaki sopivii.
Joo sellaisia neliskanttisia ledilisävaloja olen itsekin miettinyt. Niitä varoitustarroja tosiaan on aika paljon, lähtikö millä irti ja lähtikö helposti?
Näkyy tosiaan olevan tarroja tuollakin http://www.mc-scatter.com/muuta-kivaa-t ... tml?page=1
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
olli.k kirjoitti:ite oon poistanu tarroi ihan repimäl ja pessy liimajäljet tärpätil. Ja varmuudeks kuivannu ja pyyhkiny tärpätit pois.
Isot pojat on kertonu että noi teippien ja tarrojen liimajäljet lähtis helposti pois ruokaöljyllä hankaamalla. On hiukan hellempää pinnoille. Ja rasva sitte taas lähtee vaikka Fairyllä. Yhen tarran liimat oon tainnu tolla joskus irrottaa, ja tais muistaakseni toimia, ehkä. Kokeilla varmaan kannattaa, eipähän sormetkaa halkeile.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2011-2012
Hallituksen jäsen/Järjestelijä 2012-2013
joo ei monsterii mun mönkkärii ainakaa! kävin tarjoustalos kattomas et millasii litävaloi siel on ja löytys ihan mukavan kokoset. sellaset nyrkin. mut onkohan niist miksikää valoiks va onkohan pollen omat valot paremmat?
olli.k kirjoitti:ite oon poistanu tarroi ihan repimäl ja pessy liimajäljet tärpätil. Ja varmuudeks kuivannu ja pyyhkiny tärpätit pois.
Isot pojat on kertonu että noi teippien ja tarrojen liimajäljet lähtis helposti pois ruokaöljyllä hankaamalla. On hiukan hellempää pinnoille. Ja rasva sitte taas lähtee vaikka Fairyllä. Yhen tarran liimat oon tainnu tolla joskus irrottaa, ja tais muistaakseni toimia, ehkä. Kokeilla varmaan kannattaa, eipähän sormetkaa halkeile.
poistin viimiset tarrat tänää ja koitin tota öljyy mut ei toiminu
All-Terrain Vehicle kirjoitti:No nuita ledihuomiovaloja löytyy ainakin jokaisesta Mototnetistä, Biltemasta, Maxi-Makasiinista yms. Eikä maksa montaa euroa.
Jotain tarroja vois kyllä vähä liimailla, tyylii Fox, Airoh, Maxxis, ITP yms.
olli.k kirjoitti:poistin viimiset tarrat tänää ja koitin tota öljyy mut ei toiminu
Kokeileppa WD40 niihin tarrojen liima jäämiin.. itse joskus tolla poistellu. Anna vaikuttaa jonkin aikaa vaikka painamalla jollain rievulla joka on kyllästetty ko. aineella.
Uudenmaan Mönkijät Ry Can-Am Outlander 400 Max ex TGB Blade 250 // ex Dinli 904 // ex Linhai 260 Demon // ex CPI XS 250 Sport