On siitä vaan aina hyötyä käydä kattelemassa ammattilaisen työskentelyä.
Eli tappeja myöten pitkittäin ja loput poikittain niin menee melkein tuplasti risuja kuormaan kuin jos kaikki laittaisi pitkittäin...Eli paistaa se päivä joskus risukasaankin.
Tai sitten ei.Eli pieni herpaantuminen vauhtia otettaessa kantojen välissä ja pam. Levyn kulma kantoon ja voin sanoa että se 2 sekunttia minkä tuo tapahtumaketju kesti on aika pitkä aika jona kerkesi miettimään alkaen mitä meni pasaaaksi,päättyen siihen että koskeeko kohta ja kuinka kovaa...
No onneksi vauriot olivat katkennu sylinterin silmä ja irti revenny korvake ja sekin tuosta levystä. Eli särkyivät halvimmasta paikkaa EIKÄ korjata vahvemmiksi...
Loppupäivän kun ei ollu levy enää nokilla,oli mäen nousuissa jo voiman tunnetta mukana kun ei meinannu etuset kestää maassa.