Mulla on ollut Jussi, jonka napojen kestävyys oli heikko. Itse korjasin atv-expertin naparakenteella, joka on ke stänyt vuosia. Jussin sermi on vihtaksella, ei ole mitoitettu kestämään mäkisiä maastoja. Vetokita näkyy edelleen olevan aisan päällä jolloin aisa tökkii kantoihin, kiviin, juurenniskoihin ym. Senkin joutui rakentamaan uusiksi.zwäng kirjoitti:Itsellä http://www.sr-tuote.fi/lavatelikarry_jussi
6-kankaisilla renkailla, vahvemmilla navoilla ja lisälaidoilla. Oon sillä ajanu tänä talvena n.60-70 kiintoo puuta mettästä ajouran varteen. Ei pahaa sanottavaa.
Esitteessä näytetyn kokoisien kuormien vedossa tuskin vahvemmatkaan navat ei voi kestää.
Varmaan löytyy arkistosta aikaisemmat viestit. Valmistajan palveluhalukkuus oli silloin ala-arvoista.
Hyvä puoli kärryssä on kärryä kiertävä kaide, jonka päälle on hyvä kaataa ensiharvennuspuut karsittavaksi ja pätkittäväksi, jolloin parhaassa tapauksessa kaksi kolmen metrin pölkkyä on jo puoliksi kärryssä.
Heikoin lenkki puun ajossa on nyt renkaiden ketjut, OFAn ketjut ovat menneet pätkiksi ja pitäisi itse vahvistaa.