telikärry lavalla?
- KVF 360
- 6WD
- Mönkijä:: Polaris ratkori 500 efi
Re: telikärry lavalla?
Taitaa olla tasasella asvaltilla ja pysähdyksissä mitattu toi kantavuus.
Ostin uuden Polariksen, sillä mä aina aurailen. Ja naapurille moimoi moikkailen.
-
- 2WD
- Mönkijä:: Honda Rincon 680 FA
Paljonko teillä on palanut rahaa kärryn matskuihin jos ei ota tota hydrauliikka vehkeitä mukaan?taitaa olla halvempi kyhätä ite kun maksaa yli 1000€ kärrystä
- KVF 360
- 6WD
No emmänyt tiiä. Toi mun kärry ruli maksamaan n. 400€. Kärry tosin on yksiakselinen, ja autorenkailla. Jos tehdää telikärry "oikeilla" maastorenkailla, niin pelkkien renkaiden hinnaksi tulee se 400.
Ostin uuden Polariksen, sillä mä aina aurailen. Ja naapurille moimoi moikkailen.
- Timos
- Noppeli
- Mönkijä:: Kawasaki Klf 300 4x4
- Viesti:
Käy hakeen tuo pakettihondakuski kirjoitti:Paljonko teillä on palanut rahaa kärryn matskuihin jos ei ota tota hydrauliikka vehkeitä mukaan?taitaa olla halvempi kyhätä ite kun maksaa yli 1000€ kärrystä
http://www.nettikone.com/viewMachine.ph ... ine=828837
ja tee siihen lava. Sitten tästä Lopen ohi mennessäsi myyt mulle tuon lumilevyaihion 150€ (jos et ite tartte) niin vahvan näköselle kärryrungollesi jää hintaa 350€. Hakisin ton paketin heti pois mut en tarvi ite tuollasta kärryä eikä myy erikseen.
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Olen kyllä nähnyt paremmankin näköisiä kärryjä.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
...ensin juomme rahat, ja sitten kävelemme kotiin!
-
- Tracks
- Mönkijä:: AC 500 -08.SAint green
Motonet myy renk/vanteet 59e.Veljekset Keskinen tais olla 49e kpl.Oman kärryn tarvikkeet auton renkailla 185 leveet,300e+maalit vielä hakusessa.Voi kun osais linkittää tuolta kuvablogista muutaman kuvan.KVF 360 kirjoitti:No emmänyt tiiä. Toi mun kärry ruli maksamaan n. 400€. Kärry tosin on yksiakselinen, ja autorenkailla. Jos tehdää telikärry "oikeilla" maastorenkailla, niin pelkkien renkaiden hinnaksi tulee se 400.
Eipäs hättäillä,niinkuin köyhät!
- KVF 360
- 6WD
Unohdin mainita tohon vielä navat.
- Pappi
- Moderaattori
- Mönkijä:: Outlander max 650 T3 -15
Kärryspekulointi sai omalta osaltaan lopun kun teimme kaupat "kiinan kärrystä", Kenos merkiltään. Onhan tuo pari reissua perässä tullut:

Kokemuksia kirjoitan kunhan niitä tulee... Ensitestien kommentit tuolla mönkijäämme muutenkin käsittelevässä topicissa.
Hienosäätöä tiedossa ja varustelua, jotta kärry vastaa tarpeitamme.
Lava tuohon pitää rakentaa ensitilassa. Tuohonhan on myynnissä lavaa, joka on myös emppu 3000 kärryssä. Allrigtin verkkokaupassa näyttivät "ei oota" kun kahtelin aikani kuluksi.
http://store.allright.eu/fi/at_fi/emppubucket.html
Hmmm, jatkuu....

Kokemuksia kirjoitan kunhan niitä tulee... Ensitestien kommentit tuolla mönkijäämme muutenkin käsittelevässä topicissa.
Hienosäätöä tiedossa ja varustelua, jotta kärry vastaa tarpeitamme.

