Coool....


Mulla on tuohon olemassa Argon oma pressukoppi. En ole kertaakaan edes kokeillut sitä. Metsissä on usein oksia törröttämässä siihen malliin ettei raaski laittaa. Se olis kyllä lämmin vaihtoehto kun moottorin lämpö tulee kuitenkin osittain hytin puolelle ja saishan noihin ihan Argon listalta kennon ja puhaltimenkin. Kahvalämppärit laitoin jo viime talveksi. Hieman yllättävää että tämmösessä vehkeessä niitä ei ole vakiona kun mönkkäreissä, kelkoissa ja konepyörissä niitä alkaa olemaan.pusikkoon kirjoitti:Miten olisi katto Argoon niin on entistä mukavampi kuormailla ja hurutella pohjolan säässä. Hyviä kuvia ja viilinki on varmasti kohdallaan.
No halvimmillaan ongelma on ratkaistu kahella letkunpätkällä,T haaralla ja pallo venalla...Markol kirjoitti:
Ja tuohon aiempan Andyn kommenttiin täytyy todeta että tuo hänen meinaama telatoteutus ei toimi Nokkassa. Siinä ei vetorullat ole vapaa-asennossa ylhäälläkään.
Marko
Skiri kirjoitti:Missä kohtaa sulla on ohjainkepit tuohon kuormaimeen?
Teillä on kuitenkin talven tuntua. Täällä etelässä ei ole kertaakan tarvinnut edes miettiä etulevyn paikalleen laittoa tai lumikenkien esille kaivamista. Välillä olen miettinyt että nappais telatkin pois mutta en ole kuitenkaan sitä tehnyt. Aika kankeeta noiden kanssa on metsässä kurvailla mutta eipähän tarvi suditella vaikka välillä on ollut aika märkää ja kuraista.motocoyote kirjoitti:On se vain hurjan näköstä kun maaliskuun alkupäivinä ei ole lunta.![]()
Meillä sitä onneksi on, mutta ei meilläkään oo ku jotain ½ metrin tienoilla, melkein puolet siitä mitä viime talvena.