
Ohjausakselin ja rungon mitoitus selviää Motojetissä käymällä, siellä on molempia nipullinen (sekä paljon muuta...) kun porukalla on värkit välillä ottanut vähän itteensä

Purukumillako ne kaikki alkuperäiset tukivarsien, moottorin, ym. kiinnikkeet on siellä tehtaalla laitettu? Kyllä ne ainakin näyttää ihan hitsatuilta.Koheltaja kirjoitti: Can-Amin yksi ongelma on juuri tuo rungon hitsaaminen, sitä kun ei käsittääkseni saa hitsata. On jotain seostettua terästä ja jos hitsaa niin murtuu sauman vierestä. Kaikki runkokiinnikkeet joutuisi tekemään pulttiliitoksilla ja taas tulee tilankäytön kanssa ongelmia...
Hyvä pointti!Jukka.K kirjoitti:Purukumillako ne kaikki alkuperäiset tukivarsien, moottorin, ym. kiinnikkeet on siellä tehtaalla laitettu? Kyllä ne ainakin näyttää ihan hitsatuilta.Koheltaja kirjoitti: Can-Amin yksi ongelma on juuri tuo rungon hitsaaminen, sitä kun ei käsittääkseni saa hitsata. On jotain seostettua terästä ja jos hitsaa niin murtuu sauman vierestä. Kaikki runkokiinnikkeet joutuisi tekemään pulttiliitoksilla ja taas tulee tilankäytön kanssa ongelmia...
Hondaan vissiin ainakin on saatavana tehostin-backup!!!Koheltaja kirjoitti:On kyllä hinnoittelu kohdallaan tehostimessa, tehostin maksaa neljänneksen mönkijän hinnasta![]()
Eiköhän ne hinnat putoa alaspäin kun tehostimet alkaa yleistymään lähivuosina muissakin merkeissä. Näytti muuten Jampin tehostin olevan KYB:in valmistama, saas nährä koska tulee ekat aftermarket tehostimet