Lava tuohon pitää rakentaa ensitilassa. Tuohonhan on myynnissä lavaa, joka on myös emppu 3000 kärryssä. Allrigtin verkkokaupassa näyttivät "ei oota" kun kahtelin aikani kuluksi.
http://store.allright.eu/fi/at_fi/emppubucket.html
Hmmm, jatkuu....
-
- 4WD
- Mönkijä:: arctic cat 700 diesel
joo ja siinä ois voinu käydä hassusti jos ois ihmeen kaupalla saanu ton lavan pystöön vinssillä, ihtelläni omatekele kärryssä lavan saranointi myös takakarikoissa niin kaikki paino tulee sinne kipatessa, yhen ison sorakuorman sain vinssillä ylös ja mönkijän perä kerkes jo vähä nousta kun ei kuorma tyhjentyny heti.. ison traktorin oon kaatanu melkeen saman asian vuoks kun isolla maansiirtokärryllä ajoin sontaa ja se ei tyhjentyny heti kipatesa, etukuormaaja pelasti kun sattu olemaan sen verran alhaalla että otti maahan ennenku perä nousi aivan pystyyn... ja sillon meinas jännittää..
- takatuuppari
- 6WD
- Mönkijä:: Outlander XT-P -15, 650Pro
meillä on itse tehty kärry jossa oli sähköinen pumppu kippiä nostamassa. saranointi on melkein lavan keskella. Kerran kun kippasin kukkupäällisen lastin sepeliä (n.1kuutio). kävi niin että pumppu toimi mutta väänsi akselissa olevan kiinnikkeen mutkalle
PITÄKÄÄHÄN JÄRKI KÄDESSÄ NIIDEN KUORMIEN KANSSA!

Nyk. Honda 420FM -08
Nyk. Taxi-Outlander 650Pro -16
Nyk. "Tonnisonni" XT-P -15
ex. Honda 500fpe t3 -16
ex. Polaris sportsman 570 t3 -14
ex. Honda Rincon 650 -05
ex. Can-Am Outlander Max 500 t3 -13
ex. Honda 420fe -11
ex. Trapper 110 -07
Nyk. Taxi-Outlander 650Pro -16
Nyk. "Tonnisonni" XT-P -15
ex. Honda 500fpe t3 -16
ex. Polaris sportsman 570 t3 -14
ex. Honda Rincon 650 -05
ex. Can-Am Outlander Max 500 t3 -13
ex. Honda 420fe -11
ex. Trapper 110 -07
-
- 2WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 550 efi TR
Koneglanssilta tuli hankittua lavalla varustettu kiinankärry T005 ja siihen vielä nostopuomi mukaan samaan hntaan. Katso sieltä kuvia. Hinta oli 795 ja rahti 70. Itse piti koota ja siihen meni noin tunti kaikkineen. Nyt siihen pitää vielä asentaa sähkövinssi ja akku - hinnaksi kaikki yht pikkusen rapiat tonni...
Jos ei älyllä niin sitten voimalla?
-
- 2WD
- Mönkijä:: Arctic Cat 550 efi TR
ai niin - kippi toimii sitten sillä vinssillä + vaijerillaJii kirjoitti:Koneglanssilta tuli hankittua lavalla varustettu kiinankärry T005 ja siihen vielä nostopuomi mukaan samaan hntaan. Katso sieltä kuvia. Hinta oli 795 ja rahti 70. Itse piti koota ja siihen meni noin tunti kaikkineen. Nyt siihen pitää vielä asentaa sähkövinssi ja akku - hinnaksi kaikki yht pikkusen rapiat tonni...
Jos ei älyllä niin sitten voimalla?
-
- 4WD
- Mönkijä:: Honda TRX 420 FPM
Kauppaavat Mainio 800 kärryä (800kg kantavuus, kiinan ihme?). Toimiikohan peruskärrynä? Onko kokemuksia?
Honda rules
Itsellä pihakärrynä alkuperäinen kotimainen versio (Aape). Siinä kantavuudeksi ilmoitettu 400 kg, joten tuon 800 kg:n voi jättää omaan arvoonsa, tietäen että se on pehmeästä kiinanraudasta valmistettu. Siltikin varmasti riittävän kestävä lehtien, pienten multakuormien jne. kuskailuun.Speedy2009 kirjoitti:Kauppaavat Mainio 800 kärryä (800kg kantavuus, kiinan ihme?). Toimiikohan peruskärrynä? Onko kokemuksia?
Built to work ─ even harder.
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518
Myydään 2" etu/taka vinssiteline/vetokoukkusarja http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 17#p488396
Rosterinen puskulevy 167x51cm 160€ http://keskustelu.sammysatv.com/viewtop ... 23&t=43518