Yllättävän hyvä on kiinankärry ollut,
ostettu 2008. Tubeless-renkaat (muistaakseni merkkiä FarEast) ovat edelleen kestäneet, jopa seisottuaan talven ulkona ovat paineet pysyneet - tosin kuten jo myyjä ostovaiheessa suositteli, paineita ei paljoa ole pidetty: 0,2 bar koko ajan. Vanteisiin jos on iskua tullut niin olen heti suhauttanut maalia etteivät ruostuisi.
Pyörännavat olen kerran vuodessa rasvannut ja samalla kolmeen rasvanippaan laittanut vaseliinia vanhalla Minin rasvaprässillä. Vähän yrittänyt katsoa, että ei ihan suorimmassa auringonpaisteessa kärry olisi. Karikat maalasin uudestaan punaiseksi, kun alkuperäinen maali alkoi haalistua. Pientä ruostetta on nyt 7 vuoden jälkeen alkanut näkyä myös sinkityissä osissa, ainakin niissä ohuissa kulmatui'issa joilla hitsauksia on telin kiinnityskohdassa vahvistettu (vesi seisoo noiden päällä).
Etusermiä en ole käyttänyt kertaakaan, se oli niin karmean painava, että jäi jo uutena varastoon.
Polttopuuta on kiinankärryllä ajettu sen verran paljon, että traktorikärrylle ei ole vuoden 2008 jälkeen ollut käyttöä kuin ehkä kerran tai kaksi. Enemmän kuin viisi tulisijaa on näillä puilla lämmitetty, joista ainakin yksi päivittäin ympäri vuoden. Eli ei mitään ammattikäyttöä, mutta kohtaisen paljon käyttöä kuitenkin.