Tuohan on hyvä idea, varustaa tolpat kirkkaalla ja heijastavalla nauhalla.
Onko muut käyttäjät joutuneet ratkaisemaan alas unohtuneitten jalkojen probleeman ?
Itse räärälöin eräänlaisen murtopultti paketin ja vähän paranneltuna on toiminut vallan hyvin.
Risun ajossa on useasti kun kuormaa purkaa on jäänyt pankko kiinni risuihin. Sitten sitä etsitään, niin kuin neulaa heinä kasasta. Niinpä päätin maalata palkkojen päät
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
Alasjääneiden jalkojen ongelman ratkaisin siten, että nostan takarenkaat jokseenkin ilmaan. Ei onnistu ajo lainkaan, ennen kun jalat on ylhäällä.
Pankkojen päät myös maalattuna, käytin neon oranssia. Näkee rillipääkin hyvin ajaessa missä kohtaa ajolinjaa tulevat, kun puiden välissä puikkelehtii. Samoin todella hämärässä lastaaminen helpompaa, nostimen puomiin tuleva työvalo odottaa asentamista paketissaan.
Nuo sopinee tänne VJ:n ketjuunkin, vaikka kärry eri merkkiä.
Kattelin noita sinun kuvia ja täytyy sanoa että meillä on iihan samanlaiset laitteet,siis värejä myöten...
Ainoa ero vanteissa.
Onneksi olkoon hankinnasta! Paljonko hyvittivät vanhasta Jussista vai myitkö erikseen?
Ittelläni lähtee kolmas vuosi samalla Jussilla,ostin sen uutena jo 4WD:nä.
Ei taidolla eikä tyylillä vaan puhtaasti tuurilla, jos ei voimalla niin väkisin!
Väinämöinen lauloi suohon,tulin mönkijällä pois!
Polaris Sportsman XP 1000 EPS T3b 2018 L E
Vahva-Jussi 400 4WD x 4WS Big Wheels
Noi Xp:n vakio vanteet on Rzr:n alla. Ja nyt on katuajotapahtuman jäljiltä jäänyt vakiorenkaat alle. Kyllä se tuo veto auttaa liikkeelle lähdössä kovasti ja metsässä voi koko yhdistelmää liikutella pelkällä vedolla
Vanha kärry meni vaihdossa ja vanha sanonta pitää paikkansa että raudassa on raha tallessa
Etelä Savon Mönkijöiden videoita
Ranger 1000+Sm1000 t3b+Polaris 110 efi+VahvaJussi 400 4WD
Exät:
Polaris Rzr 900
Polaris Xp 850 t3 -12
Polaris predator 50
Polaris sm 90
Polaris Xp 850 EPS -10
Polaris sp 800 Dlx -07
Polaris sp 800 -05
Polaris sp 600 -03
moro.millä olette vedelleet tai mikä on mielestänne vähimmäisvaatimus veturille esim. vahvajussia kiskoessa?? (varin ja kytkimen säädöillä piisaa pienemmätki kuutiot)
lähinnä hidaspuoli pitäs olla tarpeeksi hidas ja kytkin sekä vari kestävä.
Eiköhän millä tahansa täyskasvuisella keskiluokan mönkijällä (n. 500cm3) pärjäile kuormainkärryn kanssa. Lyhyistä välityksistä ja alaväännöstä on aina etua työkäytössä, erityisesti vetohommissa. Rakenteellinen laatu ja kestävyys on tärkeää kanssa. Omat tarpeet ja mieltymykset ratkaisee loput.
taitossa näky olevan laajakulmanivel, aisaohjaus ja tukijalkojen rakenne eri, sylinterit sijotettu erillä lailla. nuo pisti ainaki het silmään. ja isompi ja vankempi tietenki.